Skip to main content

TOP ADC MAI. MedLife, campania lunii trecute. Viralul lui Pavlu de alegeri, primul loc în categoria Digital. Alte mesaje ale brandurilor pe 26 mai

 
TOP ADC MAI. MedLife, campania lunii trecute. Viralul lui Pavlu de alegeri, primul loc în categoria Digital. Alte mesaje ale brandurilor pe 26 mai

TOP ADC MAI. MedLife și agenția Jazz Communication au dat lucrarea lunii mai în topul ADC, al celor mai creative campanii publicitare. 

„Atlasul bolilor născute din dragoste” este ideea câștigătoare luna trecută, o expoziție care combină fotografia, ilustrația și poezia la Romanian Design Week. 

Publicitate

Viralul lui Șerban Pavlu din perioada votului pentru europarlamentare s-a clasat pe primul loc în categoria Digital.  

Proiectul a spus poveștile celor care suferă din cauza lucrurilor făcute cu pasiune, precum orele nenumărate din antrenamentul unei balerine sau ținutul copiilor în brate pentru timp indelungat, în cazul unei mame.

Echipa cretivă din spatele ideii este formată din: Felicia Stoica (Senior Copywriter), Cătălina Groza (Junior Copywriter) și Corneliu Dobrea (Art Director).

Citește și: Pavlu, interviu VIDEO: "E mai important decât oricând să votăm! Oamenii ar trebui să ia votul ca pe o chestie care vine la pachet cu un buletin sau cu faptul că sunt cetățeni ai țării"

Citește și: VIDEO. Șerban Pavlu: "Am trăit Revoluția. Cu ochii mei am văzut oameni care au murit! Mi-e greu să accept ce se întâmplă după 30 de ani! Eu un eșec al generației mele"

Marius Tianu, Group Creative Director MullenLowe & membru ADC*RO:

„Înainte să te îndrăgostești de o carte („The Particular Sadness of a Lemon Cake”, „The unbearable lightness of being”, „I have no mouth and I must scream”), de un film („The eternal sunshine of a spotless mind”, „In the name of the father”, „Attack of the 50 foot woman”) sau de un proiect („After hour athletes”, ”The man your man could smell like”, „Blood Relations”) - te îndrăgostești de titlul pe care îl poartă.

Iar „Atlasul Bolilor născute din dragoste” are un nume demn de enumerarea pe care am făcut-o. Și un lirism care m-a făcut să devin atent la acele orori numite neputințe umane. În fond, de câte ori poți să spui că sensibilitatea cu care ți se vorbește depre scolioză și cefalee te-a impresionat? Bravo Jazz! Bravo MedLife!”.

TV

În categoria TV, McCann Worldgroup România are două campanii. Primul loc pentru campania „Sprite Haters” și o Mențiune pentru campania „Muzica e pentru toți” a brandului Coca-Cola.

Echipa care a avut ideile creative pentru ambele campanii: Ioana Enache (Group Creative Director) și Corina Ioniță (Head of Art).

Pe primul loc, „Sprite Haters” prezintă poveștile lui Mircea Bravo, Toma Alexandru și llincăi Băcilă despre hateri și cum poți transforma vorbele lor în avantaje. Campania adună povești în care haterii nu au rămas un obstacol în urmarea visurilor. În următoarele spoturi pot fi chiar cei care și-au trimis povestea pe pagina de Facebook Sprite.

VIDEO. Sprite Haters - Toma Alexandru

Mențiune în categoria TV bifează campania Muzica e pentru toți pentru Coca-Cola, care aduce mecanismul de scanare a sticlelor Coca-Cola. Cinci artiști, cinci genuri muzicale diferite, cinci melodii pentru fiecare gen și artist, care pot fi scanate și ascultate împreună în remixuri.

Prin aplicația Coke Scan utilizatorul poate scana fie o singură sticlă, fie două sticle pentru remix.

VIDEO. Coca-Cola - Muzica e pentru toti 

DIGITAL

Categoria Digital prezintă 6 proiecte câștigătoare, astfel:

Primul loc merge la viralul lui Pavlu: #gatacugluma. Actorul Șerban Pavlu îndeamnă poporul român să iasă la vot pentru Alegerile Europarlamentare din 26 mai, explicând ironic faptul că simplele meme-uri sau glume din online nu sunt un motiv suficient de puternic pentru a-ți exprima alegerile politice, ci votul este cel care aduce o schimbare reală.

Paginademedia.ro a scris despre video-ul cu Șerban Pavlu, AICI

VIDEO. Viralul lui Pavlu: #gatacugluma

Pe locul doi s-a clasat campania celor de la Rock FM, România are sânge de rocker. MorningGlory și Rock FM, împreună cu agenția Most Wanted au lansat proiectul „România are sânge de rocker”. Mecanismul campaniei este simplu: prin aplicația Donorium te poți programa pentru o donare de sânge și debloca apoi cover-ul următoarei piese.

Campania inițiată de Răzvan Exarhu, realizatorul matinalului Morning Glory, aduce împreună cinci trupe populare de rock din România care vor interpreta în manieră proprie șlagăre românești, la matinalul lui Exarhu. 

Echipa din spatele proiectului: Andrei „Beni” Munteanu (Senior Copywriter) și Victor „Vikingu’” Oprișan (Senior Art Director).

Locul trei al categoriei este ocupat de Vice pentru Lasă Internetul. Mergi la vot – mesaj postat pe site în ziua Alegerilor Europarlamentare. Vice și-a închis site-ul astfel încât la deschiderea acestuia să apară mesajul cu îndemnul la vot alături de opțiunea de căutare a secțiilor de votare disponibile pentru fiecare persoană.

Cei care au votat deja aveau de asemenea o opțiune de continuare a navigării pe site.

McCann Worldgroup România și Coca-Cola au o Mențiune și în categoria Digital pentru campania Muzica e pentru toți.

În ziua de 26 mai, cu ocazia alegerilor europarlamentare, platforma Netflix a afișat mesajul „Are you still watching?”, alături de două opțiuni: „Nu, că m-am dus la vot” și „Exit”. Spontaneitatea mesajului a fost apreciată și obține Mențiune în categoria Digital, iar Netflix se alătură astfel brandurilor care au folosit real time marketing în contextul alegerilor din România pentru Parlamentul European.

Ultima Mențiune în categorie merge către campania Tu alegi drumul! realizată de agenția The Marks pentru brandul Fan Courier. Campania prezintă parcursul companiei în cei 21 de ani de activitate și faptul că prezentul este suma alegerilor luate în trecut.

Astfel, Fan Courier se întoarce către istoria brandului și își îndeamnă consumatorii să aleagă indiferent de cauză: fie pentru un business, fie pentru ei înșiși, fie pentru viitorul unei comunități.

Echipa: Sabina Stănciucu (Senior Copywriter) și Alexandru Tache | Senior Art Director.

PRINT

În categoria Print, Mențiune primește și colecția Mind And Body a Andreei Raicu.

Mind And Body Collection Water Bottles este o colecție de sticle de apă cu mesaje, care vorbește despre echilibrul minte-corp (mantra brandului Andreea Raicu) pe care hidratarea intensă îl asigură. 

Cele 3 valori emoționale - Love, Hope și Joy - se împletesc cu formula chimică a apei H2O devenind H2lOve, H2hOpe și H2jOy. Echipa creativă este formată din: Julien Britnic și Bogdan Petcu.

EXPERIENTIAL - BTL

Atlasul Bolilor Născute din Dragoste, proiect realizat de agenția Jazz Communication pentru MedLife obține și Locul 1 în categoria Experiential/BTL.

FOTO. Atlasul bolilor născute din dragoste

FOTO. Branduri de alegerile Europarlamentare

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu