Skip to main content

Ştefan Chiriţescu, noul director de strategie al Centrade Group

 
Ştefan Chiriţescu, noul director de strategie al Centrade Group

Promovare în grupul Centrade. Ştefan Chiriţescu, om de publicitate cu o lungă experienţă pe zona de strategie, îşi extinde atribuţiile la nivelul grupului Centrade, preluând funcţia de director de strategie al Centrade Group.

Publicitate

La mai puţin de doi ani după ce a devenit directorul de strategie al Kubis Interactive, Ştefan Chiriţescu îşi extinde rolul şi la nivelul Cheil Centrade South-East Europe, susţinând în acest fel 11 pieţe în Europa de Sud-Est şi clienţi în Europa şi Statele Unite. Ambele agenţii, atât Kubis Interactive, cât şi şi Cheil Centrade, sunt parte a aceluiaşi grup, Centrade.

Promovarea lui Ştefan Chiriţescu vine în contextul reorganizării departamentului de strategie la nivel de grup, pentru a alinia întreaga echipă regională la noua direcţie - comunicarea creativă bazată pe analiza de date şi la noile servicii de Marketing Digital, Data-Driven Retail Marketing şi Omnichannel Consumer Journey, spun reprezentanţii Centrade.

Ştefan Chiriţescu:

„Asumarea unui rol regional reprezintă un moment important, în condiţiile în care fiecare piaţă şi fiecare client se află în stadii diferite de maturitate digitală. Aduc cu mine experienţa unei agenţii puternice de digital, la care se adaugă avantajul competitiv al DIA (Digital Intelligence and Analytics), primul centru de analiză de date şi business intelligence operat de Cheil | Centrade România.”

Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade South-East Europe:

„Poziţionarea noastră este despre idei care au impact asupra business-ului printr-o înţelegere profundă a comportamentului consumatorilor (on-line & off-line). Singura punte dintre big-data şi o poveste de impact este consumatorul, iar rolul lui Ştefan este să unească cele două lumi prin insight-uri relevante brandurilor, comunităţilor, contextului. Datele reprezintă cheia, iar analiza lor coerentă şi completă stă la baza fiecărei campanii de succes”.

Ştefan Chiriţescu şi-a început cariera în publicitate la Vitrina Felix Media în 2001, în Cluj. După zece ani petrecuţi în grupul BBDO în diferite roluri, de la Head of Strategy la Head of Innovation, şi-a adăugat experienţele Ogilvy şi Cohn & Jansen JWT. În 2017, el s-a alăturat agenţiei Kubis în poziţia de Head of Strategy, rol pe care îl va păstra şi în noua structură a grupului.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus