Skip to main content

AUDIENȚE. Debutul Visuri la cheie. Lupta cu Exatlon, câștigată la orașe și pe comercial. Nu și la nivel național

 
AUDIENȚE. Debutul Visuri la cheie. Lupta cu Exatlon, câștigată la orașe și pe comercial. Nu și la nivel național

AUDIENȚE. Cum a debutat Visuri la cheie pe Pro TV, într-o seară cu Exatlon? Emisiunea de pe Pro TV a câștigat pe două targeturi: a avut mai mulți telespectatori decât Kanal D la orașe și pe publcul comercial 18-49 de ani.

Publicitate

La nivelul întregii țări, Exatlon a fost peste emisiunea de pe Pro.

Emisiunea de transformări a fost urmărită, la nivel național, de o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pe prima poziție, Exatlon a fost urmărit de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. 

Antena 1 s-a clasat pe locul trei în topul național și la orașe. Pe publicul comercial, postul de televiziune din grupul Intact a urcat pe doi și a avut o cotă o piață apropiată de prima poziție, ocupată de Pro TV. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de debut ale emisiunii Visuri la cheie:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, între Exatlon și Visuri la cheie a fost o diferență de 100.000 de telespectatori. În favoarea Kanal D.

Antena 1 a fost postul de pe poziția a treia. Serialul Fructul oprit a fost urmărit de peste un milion de telespectatori, la nivelul întregii țări. 

Antena 3 și România TV au completat top cinci. 

URBAN. În mediul urban cifrele au fost apropiate între primele posturi clasate. Pro TV a stat mai bine la orașe, însă diferență față de Kanal D și Antena 1, următoarele posturi din top, nu a fost considerabilă.

Atât Visuri la Cheie, cât și Exatlon sau Fructul oprit au obținut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. 

Antena 3 a fost urmărită și la orașe de aproximativ 400.000 de telespectatori. Happy Channel a prins top cinci în mediul urban, cu o medie de 200.000 de telespectatori. 

COMERCIAL. Visuri la cheie, de pe Pro TV, s-a distanțat puțin pe publicul comercial, unde a fost a avut cifre de peste 300.000 de telespectatori. Postul de televiziune a avut o cotă de piață de 20,5%. 

Antena 1 a urcat pe doi în ceea ce privește targetul cu vârsta între 18 și 49 de ani. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 260.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de puțin peste 200.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

GALERIE FOTO

Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.211.000 6.8 15.3
2 Pro TV 1.113.000 6.2 14.1
3 Antena 1 1.072.000 6.0 13.5
4 Antena 3 529.000 3.0 6.7
5 Romania TV 345.000 1.9 4.4
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 561.000 5.8 13.3
2 Kanal D 542.000 5.6 12.9
3 Antena 1 537.000 5.6 12.7
4 Antena 3 398.000 4.1 9.4
5 Happy Channel 190.000 2.0 4.5
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 12 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 311.000 7.1 20.5
2 Antena 1 260.000 5.9 17.1
3 Kanal D 203.000 4.6 13.4
4 Happy Channel 62.000 1.4 4.1
5 Prima TV 47.000 1.1 3.1
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "capatos in crestere fata de sezonul trecut , aproape cat emisiunea vulgara"
    "mile", dar tot pe 2 pe comercial, sub "emisiunea vulgara". Asta conteaza.
  • "Visuri la cheie nu mai este ce a fost"
    "Mile", cat timp emisiunea e lidera pe comercial, altceva nu conteaza... Si vezi ca anul trecut "Kanal D" avea serial turcesc, nu "Exatlon". Iar "Antena 1" avea "The Wall" si "Baieti de oras" pe interval (doua productii slabe in audiente fata de "Fructul Oprit"). Dar si cu o concurenta mai serioasa fata de anul trecut, tot "Pro TV" e lider.
  • Visuri la cheie nu mai este ce a fost, ea nu avea concurenta miercuri, acum un an , nu ca ar fi o plictiseala lacrimogene ca surprize, nu merita acele rating-uri
  • M-ai sunt două săptămâni din septembrie. În curând se încheie prima lună de toamnă. Să vedem și în octombrie ce rating vor avea emisiunile de pe Pro Tv, Kanal D și Antena 1. Că de Prima Tv sau de TVR nu am ce sa zic, deoarece nu apar in top.
  • @geo, tu esti normal? Emisiune atipica? Emisiune sub nivelul Pro? Emisiunea asta este una dintre cele mai bune emisiuni de la Pro, sau a fost, pana au facut schimbari la ea.

    VISURI LA CHEIE pe editii:
    Sezonul 1: https://www.paginademedia.ro/2014/10/visuri-la-cheie-la-debut-doua-milioane-de-telespectatori-din-intreaga-tara

    Sezonul 2: https://www.paginademedia.ro/2015/09/audiente-visuri-la-cheie-primul-loc-la-prima-editie-burlacita-daniela-crudu-pe-locul-patru-cu-antena-1-dupa-antena-3

    Sezonul 3: https://www.paginademedia.ro/2016/09/audiente-visuri-la-cheie-la-debut-cifre-duble-fata-de-locul-doi

    Sezonul 4: https://www.paginademedia.ro/2017/09/audiente-visuri-la-cheie-sezon-nou
  • O spun si o repet: Toate emisiunile au de suferit cand afara e vreme de "ieseala". O sa constatati singuri ca atunci cand ploua sau e frig si audientele cresc. E atat de simplu!
  • Visuri este o emisiune oarecum atipica in grila Pro tv. Nu este nici de comedie, nu este nici spectacol. De aceea are o audienta mai slaba - probabil sub media postului. Ma mir cum de a rezistat in grila - si la acea ora.
    Cat despre seara aceasta...nimeni nu "sufla" pe intervalul Las Fierbinti. Aici clasamentul e clar pe comercial: 1 Pro TV, 2 Antena 1, 3 Kanal D. Dupa ora 21.30 este posibil sa se schimbe putin lucrurile. Pentru ca, din ce am vazut din promouri, noul serial nu pare sa fie cine stie ce sperietoare pentru concurenta.
  • "Un debut slab , în alți ani avea aproape 2 mil. Pro tv o ia în jos, sa vedem ce face în seara aceasta cand începe MAREA PREMIERA A ULTIMULUI TRIB! O s-o ia rau de tot!"
    "Razvan", ce debut slab visezi ? "Pro TV" a avut cu un punct rating pe comercial mai mult ca "Antena 1". E destul de bine. Si conteaza comercialul, nu nationalul. Pe cine intereseaza ca avea "avea aproape 2 mil"...
    Nu inteleg cum "Pro tv o ia în jos", daca in fiecare zi e lider, peste "Antena 1", "Kanal D".
  • Expertule, Pro TV nu a vrut schimbarile. Ce sa faca, daca au plecat de bunavoie Bucur si cei doi arhitecti? Trebuia sa-i inlocuiasca, nu?
  • Da, Antena 1 o s-o ia rau @Razvan. Rau de tot, si de la Kanal si de la Pro, dar mai ales de la Pro.

    Ne explici si noua, de ce ati mutat XFactor de vineri, duminica? Pentru ca...
  • Se demonstreaza inca o data ca schimbarile radicale omoara formatele. Visuri la cheie o emisiune care toamna trecuta, a obtinut in jur de 30% share pe comercial, a pierdut o treime din cota de piata la debutul sezonului 5. Telespectatorii din Romania reactioneaza negativ la schimbari majore, dar producatorii si cei din management observ ca n-au invatat nimic.

Trimite un comentariu