Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români au văzut meciul Milsami - FCSB pe Pro TV. Primul loc pe național și comercial, după Kanal D la orașe

 
AUDIENȚE. Câți români au văzut meciul Milsami - FCSB pe Pro TV. Primul loc pe național și comercial, după Kanal D la orașe
Sursa: Sport.ro

AUDIENȚE. Câți români au văzut, în plină vară, victoria FCSB în meciul cu Milsami, de pe Pro TV?

Publicitate

Meciul de fotbal Milsami - FCSB (1-2), în urma căruia FCSB s-a calificat în turul doi preliminar din Europa League, a ținut peste un milion de români în fața televizoarelor.

Pro TV a fost pe primul loc la nivel național și pe publicul comercial. La orașe, a fost depășit, la mică distanță, de serialul turcesc Prețul fericirii, de pe Kanal D.

De notat că serialul Prețul Fericirii, de pe Kanal D, a început odată cu meciul (la 20.00) și a continuat și după partida de pe Pro TV. Pe tot intervalul serialului (20.00-23.00), Kanal D a fost pe primul loc în audiențe, foarte puțin peste Pro TV.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de meciul Milsami - FCSB (20.00-21.50)

NAȚIONAL. Peste 1,1 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul Milsami - FCSB, de pe Pro TV. Locul doi pentru Kanal D, aproape de Pro TV.

La distanță de primele două clasate, cu o audiență la jumătate, a fost Antena 1, care difuza filmul Omul cu masca de fier.

URBAN. La orașe, meciul de pe Pro TV a fost depășit (la mică distanță) de serialul turcesc Prețul fericirii, de pe Kanal D. O medie de 536.000 de telespectatori la Kanal D și de 525.000 la meciul de pe Pro TV.

Antena 1 a fost "spectator" la lupta celor două stații: 280.000 de telespectatori a fost audiența postului Intact.

COMERCIAL. Din publicul meciului de pe Pro TV, 220.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. 

Locul doi pentru Kanal D (165.000 de telespectatori) și trei pentru Antena 1 (aproape 140.000).

Audienta posturilor TV joi, 18 iunie, pe intervalul meciului Milsami - FCSB (20.00-21.50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.101.000 6,2 18
2 Kanal D 1.013.000 5,7 16,6
3 Antena 1 512.000 2,9 8,4
4 Romania TV 307.000 1,7 5
5 National TV 272.000 1,5 4,4
6 Antena 3 244.000 1,4 4
7 Prima TV 215.000 1,2 3,5
8 DigiSport 1 198.000 1,1 3,2
9 TVR 2 170.000 1 2,8
10 Antena Stars 155.000 0,9 2,5
11 Pro Cinema 128.000 0,7 2,1
12 Happy Channel 124.000 0,7 2
13 TVR 1 120.000 0,7 2
14 B1TV 110.000 0,6 1,8
15 Pro 2 100.000 0,6 1,6
16 ETNO 94.000 0,5 1,5
17 Digi 24 55.000 0,3 0,9
18 Realitatea TV 54.000 0,3 0,9
19 Cartoon Network 54.000 0,3 0,9
20 Disney Junior 52.000 0,3 0,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 iunie, pe intervalul meciului Milsami - FCSB (20.00-21.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 536.000 5,6 16
2 Pro TV 525.000 5,5 15,7
3 Antena 1 278.000 2,9 8,3
4 Romania TV 200.000 2,1 6
5 Antena 3 182.000 1,9 5,4
6 National TV 161.000 1,7 4,8
7 DigiSport 1 132.000 1,4 3,9
8 Prima TV 95.000 1 2,8
9 B1TV 77.000 0,8 2,3
10 Antena Stars 66.000 0,7 2
11 Happy Channel 64.000 0,7 1,9
12 TVR 2 63.000 0,7 1,9
13 Pro 2 61.000 0,6 1,8
14 Pro Cinema 60.000 0,6 1,8
15 TVR 1 55.000 0,6 1,6
16 Digi 24 49.000 0,5 1,4
17 Realitatea TV 48.000 0,5 1,4
18 AXN 41.000 0,4 1,2
19 Comedy Central 38.000 0,4 1,1
20 Paramount 34.000 0,4 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 iunie, pe intervalul meciului Milsami - FCSB (20.00-21.50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 218.000 5,1 19,5
2 Kanal D 164.000 3,8 14,6
3 Antena 1 137.000 3,2 12,3
4 National TV 64.000 1,5 5,7
5 DigiSport 1 40.000 0,9 3,6
6 Prima TV 36.000 0,8 3,3
7 Comedy Central 29.000 0,7 2,6
8 Pro Cinema 28.000 0,7 2,5
9 Happy Channel 25.000 0,6 2,2
10 Paramount 25.000 0,6 2,3
11 Pro 2 23.000 0,5 2,1
12 TVR 2 16.000 0,4 1,4
13 Antena 3 15.000 0,3 1,3
14 Realitatea TV 15.000 0,3 1,3
15 Diva 15.000 0,3 1,3
16 Romania TV 11.000 0,3 1
17 B1TV 11.000 0,3 1
18 Antena Stars 11.000 0,2 0,9
19 Disney 11.000 0,3 1
20 TVR 1 9.000 0,2 0,8

Prețul fericirii, de pe Kanal D, la concurență cu meciul

În seara cu meciul de fotbal, Kanal D a avut pe post serialul Prețul fericirii.

Pe intervalul meciului, serialul a fost peste Pro TV (la o diferență foarte mică) doar pe publicul urban.

Pe tot intervalul serialului turcesc (care a durat cu o oră și zece minute mai mult decât partida), Kanal D a avut prima poziție (cu diferențe foarte mici la nivel național și comercial).

Audiențelor posturilor TV pe intervalul serialului Prețul fericirii (20.00-23.00):

NAȚIONAL

URBAN

COMERCIAL

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • "Eu", comercialul conteaza pe o zi intreaga, nu 2-3 ore. Si vezi ca prime-time-ul e pe intervalul 19:00-23:00. Nu pana la ora 24:00.

    Si "Eu", unde este audienta pe intervalul 19:00-23:00 pe comercial pe aceasta stire ? Luna trecuta, "Stirile Kanal D" de la ora 19:00 a avut 1.7 rating comercial, iar "Stirile Pro TV" de peste 3 ori mai mult (5.7):
    https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-stiri-iunie-2019

    Inseamna ca pe data de 18 iunie, "Pro TV" in prime-time (19:00-23:00) a fost peste "Kanal D", nu ?
  • "Răzvan Putina R", unde vezi tu ca serialul turcesc a fost peste meci ? Conteaza comercialul, unde meciul a fost peste turcescul tau.
    Mai bine comentezi de "Antena 1". Dezastru, locul 3 pe comercial...

    Aici ce a facut serialul turcesc ? Locul 3 pe comercial. "Rusinea rusinilor!", nu ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/07/audiente-meci-fcsb-milsami
  • "marian" mori de ciuda? Meciul are audiente foarte slabe,umilinta maxima pentru Pro tv ,un serial turcesc de "doi bani" cum zici tu ,a batut un meci mare de pe Pro tv! Rusinea rusinilor!
  • Azi sa vedeti audienta la Kanal D! E ultimul episod! Oricum, nu stiu cine se putea uita la un meci ca ala de la Pro. Niste amatori care jucau parca pe un teren de antrenament.

Trimite un comentariu