Skip to main content

Libertatea: 10 bloggeri şi vloggeri, 93.000 de euro de la Primărie pentru promovarea Capitalei. Agenţia care s-a ocupat de STB, implicată în proiect

 
Andreea Bălan apare într-un clip în faţa Palatului Parlamentului
Andreea Bălan apare într-un clip în faţa Palatului Parlamentului

Postări care au adunat jumătate de vizualizări pe Youtube au fost plătite de Primăria Capitalei, anul trecut, cu 93.000 de euro, scrie Libertatea.

Publicitate

Printre nume sunt influenceri ca Tequila sau Pandutzu, dar şi artişti, precum Andreea Bălan.

Cine sunt influencerii? Dar agenţia care s-a ocupat de proiect?

Înainte, de unde au venit banii:

Administraţia Monumentelor şi Patrimoniului Turistic (AMPT) a derulat în 2018 Programul Cultural “Bucureşti – Centenar”, cu o valoare totală de 9.200.000 de lei.

Din aceşti bani, 433.000 de lei (93.000 de euro) s-au dus către influenceri.

Restul celor 9,2 milioane de lei, scrie Libertatea, a fost împărţit între televiziuni, radiouri şi publicaţii de presă. Cel mai mult au luat România TV, Antena 3 şi Realitatea TV, câte 1 milion de lei fiecare.

Firma care s-a ocupat de campania Mersul cu autobuzul, în proiect

Proiectul cu influenceri a fost gestionat de o asociere dintre Treasure Island şi Hit Manager. Treasure Island este agenţia care s-a ocupat şi de promovarea STB, cu filmuleţele (nemarcate pa publicitate) prin care vloggerii proslăveau transportul cu autobuzul.

Hit Manager este agenţia lui Florin Grozea, fost membru al trupei HiQ (cei mai mulţi influenceri din proiect au contract cu Hit).

Citeşte şi: BUCUREŞTIUL PARALEL. Cât cheltuie STB pe campania cu vloggeri şi cine s-a ocupat. Nume şi cifre. Autobuzele, promovate printr-o campanie "fără P"

Cine sunt influencerii şi ce a prestat asocierea Hit Manager – Treasure Island?

- Un concurs de fotografii, cu premii simbolice, 10 videoclipuri pe YouTube despre Bucureşti, a 100 de secunde fiecare, cu marca “Bucureşti 100”, încă o serie de 10 videoclipuri pe YouTube, a câte 10 minute, în medie, cu titlul “100 de oameni din Bucureşti”.

- Cei mai mulţi dintre bloggerii şi vloggerii care au spus, în stil propriu, “Iubesc Bucureştiul” se află sub contract cu firma lui Grozea. Unul dintre ei este Alin Pândaru (Pandutzu), vlogger, cu 26.000 de abonaţi pe YouTube. El este autorul clipurilor din seria “100 de oameni din Bucureşti”.

Celelalte clipuri au fost postate de: Mariposa (Lorena Francisc), vlogger, specializat în croitorie, sfaturi practice, pe scurt, “Do It Yourself Industry”; Tequila (Bianca Adam), vlogger cu public-ţintă adolescentin; Anca Surdu, campioană mondială la gimnastică aerobică, vedetă în “Exatlon”, de la Kanal D.

Lista, în ordinea postării pe YouTube, publicată de Libertatea:

  • 12 aprilie 2018: Anastasia Zamfirache, vlogger, beauty influencer – “Bucureşti în 100 de secunde”, 239 de vizualizări
  • 1 iunie 2018: Andreea Bălan – “Dance video în Bucureşti”, 56.000 de vizualizări;
  • 25 iunie 2018: Tequila (Bianca Adam) – “După Bac în 100 de secunde”, 154.000 de vizualizări
  • 23 august 2018: Bogdan Pricope – “Turist în Bucureştiul meu”, 6.000 de vizualizări
  • 4 iunie 2018: Radu Constantin – “Bucureştiul de nota 100… de secunde”, 67.000 de vizualizări;
  • 4 iulie 2018: Florentin Hriscu – “Rutina mea în 100 de secunde”, 40.588 de vizualizări;
  • 18 iulie 2018: Robert Chirileanu – “Bucureşti 100”, 221 de vizualizări;
  • 25 iulie 2018: BiBi, cântăreaţă- “Music Video în Bucureşti”, 205.000 de vizualizări;
  • 30 august 2018: Mariposa (Lorena Francisc) – “Cum să personalizezi un tricou în 100 de secunde”, 3.664 de vizualizări;
  • 28 septembrie 2018: Anca Surdu – “Yoga in The City”, 1.150 de vizualizări

Articolul integral, pe Libertatea.ro

Citeşte şi: BUCUREŞTIUL PARALEL. Cât cheltuie STB pe campania cu vloggeri şi cine s-a ocupat. Nume şi cifre. Autobuzele, promovate printr-o campanie "fără P"

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Mihai", de "Antena 1" nu zici nimic ca a primit bani de la Guvern ? Chiar mai mult. Tot de "Pro TV" comentezi ?
  • @ Mihai, alt obsedat antenist : ce legatura are pro cu articolul asta? Cat despre psd-ul tau, ti-am cerut știri de la pro unde nu sunt obiectivi, ci pro-psd. Cand vine vorba de lucruri concrete, fugi si te ascunzi la urmatorul articol, ca orice om invins. :)) Ia-l de mana pe mile, ca aveti obsesii comune. Printre altele, distrugeti paginademedia cu comentarii off topic anti-pro la orice articol.
  • @F - degeaba il injuri pe mile, PRO PSD TV tot manaca bani de la guvernul psd. Nu incerca sa scuzi adevarul prin jigniri sau prin placa "daca fac si altii, e scuzata atunci"
  • @ mile : rămâi un obsedat antenist care trebuie să comenteze negativ despre pro la orice stire, chiar dacă nu are legatura cu subiectul. De altfel, printre vlogerii ăștia vad ca sunt persoane de prin antene, nu de la pro. Un *** are mai multa coloana vertebrala decât tine. Pupa cat vrei antena. Tot mereu aproape rămâne.
  • numarul total de vizualizari este de-a dreptul jenant pentru $93k. dintre marii influenceri doar unul a trecut de 100k vizualizari?
    Andreea Balan cu 2.5M abonati doar pe fb (+ yt si alte social media) si doar 50k views? adica abonatii sunt fake sau doar dezinteresati?
    Robert Chirileanu, cu marea realizare de 221 (!!!!) vizualizari si angajat Antena 3 ,oare cum a ajuns sa fie selectat? de curiozitate, cam cat a dat primaria pentru 221 vizualizari?
  • eu in afara de andreea balan n-am auzit de niciunul din astia in viata mea...
  • Nu sunt vreun fan al primăriei, dar de ce stirea asta este prezentată intr un mod negativ, în timp ce stirea despre Oana Tache, cu doar zeci sau sute de vizualizari, si ceilalti vlogeri invitați de Parlamentul European este cel putin neutră, daca nu pozitivă? E atat de rau ca se încearcă promovarea Bucureștiului?

Trimite un comentariu

sus