Skip to main content

VIDEO. Topul ADC al celor mai creative idei ale lunii iulie. MullenLowe şi Lidl au dat campania lunii

 
VIDEO. Topul ADC al celor mai creative idei ale lunii iulie. MullenLowe şi Lidl au dat campania lunii

MullenLowe şi Lidl semnează cea mai creativă campanie de publicitate din luna iulie, conform topului ADC România, o organizaţie ce reuneşte oameni de publicitate din România.

Publicitate

ADC a realiza, ca în fiecare lună, un top trei al celor mai mai bune execuţii de Digital, Outdoor, Radio, Print şi Experiential/BTL.

Printre proiectele prezente în top întâlnim debutul unor activări speciale în cadrul festivalurilor, noi veşti despre serialele Netflix, inovaţii în categoria produselor sau manifestări #trăiascăcapravecinului.

Lucrarea Lunii Iulie este Legende Urbane – Ultima filă, campanie marca MullenLowe şi Lidl.

Paginademedia.ro prezintă în continuare detalii despre fiecare campanie în parte.

LUCRAREA LUNII

Ultima filă este cel de-al doilea episod al seriei Legende Urbane, realizată de MullenLowe şi Lidl. Proiectul prezintă 4 poveşti interactive care vor apărea de-a lungul anului pe site-ul companiei. Serialul online prezintă povestea lui Robert Bodescu, un scriitor narcoleptic, care nu reuşea să îşi amintească poveştile din vis pentru a le aşterne pe hârtie. Ultima filă oferă posibilitatea de a alege continuarea poveştii autorului - care îşi scrie finalul romanului pe o foaie de plăcintă.

Echipa creativă este formată din Group Creative Directors: Silviu Antohe | Art Director & Mihai Costache | Copywriter.

Claudiu Dobriţă, Creative Director | McCann PR & membru ADC*RO, declară:

„Craft. Se pare că lumea îşi dă seama din ce în ce mai tare ce înseamnă şi cât de important e. Şi prin lumea asta mă refer atât la agenţie, cât şi la client. Pentru că degeaba are agenţia mesteşugari vizuali sau artizani scriitori dacă nu înţelege clientul că el e Mecena care tre’ să scoată banu’ dacă vrea frumos.

De data asta a ieşit. Sub craft mai stă şi nişte storytelling bun şi o strategie mişto pentru toată platforma, într-o categorie în care toată lumea se bate cam cu aceleaşi arme”.

DIGITAL

Legende Urbane – Ultima filă câştigă şi Locul 1 în categoria Digital.

Locul 2 revine campaniei Nu lăsa vacanţa altora să îţi taie pofta de KFC!, semnată de McCann Worldgroup România şi KFC. Spotul aduce invidia de vacanţă din online faţă în faţă cu noul meniu de vară de la KFC, pentru că indiferent de cât de tentante sunt plecările celorlalţi în Alpi, Savana Africană sau mijlocul tradiţiilor, pofta de KFC câştigă întotdeauna.
Echipa: Raluca Circo | Art Director & Alexandru Bădărău | Copywriter.

Pe Locul 3 întâlnim postarea celor de la Next Advertising România care anunţă faptul că sunt în căutarea unui Account Manager într-un mod specific #trăiascăcapravecinului.

Textul „Publicis, Frank, Marks şi McCann PR caută Account Manager.”, alături de descrierea „La fel şi Next. Unde aplici?” au fost baza unui şir de comentarii fair play în care agenţii în proces de recrutare de Account Manageri au îndemnat doritorii să aplice la toate agenţiile.

Echipa creativă: Petra Martin | Art Director & Oana Banică | Copywriter; Alexandru Tunaru | Head of Digital.

Tot pe Locul 3 se află şi activarea pentru serialul Netflix – La Casa de Papel, unde Delia a cântat live în Centrul Vechi cunoscuta melodie Bella Ciao, urmată de alte melodii din repetoriul propriu. Delia şi membrii trupei au fost costumaţi în ţinutele specifice serialului, purtând măşti. Execuţia a fost realizată în contextul lansării celui de-al treilea sezon La Casa de Papel, iar cei care nu s-au aflat atunci în Centrul Vechi, au putut urmări momentul live în online.

Menţiunile categoriei Digital sunt:

Jerry’s PizzaSos pentru ultima felie – lansarea unui produs real, în ediţie limitată, creat special pentru ultima felie de pizza. Pentru că la final ajungi să nu mai ai sos, Jerry’s Pizza aduce soluţia pentru acest caz extrem: sosul pentru ultima felie. Produsul a fost lansat chiar de Jerry Dauteuil, General Managerul Jerry’s Pizza şi e livrat în mod gratuit la fiecare comandă de pizza.

Echipa este formată din: Paul Tănase | Art Director & Vlad Tănase | Copywriter.

Click pe foto pentru a vizualiza imaginea în variantă mărită

Netflix – Shurubel Things – campanie creată odată cu lansarea noului sezon Stranger Things. Întâmplările ciudate nu au loc doar în povestea serialului, ci şi în activitatea lui Shurubel, care lipseşte într-o zi de la Morning Show.

Lucruri stranii încep să se întâmple în timpul emisiunii, iar colegii puşi pe gânduri se hotărăsc să plece în căutarea lui. Toată povestea este apoi expusă fanilor printr-o postare pe canalele sociale Virgin Radio, semnat ca un episod din Shurubel Things.

OUTDOOR

Sezonul 3 din serialul La Casa de Papel are parte de o execuţie spectaculoasă şi în Outdoor, unde ilustraţia Ralucăi Băraru câştigă Locul 1 în categorie. Outdoorurile care anunţau lansarea sezonului au fost expuse pe clădirea Casa Radio, iar muralul realizat de Raluca Băraru poate fi observat încă în zona Buzeşti, pe clădirea Casa Radio şi în grădina J’ai Bistrot.

Click pe foto pentru a vizualiza imaginea în variantă mărită

Menţiune în categorie are posterul pentru Festivalul de Film şi Istorii Râşnov realizat de Group Creative Directors: Silviu Antohe | Art Director & Mihai Costache | Copywriter, din partea MullenLowe. Evenimentul ajuns la cea de-a XI-a ediţie s-a desfăşurat între 19 şi 28 iulie 2019 şi a adunat: Filme, Concerte, Prelegeri, Şcoli de Vară, Competiţie de Film Documentar, Dezbateri, Expoziţii importante pentru piaţa culturală românească.


RADIO

Locul 1 în categoria Radio revine proiectului Netflix – Stranger Things. În contextul lansării noului sezon, execuţiile au adus lucrurile stranii în real şi astfel spoturile radio ale campaniei - ce cuprindeau anunţuri la diferite produse precum medicamente, alimente sau produse de îngrijire personală – erau întrerupte de secvenţe pline de suspans din serial.

Tot parte din campania dedicată lansării serialului Netflix: Stranger Things este şi activarea alături de Virgin Radio, care are Menţiune şi în categoria Radio – prin care Shurubel nu ajunge dimineaţa la emisiune.

EXPERIENTIAL / BTL

Locul 1 în categoria Experiential/BTL câştigă activarea realizată de Mastercard pentru festivalul Electric Castle care reprezintă o noutate în cadrul festivalurilor de muzică din România prin faptul că pentru prima dată persoanele cu deficienţă de auz şi vorbire au putut înţelege atmosfera festivalului senzorial.

Amber Galloway Gallego, cea mai cunoscută interpretă de limbaj mimico-gestual din lume, specializată în interpretarea festivalurilor şi concertelor, a urcat pe scenă alături de echipa sa pentru a traduce în limbajul semnelor muzica artiştilor prezenţi la festival.

Echipa: Şerban Mocanu – Senior Art Director & Andrei Ruxanda – Senior Copywriter, din partea McCann Worldgroup Romania.

Click pe foto pentru a vizualiza imaginea în variantă mărită


PRINT

Posterul pentru Festivalul de Film şi Istorii Râşnov realizat de Group Creative Directors: Silviu Antohe | Art Director & Mihai Costache | Copywriter, din partea MullenLowe are Menţiune şi în categoria Print.

Click pe foto pentru a vizualiza imaginea în variantă mărită



ADC lanseazǎ în fiecare lunǎ un call public pentru agenţii, freelanceri şi pasionaţi de publicitate sǎ trimitǎ idei, proiecte, iniţiative creative proprii sau vǎzute în piaţǎ spre a fi notate de cǎtre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail cǎtre [email protected], pânǎ pe data de 25 a fiecǎrei luni.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Niciodata nu am putut sa mananc monstruozitati ca acel produs de la KFC. As vrea sa vad un om muscand din acea creatie uriasa. Trebuie sa fie destul de penibil sa incerci sa musti din asa ceva, doar ca sa-ti cada totul pe jos in secunda urmatoare.
    Delia se baga in seama aiurea, face si ea un cover. Daca vreau un cover al cantecului Bella Ciao, mai bine ascult DoReDos care au avut ideea primii, si care au reprezentat Moldova la Eurovision 2018 (cu alt cantec, bineinteles). Totul este doar copia copiei, dupa ideea copiata de copia dezinformata, care crede ca lumea-i proasta si nu stie.

Trimite un comentariu

sus