Skip to main content

FOTO. Brandient, premiu internațional pentru brandigul mall-ului „Agora Floreasca”. De la ce vine logo-ul și cine l-a gândit

 
FOTO. Brandient, premiu internațional pentru brandigul mall-ului „Agora Floreasca”. De la ce vine logo-ul și cine l-a gândit

Firma de strategie de brand si design Brandient a câștigat un premiu internațional pentru branding-ul mall-ului Agora Floreasca.

Publicitate

Este vorba de distincția Graphis Silver, în categoria Print și Branding a concursului american de design și arte vizuale Graphis.

Totodată proiectul va fi prezentat și în galeria Graphis Design pentru anul 2020

De asemenea, logo-ul Agora Floreasca a obținut și o Mențiune de Onoare la același concurs

Identitatea vizuală a mall-ului a fost creată de Ciprian Robu, cel mai tânăr designer de la Brandient. El a fost coordonat de Cristian „Kit” Paul


De unde vine logo-ul


Design-ul logo-ului a fost inspirat de poziționarea georgrafică a clădirii. Litera „A”, din cuvântul „Agora”, a fost suprapusă peste harta zonei în care se află mall-ul, menționează reprezentanții Brandient. 

Numele „Agora” vorbește despre adunarea orașului, fiind prezentat ca un „indie-mall” după cum completează aceeași sursă. 

Totul stă sub sloganul „Urban Theory” (Teoria Urbană).

GALERIE FOTO

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu mi-a placut scoala, dar am auzit de Agora din filmul cu aceasi nume din 2009. Acolo am auzit de : Cerc, Elipsa, Parabola, Hiperbola.
    Ce mai logo, pare un gandac injunghiat, iar eu chiar nu fac asta.

Trimite un comentariu