Skip to main content

Din a treia încercare. MasterChef, lider pe publicul tânăr. Pro TV, bătut de Kanal D, la oraşe şi în toată ţara

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

AUDIENŢE TV. A treia a fost cu noroc. Fără Chefi la cuţite, reţeta MasterChef a funcţionat. Pe publicul comercial. Pro TV a fost liderul serii de miercuri, cu a treia ediţie a emisiunii MasterChef, pe publicul tânăr.

Publicitate

La nivel naţional şi la oraşe, Pro TV a fost depăşit de Kanal D care avea serialul turcesc „Lacrimi la Marea Neagră”.

Reuşita Pro TV vine după ce primele două ediţii ale emisiunii, de luni şi de marţi, nu au avut nicio şansă în faţa Antenei 1.

Paginademedia.ro prezintă audienţele show-ului MasterChef, ediţia a treia:

NAŢIONAL. MasterChef a fost urmărit miercuri seara de puţin peste 800.000 de persoane din întreaga ţară. Pro TV a fost al doilea după Kanal D, care a avut pe interval serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

Antena 1, cu emisiunea The Wall - Marele Zid pe interval, a fost a treia, la distanţă de primele două.

URBAN. MasterChefii, locul secund şi la oraşe. Emisiunea a fost urmărită, în medie, de 380.000 de persoane, media. Liderul a fost şi aici Kanal D, cu o medie de 440.000 de privitori.

Topul este completat de Romania TV şi de Antena 3. Găsim postul Antena 1 abia pe cinci.

COMERCIAL. Cooking show-ul de pe Pro TV a fost primul pe publicul tânăr, unde a obţinut o medie de 223.000 de persoane (5,2% rating) şi o cotă de 22,6%. Kanal D a fost pe doi, în timp ce Antena 1, pe trei.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul MasterChef (22.30-23.35), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 895.000 5.0 16.7
2 Pro TV 807.000 4.5 15.1
3 Antena 1 576.000 3.2 10.7
4 Romania TV 497.000 2.8 9.3
5 Antena 3 371.000 2.1 6.9
6 TVR 1 281.000 1.6 5.3
7 Prima TV 197.000 1.1 3.7
8 AXN 119.000 0.7 2.2
9 B1TV 105.000 0.6 2
10 Antena Stars 96.000 0.5 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul MasterChef (22.30-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 440.000 4.6 15.3
2 Pro TV 380.000 4.0 13.2
3 Romania TV 304.000 3.2 10.5
4 Antena 3 235.000 2.5 8.2
5 Antena 1 234.000 2.4 8.1
6 Prima TV 124.000 1.3 4.3
7 TVR 1 107.000 1.1 3.7
8 AXN 65.000 0.7 2.3
9 B1TV 60.000 0.6 2.1
10 Antena Stars 52.000 0.5 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul MasterChef (22.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 223.000 5.2 22.6
2 Kanal D 139.000 3.3 14.1
3 Antena 1 111.000 2.6 11.3
4 Romania TV 51.000 1.2 5.1
5 TVR 1 29.000 0.7 2.9
6 Prima TV 28.000 0.7 2.9
7 DigiSport 1 27.000 0.6 2.7
8 Antena 3 27.000 0.6 2.7
9 B1TV 23.000 0.5 2.3
10 Pro Cinema 21.000 0.5 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Toate emisiunile de la noi sunt frumoase. Telespectatori români au ce să aleagă. Acum depinde de gustul fiecăruia.
  • Baza catre CEPO: daca dai volumul si mai tare, iar bate baba de sus in calorifer. Pt ca, ce sa vezi, creste si volumul muzicii. Nu cred ca merita efortul. Mai bine, skip channel!
  • Si ca tot veni vorba de MasterChef, publicul tanar, unde el este lider, o fi observat, daca specialistii din Pro TV nu, ca muzica e mult prea tare si nu se intelege ce vorbesc aia pe acolo, sau se bazeaza cu totii pe ideea ca o imagine face cat o mie de cuvinte?
  • E buna ideea unei emisiuni care sa aiba si ceva cultura generala pe acolo.
    Las Fierbinti & Co aplatizeaza si ce nu era gata aplatizat prin creierasele amatorilor "celui mai bun serial de comedie din istoria omenirii". Problema ar fi realizarea: Atletul lui Hristos nu e Iancu de Hunedoara cum a zis ca ar fi Antena 1, ci Stefan cel Mare, cum corect raspunsese concurentul (chiar daca mai la noroc).
  • I-auzi cica emisiune pentru oameni educati la fel ca si Insula iubirii sau Iumor. Nu stiu cum poti sa te uiti la o asemenea emisiune dupa ce lauzi emisiunile mai sus mentionate. Daca erai om educat si culturat nu te uitai la asemenea emisiuni. Asa ca nu iti mai da de gol caracterul ca se vede din comentarii foarte usor.
  • Da Razvane ,este o emisiune pentru oameni educati ca tine este facuta dupa chipul si asemanarea ta adica de antenist rasuflat cu o cultura generala la cel mai inalt nivel
  • The Wall este o emisiune peste asteptari, romanu nostru nu vrea calitate ,aceasta emisiune este pentru oameni educati si cu cultura generala,nu pentru toti "***" .
  • Mile acum nu este pe aici sa tipe obsesiile sale despre bătrâni când antena este pe 3 pe comercial. :)) cu alte cuvinte, antena are un început de toamna foarte greu.
  • Sa vedem cum se descurca și în aceasta seara,are audiente bune deocamndata.
  • Razvane, ai cerut audienta și pe intervalul "The Wall- Marele zid "sau "Masterchef". Esti multumit, A 1 e pe locul 3 comercial, chiar sub Kanal D !

Trimite un comentariu

sus