Skip to main content

NUMIRE. Alexandra Iordăchescu preia o nouă funcţie în Starcom România

 
Alexandra Iordăchescu
Alexandra Iordăchescu

Avansare. Agenţia de media Starcom România are din această lună un nou Brand Lead la Starcom România. Este vorba despre Alexandra Iordăchescu, care până recent a condus departamentul de Digital Media al Starcom România, supervizând proiectele de digital media ale tuturor clienţilor agenţiei.

Publicitate

Alexandra a preluat poziţia de Brand Lead al Starcom Media ca urmare a promovării Alexandrei Dimitriu în poziţia de Chief Media Officer al Publicis Groupe România, anunţă compania.

De-a lungul unei cariere care a început acum 11 ani, Alexandra a ocupat poziţii în toate departamentele unei agenţii de media, de la TV Planning la Digital Planning, Account Management sau, recent, Communications Planning, Digital Strategy şi Business Development.

În ultimii ani, ea a coordonat departamentul de Digital Media al Starcom România, unde, alături de echipa ei, a implementat proiecte pentru clienţi precum Heineken, Ferrero, Strauss, Hochland, P&G sau Rewe.

Alexandra Iordăchescu:

„Am crescut împreună cu Starcom şi sunt încântată să pot să continui această călătorie extraodinară alături de “Human Experience Company”! Alături de colegii mei am acceptat şi am îndeplinit multe provocări care m-au ajutat să învăţ, să evoluez şi mi-au dat o perspectivă aproape completă a unei agenţii de media. Acum vine, cred, cea mai importantă dintre provocări şi sunt emoţionată şi bucuroasă că mi s-a dat această şansă.

Sunt convinsă că, împreună cu echipa minunată pe care o am alături, vom realiza proiecte de succes marca Starcom, care vor crea experienţe memorabile pentru consumatori, dar vor contribui şi la succesul de business al clienţilor noştri.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus