Skip to main content

ŞTIRI PE SCURT. Group Creative Leo Burnett, responsabil de contul Telekom, trece la Kubis. Rusu+Borţun are un nou Managing Director

 
Alin Marghidanu
Alin Marghidanu

Oameni noi în conducerea agenţiilor de publicitate Kubis şi Rusu+Borţun Cyber Growers.

Publicitate

Alin Marghidanu s-a alăturat, de la 1 iulie, echipei Kubis din funcţia de Creative Director şi va coordona activitatea echipelor de creaţie pe toate conturile agenţiei.

Marghidanu vine cu peste 17 ani în publicitate acumulaţi în agenţii importante precum D’Arcy, TBWAMerlin, Mullen Lowe Profero Bucharest şi Leo Burnett.

„Îmi propun să creştem împreună, să ieşim zâmbind din toate prezentările şi să facem proiecte frumoase, atât pentru noi, cât şi pentru clienţii clienţilor noştri. Toată viaţa mea am făcut alegeri cu inima. Aşa că şi de data asta am ales agenţia de care ştiu că o să mă îndrăgostesc. Am venit în Kubis pentru oameni, spirit şi drive. În ordinea asta. Ştiu că aici sunt nişte oameni foarte misto, un spirit foarte sănătos şi o dorinţă molipsitoare de a face lucrurile altfel,” a declarat Alin Marghidanu.

Alin vine din Leo Burnett unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom.

Printre clienţii Kubis se numără Ursus Breweries, UniCredit Bank, Vodafone, Unilever, PepsiCo, Philip Morris, Mega Image, Philips, Sodexo, Generali, Janssen România, Avira, Cris-Tim, Lidl Digital, Salvaţi Copiii şi alţii.

Agenţia Kubis a fost condusă până recent, din funcţia de director de creaţie, de Laura Nedelschi.

Miruna Macsoda este noul Managing Director al Rusu+Borţun Cyber Growers

Agenţia Rusu+Borţun Cyber Growers are un nou Managing Director. Miruna Macsoda (foto), cu peste 11 ani de experienţă în industria de marcomm din România, printre care în agenţii precum Mercury360, FCB şi DDB, preia conducerea agenţiei de digital Rusu+Bortun Cyber Growers.

Miruna Macsoda:

„Unul dintre motivele pentru care am ales digitalul este faptul că se bazează pe cifre, este foarte uşor măsurabil şi controlabil. Prin urmare, performanţa este în strânsă legatură cu reputaţia. Între organic şi paid, noi suntem aceia care trebuie să genereze mult organic, iar asta cere focus, cantitate şi calitate.”


Macsoda este parte din echipa Rusu+Borţun încă din 2017 odată cu funcţia de Digital Account Director & Strategic Planner, iar din iulie 2017 a fost promovată Client Service Director, poziţie din care a coordonat integrat toate proiectele de comunicare ale Rusu+Borţun.

În ultimul an, din portofoliul Rusu+Borţun Cyber Growers fac parte clienţi precum Genesis Development, Bittnet Group (Equatorial, Bittnet Training, Dendrio), Cris-Tim Group (Matache Măcelaru, Cris-Tim) Alexandrion Group, Alexander Hughes, ING Group România (ING Tech, ING Bank), Avia Motors, Trutzi, Apollo111, Orange, Orotoro, Mandy Foods, Anna Cori, Biroul de Turism al Austriei, Bursa Binelui BCR, AMb Group (Liliac Winery), Planteea, aplicaţia ON Pharma, KM Trust.

Rusu+Borţun a fost înfiinţată în 2008 şi este o agenţie de strategie, design şi brand, prin Brand Growers, iar din 2009 comunicare digitală integrată prin Cyber Growers.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @nestiutor - da, se aleg cu bani si experienta in plus. Si apoi, se muta des si ca sa lase drept ultima solutie plecarea din tara, pentruca si acolo sunt doriti.
    Exista oameni foarte harnici, creativi si capabili in agentii asa cum probabil ca exista si opusul dar varfurile se vor remarca mereu in multime ! Deci, felicitari celor valorosi carora li se dau sanse de dezvoltare in Romania!
  • la astia din publicitate este evolutie sa treaca prin toate agentiile? ca nu inteleg atita neliniste, se aduna ceva trecind print toate?

Trimite un comentariu

sus