Skip to main content

Ștefan Chirițescu, noul director de strategie al Centrade Group

 
Ștefan Chirițescu, noul director de strategie al Centrade Group

Promovare în grupul Centrade. Ștefan Chirițescu, om de publicitate cu o lungă experiență pe zona de strategie, își extinde atribuțiile la nivelul grupului Centrade, preluând funcția de director de strategie al Centrade Group. 

Publicitate

La mai puțin de doi ani după ce a devenit directorul de strategie al Kubis Interactive, Ștefan Chirițescu își extinde rolul și la nivelul Cheil Centrade South-East Europe, susținând în acest fel 11 piețe în Europa de Sud-Est și clienți în Europa și Statele Unite. Ambele agenții, atât Kubis Interactive, cât și și Cheil Centrade, sunt parte a aceluiași grup, Centrade. 

Promovarea lui Ștefan Chirițescu vine în contextul reorganizării departamentului de strategie la nivel de grup, pentru a alinia întreaga echipă regională la noua direcție - comunicarea creativă bazată pe analiza de date și la noile servicii de Marketing Digital, Data-Driven Retail Marketing și Omnichannel Consumer Journey, spun reprezentanții Centrade.

Ștefan Chirițescu

„Asumarea unui rol regional reprezintă un moment important, în condițiile în care fiecare piaţă şi fiecare client se află în stadii diferite de maturitate digitală. Aduc cu mine experiența unei agenții puternice de digital, la care se adaugă avantajul competitiv al DIA (Digital Intelligence and Analytics), primul centru de analiză de date şi business intelligence operat de Cheil | Centrade România.”

Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade South-East Europe:

„Poziționarea noastră este despre idei care au impact asupra business-ului printr-o înțelegere profundă a comportamentului consumatorilor (on-line & off-line). Singura punte dintre big-data și o poveste de impact este consumatorul, iar rolul lui Ștefan este să unească cele două lumi prin insight-uri relevante brandurilor, comunităților, contextului. Datele reprezintă cheia, iar analiza lor coerentă și completă stă la baza fiecărei campanii de succes”.

Ștefan Chirițescu și-a început cariera în publicitate la Vitrina Felix Media în 2001, în Cluj. După zece ani petrecuți în grupul BBDO în diferite roluri, de la Head of Strategy la Head of Innovation, și-a adăugat experiențele Ogilvy şi Cohn & Jansen JWT. În 2017, el s-a alăturat agenției Kubis în poziţia de Head of Strategy, rol pe care îl va păstra şi în noua structură a grupului.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu