Skip to main content

LPF a încasat primii bani pentru drepturile de difuzare ale competiției Casa Liga 1

 
LPF a încasat primii bani pentru drepturile de difuzare ale competiției Casa Liga 1
Sursa foto: LPF

Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) a încasat de la EAD.ro prima tranșă pentru drepturile TV ale meciurilor din Liga I, pentru difuzarea sezonului 2019/2020.

Publicitate

Contractul, în valoare de 28 de milioane de euro (fără TVA) per sezon, cuprinde drepturi TV și online, dar și alte drepturi comerciale.

Contractul a fost semnat în luna aprilie 2019. În următoarele 5 sezoane, meciurile din Casa Liga 1 se vor vedea pe televiziunile DigiSport, LookPlus/LookSport și TelekomSport.

„Noul contract de valorificare a drepturilor media pentru Casa Liga 1 a pornit cu dreptul. Suntem încrezatori că împreună cu partenerul media EAD.ro și cu televiziunile partenere vom continua cu succes proiectul nostru de promovare a fotbalului românesc, concretizat atât prin ridicarea nivelului calitativ al meciurilor din Casa Liga I, cât și prin creșterea interesului publicului față de această competiție”, a declarat Dl. Justin Ștefan, Secretarul general LPF.

Parteneriatul EAD – LPF nu se oprește aici, a declarat Orlando Nicoară, directorul general al companiei EAD.ro:

„În următoarele sezoane, ne dorim să vedem mai mulți suporteri în fața televizoarelor, dar mai ales pe stadioane. Fotbalul este cel mai iubit sport din România și împreună cu LPF lucrăm deja ca acest lucru să se simtă în numărul suporterilor care asistă la meciurile din Casa Liga 1. Le mulțumim pe această cale partenerilor și le urăm succes celor 14 echipe în noul sezon competițional”.

Lansată în 2015 ca agenție de vânzare publicitate, EAD a decis să intre pe piața
drepturilor sportive și a marketingului sportiv doi ani mai târziu, când a preluat
drepturile mass-media (TV) ale Casei Liga 1 la fotbal.

Din 2018, compania a început să furnizeze servicii de promovare pe stadioane, semnând contracte cu cluburile de fotbal CFR Cluj (campioana ultimelor două sezoane), Astra Giurgiu, Poli Iași, FC Botoșani, Hermannstadt și Universitatea Cluj. Pe aceste stadione, EAD va vinde exclusiv publicitatea pe sistemele de tip LED amplasate pe primul inel. De anul trecut, EAD vinde în exclusivitate și spațiile de publicitate pe televiziunile Look Plus, Look Sport și Profit.ro TV.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Noua conducere a invatat din greselile trecutului. Mitica e anchetat din cauza asta. Asa au introdus un intermediar si toata lumea e fericita. Ati inteles schema?
  • Noua conducere lpf practica bisnita,macar dragomir vindea direct asta le da unui intermediar,de unde vin banii domnule gino? Digi, telekom

Trimite un comentariu