Skip to main content

AUDIENŢE. Meciurile echipelor româneşti în Europa Legue, împărţite între patru posturi. Câţi oameni s-au uitat la FCSB, Craiova şi Viitorul

 
Sursă foto | Facebook - Craiova, Viitorul, FCSB
Sursă foto | Facebook - Craiova, Viitorul, FCSB

AUDIENŢE. O nouă seară de fotbal în Europa League. Posturile TV şi-au împărţit echipele româneşti. Audienţele au fost bune, deşi rezultatele de pe teren nu au fost chiar cele aşteptate.

Publicitate

Pro TV a mers pe mâna FCSB-ului, TVR 1 a difuzat meciul echipei Viitorul Constanţa, iar posturile Digi Sport 1 şi Look Plus au dat partida Universităţii Craiova.

Cel mai bine a stat Pro TV, deşi echipa lui Becali a luat bătaie de la Alashkert (2-3). Cu toate acestea, roş-albastrii s-au calificat în turul III preliminar Europa League.

Postul din Pache Protopopescu a scos o audienţă de 1,3 milioane de privitori din toată ţara.

Al doilea cel mai urmărit meci al serii a fost al Craiovei, dat de două posturi: Look Sport şi Digi Sport 1. Partida câştigată la penaltiuri de Universitatea Craiova, contra celor de Honved Budapesta (3-1), a fost urmărită de aproximativ 850.000 de privitori (audienţa cumulată a celor două posturi), la nivel naţional.

La meciul Universităţii audienţa s-a împărţit astfel: DigiSport 1 (575.000 de privitori) şi Look Plus (273.000 de privitori).

Victoria echipei lui Gică Hagi, care nu a adus calificarea, împotriva celor de la Gent (2-1) a pus TVR 1 pe locul patru în audienţe, la nivel naţional.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele meciurilor echipelor româneşti FCSB, Universitatea Craiova şi Viitorul Constanţa din turul II preliminar din Europa League.


FCSB - Alashkert, pe Pro TV: Cel mai urmărit meci al serii


NAŢIONAL. Pro TV a fost lider de audienţă cu partida FCSB-ului, din turul doi Europa League. A avut o medie de 1,3 milioane de privitori, pe intervalul meciului pierdut de echipa lui Becali.

Kanal D şi Antena 3 au fost următoarele clasate, pe intervalul meciului.

URBAN. Meciul a fost popular şi în mediul urban. Pro TV a fost lider, cu o medie de audienţă de aproxiamtiv jumătate de milion de telespectatori.

Antena 3 a trecut pe locul doi, peste Kanal D, pe acelaşi interval.

COMERCIAL. Tinerii au vrut tot fotbal. Pro TV a condus clasamentul şi pe segmntul comercial, unde a avut o medie de audienţă de 250.000 de privitori.

Pe interval, Antena 1 şi Digi Sport 1 au fost următoarele două clasate.

Audienţele meciului FCSB - Alashkert (21:30 - 23:20) la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 1.315.000 7.4 17.8
2 Kanal D 847.000 4.8 11.5
3 Antena 3 710.000 4 9.6
4 DigiSport 1 531.000 3 7.2
5 Romania TV 521.000 2.9 7
6 Antena 1 520.000 2.9 7
7 Look Plus 306.000 1.7 4.1
8 B1TV 216.000 1.2 2.9
9 Prima TV 200.000 1.1 2.7
10 Pro 2 141.000 0.8 1.9

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului FCSB - Alashkert (21:30 - 23:20) în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 546.000 5.7 14
2 Antena 3 438.000 4.6 11.2
3 Kanal D 420.000 4.4 10.8
4 DigiSport 1 393.000 4.1 10.1
5 Romania TV 265.000 2.8 6.8
6 Antena 1 244.000 2.6 6.3
7 Look Plus 155.000 1.6 4
8 B1TV 125.000 1.3 3.2
9 Prima TV 85.000 0.9 2.2
10 Pro 2 80.000 0.8 2.1

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului FCSB - Alashkert (21:30 - 23:20) pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Share
1 Pro TV 255.000 5.9 18.1
2 Antena 1 163.000 3.8 11.6
3 DigiSport 1 144.000 3.4 10.3
4 Kanal D 142.000 3.3 10.1
5 Antena 3 79.000 1.8 5.6
6 Look Plus 56.000 1.3 4
7 Romania TV 43.000 1 3
8 Prima TV 41.000 0.9 2.9
9 B1TV 31.000 0.7 2.2
10 Pro 2 25.000 0.6 1.8

Sursa: Kantar Media


Viitorul Constanţa - Gent, pe TVR 1: Locul patru în toată ţara, cinci la oraşe şi patru pe comercial


Victoria celor de la Viitorul Constanţa a pus TVR pe locul patru în toată ţara şi pe segmentul comercial, iar la oraşe s-a clasat pe cinci.

Meciul s-a văzut mai bine decât în tur, când a fost difuzat de Naţional TV.

NAŢIONAL. TVR 1 s-a clasat pe locul patru în toată ţara. A avut o medie de 350.000 de privitori, în fiecare minut.

Antena 1 a fost liderul topului, pe tronsonul meciului Viitorul Contanţa - Gent, cu o medie de un milion de privitori pe minut.

URBAN. La oraşe, TVR 1 s-a clasat pe cinci, cu partida Viitorului. A scos cifre de aproximativ 175.000 de telespectatori, în medie.

Liderul de la oraşe a fost Pro TV, pe intervalul meciului.

COMERCIAL. Tinerii au pus TVR 1 pe patru, pe intervalul partidei Viitorul - Gent. Programul a avut o medie de aproximativ 50.000 de privitori, pe minut.

Audienţele meciului Viitorul Constanţa - Gent (18:00 - 19:50) la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.009.000 5.7 18.4
2 Pro TV 933.000 5.2 17
3 Kanal D 484.000 2.7 8.8
4 TVR 1 355.000 2 6.5
5 Antena 3 326.000 1.8 6
6 Romania TV 233.000 1.3 4.3
7 National TV 230.000 1.3 4.2
8 Happy Channel 169.000 0.9 3.1
9 DigiSport 1 139.000 0.8 2.5
10 B1TV 115.000 0.6 2.1

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului Viitorul Constanţa - Gent (18:00 - 19:50) în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 520.000 5.4 17.3
2 Antena 1 412.000 4.3 13.7
3 Antena 3 239.000 2.5 8
4 Kanal D 219.000 2.3 7.3
5 TVR 1 175.000 1.8 5.8
6 Romania TV 155.000 1.6 5.2
7 National TV 114.000 1.2 3.8
8 DigiSport 1 112.000 1.2 3.7
9 Nickelodeon 99.000 1 3.3
10 Happy Channel 84.000 0.9 2.8

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului Viitorul Constanţa - Gent (18:00 - 19:50) pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 201.000 4.7 20.8
2 Antena 1 159.000 3.7 16.5
3 Kanal D 99.000 2.3 10.2
4 TVR 1 50.000 1.2 5.1
5 National TV 35.000 0.8 3.6
6 Nickelodeon 34.000 0.8 3.5
7 DigiSport 1 32.000 0.7 3.3
8 Antena 3 31.000 0.7 3.2
9 Romania TV 30.000 0.7 3.1
10 Realitatea TV 22.000 0.5 2.3

Sursa: Kantar Media


Universitatea Craiova - Honved, pe Look Plus şi Digi Sport 1: Al doilea cel mai urmărit meci al serii


Meciul dintre Universitatea Craiova şi Honved a fost difuzat simultan de două posturi TV: Look Plus şi Digi Sport 1.

Cumulat, meciul a adunat aproximativ 850.000 de privitori, din toată ţara. Meciul Craiovei s-a intersectat aproxiamtiv o oră cu meciul FCSB-ului. De menţionat că meciul a fost oprit de arbitrul partidei, circa 15 minute, din cauza unor incidente provocate de suporteri.

NAŢIONAL. Meciul Craiovei s-a vazut simultan pe Digi Sport 1 şi pe Look Plus. Audienţa s-a împărţit astfel: Digi Sport 1 - 575.000 de telespecatori şi Look Plus - 273.000 de privitori.

Pe intervalul Craiova - Honved, Pro TV a fost liderul topului.

URBAN. La oraşe, Digi Sport 1, cu 417.000 de privitori, a fost pe locul doi cu meciul Universităţii. Look Plus, cu 131.000 de telespectatori, s-a clasat pe opt.

Pro TV a rămas lider pe intervalul Craiova - Honved şi la oraşe.

COMERCIAL. Şi tinerii s-au uitat la meciul Univerităţii. Digi Sport 1 s-a clasat pe locul trei şi Look Plus pe opt.

Audienţa s-a împărţit astfel: Digi Sport 1 - 139.000 de privitori şi Look Plus - 45.000 de telespectatori.

Audienţele meciului Universitatea Craiova - Honved (19:20 - 22:35) la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.254.000 7 17.9
2 Antena 1 613.000 3.4 8.7
3 Kanal D 612.000 3.4 8.7
4 DigiSport 1 575.000 3.2 8.2
5 Antena 3 536.000 3 7.6
6 Romania TV 490.000 2.8 7
7 National TV 289.000 1.6 4.1
8 Look Plus 273.000 1.5 3.9
9 TVR 1 209.000 1.2 3
10 B1TV 165.000 0.9 2.3

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului Universitatea Craiova - Honved (19:20 - 22:35) în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 534.000 5.6 14
2 DigiSport 1 417.000 4.4 11
3 Kanal D 337.000 3.5 8.9
4 Antena 3 335.000 3.5 8.8
5 Antena 1 292.000 3.1 7.7
6 Romania TV 275.000 2.9 7.2
7 National TV 161.000 1.7 4.2
8 Look Plus 131.000 1.4 3.4
9 TVR 1 97.000 1 2.5
10 B1TV 92.000 1 2.4

Sursa: Kantar Media

Audienţele meciului Universitatea Craiova - Honved (19:20 - 22:35) pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 246.000 5.7 19
2 Antena 1 152.000 3.5 11.7
3 DigiSport 1 139.000 3.2 10.8
4 Kanal D 109.000 2.5 8.4
5 Romania TV 57.000 1.3 4.4
6 National TV 53.000 1.2 4.1
7 Antena 3 48.000 1.1 3.7
8 Look Plus 45.000 1.1 3.5
9 TVR 1 34.000 0.8 2.6
10 Prima TV 29.000 0.7 2.3

Sursa: Kantar Media

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    bai da mai lasatima in pace.tot timpul va legati de mine , ce aveti cu mine ? ce vam facut ? Dorule
  • Ciprian Ciprian
    Să postați și audiențele serialelor TV. Un top 25 ar fi perfect. Mulțumesc!
  • D D
    "Răzvan Razvan Putina R", dar nu se compara cu ce a facut emisiunea ta preferata "Acces Direct". Aici nu comentezi ? Doar ai deviat subiectul intreband de audiente...

    https://www.paginademedia.ro/2019/07/cazul-caracal-chiar-totul-pentru-audienta-acces-direct-intretine-teoria-conspiratiei-orine-poate-sa-intre-in-direct-sa-spuna-povesti
  • D D
    "inainte stirile pro tv erau dublu decat antena , acum la egalitate"
    Ce visezi "mile milica" ? Vezi aici audientele stirilor:
    https://www.paginademedia.ro/2019/08/audiente-stiri-iulie-2019

    "Stirile Pro TV", dublu pe comercial fata de "Observator". Pe stirea respectiva nu comentezi ?

    Pai si eu ce am scris in comentariul anterior ? Citez: "Poate peste la pensionari, publicul tinta al postului tau favorit "Antena 1"." Acum nu ne zici ce public batran are "Antena 1" ?
  • Răzvan Răzvan
    "marian " cap de guma ,pensionarii si oamenii seci la minte se uita la ce spun o suta de romani si la duduia Esca ,manipulatoare ! Sunteti vai de voi ! La voi e manipulare ,echipa Pro tv care filma azi la Caracal,la casa ororilor era catarat pe un stalp cu o scara sa filmeze ,ati ajuns de rasul curcilor!
  • marian marian
    Antenisti cu emisiunile lor manipulatoare conduc la pensionari , dar cu minciuni , mai stiti de ambulanta neagra , astea sunt emisiuni pentru mile si r,Razvan , mile doar in visele tale erotice stirile pro vor fi intrecute de, stirile voastre de doi lei , mereu aproape ,
  • mile mile
    inainte stirile pro tv erau dublu decat antena , acum la egalitate , meciurile au audiente dezastruoase vara , degeaba au cheltuit bani multi , acces direct cel mai ieftin si profitabil
  • mile mile
    si pe intervaul acces direct de la 17 cum a fost, sigur si la comercial peste pro tv , cresteri mari cu crime , romanii vor asta
  • Răzvan Răzvan
    Dorule,eu ma refer la targetul national ,singurul post care are peste 1 milion de pers. pe minunt este Antena 1 ,deci Acces Direct înca este emisiunea de forta a Antenei 1!
  • D D
    Visezi "Razvan Putina R" ? Poate peste la pensionari, publicul tinta al postului tau favorit "Antena 1"...
    Pe comercial, intervalul (18:00-19:50), "Pro TV" a fost peste "Antena 1". Unde vezi tu invers ?
  • Obi Obi
    In visele tale ***, Razvane !
  • Razvan Razvan
    Acces Direct si Observatorul peste Ce spun romanii si Stirile Pro tv ! Asta da surpriza!

Trimite un comentariu

sus