Skip to main content

Publicis, noua agenție de creație a brandurilor OLX, Autovit.ro și Storia.ro

 
Publicis, noua agenție de creație a brandurilor OLX, Autovit.ro și Storia.ro

OLX a bătut palma cu o nouă agenție de comunicare. Publicis România va gestiona, de la 1 august, comunicarea pentru toate brandurile din grupul OLX România: OLX, Autovit.ro şi Storia.ro, informează reprezentanții companiei. 

Publicis România se va ocupa de creația, strategia, digitalul și BTL-ul celor trei marci din portofoliul grupului OLX. 

Publicitate

Agenția a fost selectată printr-un pitch care a durat trei luni. 

Cele două companii au mai lucrat și până acum împreuna, însă la nivel mai mic. Publicis România s-a ocupat, din 2017, de comunicarea pentru Storia.ro, o platformă specializată în vânzări și închirieri. 

Mihnea Gheorghiță, Copywriter - Publicis:

„Am făcut cunoștință cu echipa OLX în 2017, la câștigarea pitch-ului Storia.ro. După primul meeting, am avut un moment Freddie Mercury și i-am zis lui Cosmin Anghel la ieșire: „dacă în 2-3 ani nu luăm tot, e fix vina noastră. Eu vreau să lucrez cu oamenii ăștia”. 

Autovit.ro este o platformă online destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand, de 19 pe piața de profil. Storia.ro este site-ul de anunţuri pe segmentului imobiliar, lansat în luna august 2016. 

Grupul OLX este prezent în 35 de țări și are peste 5.000 de angajați

Miruna Baias, Strategic Planner - Publicis: 

„Cred că ce stă la baza succesului OLX și a succesului nostru în pitch-ul de acum e ordinea clară: viziune și apoi obiective. Cele două briefuri și forma în care au fost cerute rezolvările (campanie completă și doar strategie) ne-au dat de înțeles de la început că oamenii ăștia chiar au know-how de pitch și că avem de câștigat un client foarte mișto. De acolo a fost simplu: noi știm că putem gândi departe, iar OLX Group poate ajunge acolo.”

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu