Skip to main content

AUDIENŢE. Cum au debutat Sacrificiul de pe Antena 1 şi Visuri la cheie, pe Pro TV?

 
AUDIENŢE. Cum au debutat Sacrificiul de pe Antena 1 şi Visuri la cheie, pe Pro TV?

AUDIENŢE. Start în sezonul de toamnă pentru serialul Sacrificiul (Antena 1), produs de echipa Ruxandrei Ion şi pentru Visuri la cheie (Pro TV), show în care a revenit Dragoş Bucur?

Publicitate

Visuri la cheie a fost cel mai urmărit show, plasând Pro TV pe prima poziţie pe interval. Media: aproape 1,5 milioane de români în fiecare minut. A început mult mai bine decât sezonul trecut (când, pe naţional, era pe locul al doilea).

Sacrificiul a fost pe poziţia a doua. Audienţa serialului: aproape 1,1 milioane de români.

Cele două emisiuni s-au intersectat pe o mare parte din interval. Sacrificiul a început cu jumătate de oră mai devreme decât Visuri la cheie, show-ul Pro TV s-a terminat la o jumătate de oră după serial.

De notat aseară, poziţia bună a canalului public TVR 2. Cu clasicul Zorro, în varianta cu Alain Delon. A fost în top 5. Chiar şi pe comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut pentru Visuri la cheie, de la Pro TV, şi serialul Sacrificiul, de la Antena 1:


Sacrificiul: locul doi pe toate targeturile


NAŢIONAL. Serialul Sacrificiul a deschis seria premierelor de miercuri. Producţia a început pe Antena la ora 20.00.

Rezultatul: aproape 1,1 milioane de români s-au uitat la primul episod, cu 300.000 mai puţini telespectatori decât Pro TV.

De notat pe intervalul Sacrificiul poziţia postului public TVR 2. A fost în top 5 cu ...Zorro, clasicul film cu Alain Delon.

URBAN. O medie de peste jumătate de milion de telespectatori la oraşe pentru Sacrificiul. Serialul în care joacă actori ca Maia Morgenstern şi Mihai Gruia Sandu a fost la 140.000 de telespectatori după Pro TV, primul loc pe interval.

Clasamentul este completat de Kanal D, cu Lacrimi la Marea Neagră (serial care e pe post de luni până vineri).

Citeşte şi: EXCLUSIV. Serialul Sacrificiul, filmat în casa unui fost primar al Capitalei. O altă casă, a unui fost jurat Masterchef

COMERCIAL. Locul doi şi pe segmentul de public comercial pentru Antena 1, cu Sacrificiul. Audienţa: 200.000 de telespectatori, faţă de 310.000 la Pro TV.

Şi pe publicul comercial, "eroul serii" a fost Zorro: a plasat TVR 2 în top 5 pe cea mai râvnită categorie de public.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.392.000 7.8 18.1
2 Antena 1 1.088.000 6.1 14.2
3 Kanal D 929.000 5.2 12.1
4 Romania TV 666.000 3.7 8.7
5 TVR 2 479.000 2.7 6.2
6 Antena 3 408.000 2.3 5.3
7 Prima TV 203.000 1.1 2.6
8 Pro Cinema 169.000 1.0 2.2
9 TVR 1 141.000 0.8 1.8
10 Antena Stars 129.000 0.7 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 649.000 6.8 16.5
2 Antena 1 515.000 5.4 13.1
3 Kanal D 457.000 4.8 11.7
4 Romania TV 387.000 4.0 9.9
5 Antena 3 264.000 2.8 6.7
6 TVR 2 180.000 1.9 4.6
7 Prima TV 82.000 0.9 2.1
8 Pro Cinema 79.000 0.8 2
9 Digi 24 71.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 66.000 0.7 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 309.000 7.2 23.8
2 Antena 1 200.000 4.7 15.4
3 Kanal D 163.000 3.8 12.6
4 Romania TV 83.000 1.9 6.4
5 TVR 2 42.000 1.0 3.3
6 DigiSport 1 34.000 0.8 2.7
7 Pro Cinema 27.000 0.6 2.1
8 Prima TV 21.000 0.5 1.7
9 Happy Channel 21.000 0.5 1.6
10 History 21.000 0.5 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Visuri la cheie, Pro TV: Primul loc, la distanţă


Visuri la cheie a început la jumătate de oră după Sacrificiul Antenei. S-a instalat, comod, pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, la distanţă faţă de următoarele staţii.

Startul noului sezon - acum cu Dragoş Bucur înapoi în echipă - a fost mult mai bun decât cel din 2018. Anul trecut, Visurile au avut la prima ediţie 1,1 milioane de români şi au fost al doilea, după Kanal D (cu Exatlon).

Faţă de topul pe intervalul Sacrificiul, diferenţa este la oraşe, unde pe locul doi pe interval este Kanal D.

NAŢIONAL. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat la Visuri la cheie, cu 400.000 mai mulţi decât avea Antena 1 pe interval.

Foarte aproape de Antena 1 a fost Kanal D, cu serialul turcesc (aproape un milion media).

URBAN. La oraşe, Visuri la cheie a fost urmărit de 670.000 de telespectatori. Pe poziţia a doua a fost Kanal D, cu serialul turcesc şi, imediat după, la foarte mică distanţă, Antena 1.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, emisiunea de pe Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 330.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.

Au urmat, în top, Antena 1 (200.000) şi Kanal D (170.000).

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.441.000 8.1 18.3
2 Antena 1 1.032.000 5.8 13.1
3 Kanal D 992.000 5.6 12.6
4 Romania TV 683.000 3.8 8.7
5 TVR 2 539.000 3.0 6.9
6 Antena 3 417.000 2.3 5.3
7 Prima TV 185.000 1.0 2.4
8 Pro Cinema 159.000 0.9 2
9 TVR 1 147.000 0.8 1.9
10 Pro 2 136.000 0.8 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 669.000 7.0 16.7
2 Kanal D 488.000 5.1 12.2
3 Antena 1 478.000 5.0 11.9
4 Romania TV 384.000 4.0 9.6
5 Antena 3 267.000 2.8 6.7
6 TVR 2 198.000 2.1 4.9
7 Prima TV 82.000 0.9 2
8 Pro Cinema 80.000 0.8 2
9 Digi 24 73.000 0.8 1.8
10 Antena Stars 70.000 0.7 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 331.000 7.7 24.4
2 Antena 1 198.000 4.6 14.6
3 Kanal D 172.000 4.0 12.7
4 Romania TV 74.000 1.7 5.4
5 TVR 2 47.000 1.1 3.5
6 DigiSport 1 42.000 1.0 3.1
7 Comedy Central 26.000 0.6 1.9
8 History 25.000 0.6 1.8
9 Pro Cinema 24.000 0.6 1.8
10 Happy Channel 24.000 0.6 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa Visuri la cheie la debutul din 2018, AICI.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sacrificiul merita să fie pe locul 1 !! Nu am mai văzut un serial de mult timp Comedie-Familie-Dramă !!
  • Sacrificiul zavorancei produs de marea si inegalabila regizoare va fi un chix , dupa comentariile negative cred ca pro va creste miercurea cu venirea lui Dragos , acum sa va vad mile si Razvan ce comentati despre serialul fenomen , Vlad a scos mai bine si este regizat muuuuuuuuuuuuuuuult mai bine, nu ce se regizeaza la antenuta rasuflata
  • România TV dă bătăi de cap generalistelor cu cazul Caracal.
    Iar Kanal D suflă în ceafa Antenei toamna aceasta cu serialul turcesc

Trimite un comentariu

sus