Skip to main content

VIDEO. Cele mai bune campanii publicitare în luna iunie. Agenţia Publicis semnează campania lunii. Netflix, două execuţii care s-au remarcat

 
VIDEO. Cele mai bune campanii publicitare în luna iunie. Agenţia Publicis semnează campania lunii. Netflix, două execuţii care s-au remarcat

Care au fost cele mai bune campanii publicitare realizate de agenţiile româneşti în ultima lună? ADC România, organizaţie ce reuneşte creativii din agenţii, a desemnat cele mai bune execuţii de TV, Digital, Outdoor şi Radio.

Publicitate

Sunt 10 proiecte care vorbesc despre educarea populaţiei şi lupta împotriva poluării, despre responsabilitate, momente de bucurie, publicitatea altfel sau examenul de Bacalaureat.

Lucrarea Lunii iunie este The DisCO2unt Billboard, semnată de Publicis România pentru Renault.

LUCRAREA LUNII

Renault şi Publicis România câştigă Lucrarea Lunii iunie pentru campania The DisCO2unt Billboard.

Pentru că Bucureşti este cel mai aglomerat oraş al Europei şi astfel una dintre cele mai poluate capitale europene, Renault şi agenţia Publicis au creat o campanie de discount pentru Renault Zoe – un vehicul electric cu zero emisii, al cărui preţ scade odată cu creşterea nivelului de poluare.
Raportul invers proporţional dintre preţul Renault Zoe şi nivelul de noxe din Bucureşti a fost prezentat în timp real pe billboardul digital din zona Cocor. În acest mod consumatorii puteau achiziţiona modelul Zoe la un preţ mai mic şi contribui la scăderea nivelului de poluare. Echipa: Romulus Petcan | Group Creative Director & Gabriel Gherca | Group Creative Director.

„Mi-a plăcut mult ideea pentru cât de bine se foloseşte de context. Întâlnirea dintre ecologic şi economic e reliefată tehnologic printr-o mecanică simplă. În România, comportamentul eco trebuie extrastimulat financiar. Nu te poţi baza doar pe valori, trenduri şi prima de la stat. Povestea ideii e interesantă la scară largă, nu doar pentru prospecţi, iar justificarea discount-ului e pe cât de adevărată pe atât de surprinzătoare. Ah, şi încă ceva, oricine o vede îi ţine pumnii, ne-am dori să rupă în vânzări.“, declară Cătălin Rusu | Chief Creative Partner & CEO Rusu+Borţun & membru ADC*RO.

Campania, Renault, în continuare:

Categoria TV prezintă în luna iunie următoarele Menţiuni:

Online sau offline, mereu împreună - campanie realizată de agenţia Publicis România pentru Orange 4G, al cărei spot prezintă micile momente de bucurie în care online-ul şi offline-ul se întâlnesc şi cum poţi fi mereu aproape de pasiunile tale, fie în real life, fie online.

Echipa este formată din: Silviu Nedelschi | Executive Creative Director, Cristian Anton | Senior Art Director, Ştefan Manole | Art Director & Mihnea Gheorghiţă | Copywriter.

Poveşti cu final fericit, campania creată de Apa Nova Bucureşti, împreună cu Porter Novelli este o campanie de conştientizare şi are ca scop educarea şi reducerea de deşeuri nepermise aruncate în sistemul de canalizare.

Echipa: Ana-Maria Bălan | Creative Director, Tudor Năstase | Senior Art Director & Mădălina Buhoş | Copywriter.

#unboxtomorrow este o campanie creată de Raiffeisen şi Publicis România, care vorbeşte despre misterul viitorului şi despre cum a fi responsabil înseamnă să fii mereu pregătit pentru ziua de mâine, să fii #tomorrowproof.

Echipa este formată din: Răzvan Bănică | Art Director & Ionuţ Iordache | Copywriter.

DIGITAL

În categoria Digital, Locul 1 revine agenţiei Jazz Communication, împreună cu Netflix România, care a intrat în jocul lansat de meşterului popular Paul Boţa în contextul lansării unui nou sezon Lucifer. Meşterul i-a propus lui Lucifer să devină model pentru măştile sale populare, iar protagoniştii serialului au răspuns printr-un video în care poartă măştile primite, uimiţi de faptul că în România diavolul arată diferit.

Echipa creativă: Răzvan Raicu | Senior Art Director & Andrei Antal | Copywriter.

Campania Kafune is hiring celebrities câştigă Locul 2 în categorie. Kafune şi agenţia Papaya Advertising prezintă un nou spot, de data aceasta cu Dragoş Bucur în rol principal. Acesta reinterpretează o scenă din filmul „Poliţist, adjectiv” pentru a arăta modul special în care se bea varianta Intenso.

La egalitate de puncte, Locul 3 revine către următoarele campanii: Cum s-a pregătit Netflix de Bacalaureat – o serie de postări care pun în oglindă personaje celebre ale literaturii române şi personaje prezente în serialele Netflix. Comparaţiile precum cea dintre Lică Sămădăul şi Pablo Escobar au rolul de a explica faptul că analiza serialelor poate fi un bun exerciţiu pentru analiza literară.

WWF revine cu o nouă campanie, alături de agenţia Momentum România - #Culoripecalededispariţie. Mesajul este acela de a proteja culorile naturii şi biodiversitatea. Spotul manifest prezintă lista lungă a culorilor pe cale de dispariţie şi adaugă fiecărei culori un animal sau o parte din natură care se află în pericol.

Scopul campaniei este de a aduce împreună comunităţi, artişti şi branduri diferite care să susţină cauza salvării biodiversităţii planetei.

Echipa: Paul Păun | Art Director & Călin Marcu | Senior Copywriter, Javier Gelpi de Fez | Senior Copywriter, Diana Voinea | Copywriter.

Menţiune în categoria Digital primeşte campania Dovezi de iubire pentru Carrefour, semnată de Publicis România.

Campania prezintă o serie de video-uri scurte cu momente şi gesturi care ţin loc de dovezi de iubire. Un playlist al poveştilor poate fi urmărit pe canalul de Youtube al Carrefour România.

Echipa: Titus Dumitrescu | Executive Creative Director, Irina Stoleru | Senior Art Director, Sherin Arabo | Digital Art Director & Otilia Coman | Senior Copywriter, Casiana Horobeanu | Junior Digital Copywriter, Elena Cârcu | Junior Copywriter.

OOH

Renault şi Publicis România câştigă şi Locul 1 în categoria OOH cu The DisCO2unt Billboard.

RADIO

Menţiune în categoria Radio au METRO şi Geometry Global pentru Cumperi mai mult, plăteşti mai puţin.

Pavel Bartoş este gazda unui game-show numit ”Cumperi mai mult, plăteşti mai puţin şi... profiţi din plin”, iar execuţiile Radio fac trimitere şi la celelalte medii folosite în campania integrată, pentru a explica beneficiile aduse de METRO.

Echipa este formată din: Mihai Fetcu | Creative Director, Rareş Dumitrel | Group Creative Director, Andreea Deliu | Art Director, Dan Costea | Senior Art Director, Costina Dinulescu | Senior Art Director & Cosmin Bumbăcea | Senior Copywriter.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus