Skip to main content

AUDIENȚE. „România, te iubesc”, primul loc cu debutul noului sezon. Sute de mii de români s-au uitat la prima ediție, cu povești din Teleorman

 
AUDIENȚE. „România, te iubesc”, primul loc cu debutul noului sezon. Sute de mii de români s-au uitat la prima ediție, cu povești din Teleorman

AUDIENȚE. Noul sezon „România, te iubesc!” a pus Pro TV pe primul loc în audiențe, la debut. Kanal D și Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi și trei, pe intervalul emisiunii de reportaje. 

Episodul semnat de Alex Dima, cu povești din Teleorman, a reușit să adune aproximativ 690.000 de privitori din toată țara, în medie, pe minut.  

Publicitate

Kanal D, de pe locul doi, a scos o medie de audiență de aproximativ 490.000 de telespecatori, în fiecare minut. 

Dima a adus pe post câteva povești din județul Teleorman. Sate fără canalizare, apă și străzi asfaltate, dar cu primari ajunși la două sau trei mandate.

De exemplu, unul dintre primari, ajuns la al treilea mandat, era nimneni altul decât soțul Olguței Șefu - condamnată cu suspendare în cazul Dragnea și dosarul DGASPC.

Citește și: Mai multe despre noul sezon România, te iubesc și abordarea „Județe la stăpân”

Pe interval, la bătaie cu România, te iubesc, celelalte posturi difuzau următoarele producții:

  • Kanal D - Știrile Kanal D (de la ora 18:00) 
  • Antena 1 - Ultima partea a emisiunii Chefi la cuțite (reluare), care începuse la ora 16:00

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de debut ale emisiunii „România, te iubesc”, sezonul 23:

NAȚIONAL. Pro TV a fost lider de audiență cu prima ediție a noului sezon, cel cu numărul 23, „România, te iubesc”. Postul TV a înregistrat o medie de aproape 690.000 de privitori pe minut. 

Kanal D, de pe locul doi, a avut cifre de aproximativ 490.000 de urmăritori, în fiecare minut, pe intervalul emisiunii de pe Pro TV.

Antena 1 a fost al treilea post din clasament, cu o medie de aproximativ 380.000 de telespecatori pe minut. 

URBAN. România, te iubesc a fost prima și la orașe. Pro TV a aduna o audiență de aproximativ 370.000 de telespectatori din mediul urban, în fiecare minut. 

Kanal D și-a păstrat poziția. A fost pe locul doi și la orașe. A avut pe interval o medie de aproximativ 190.000 de privitori pe minut. 

Antena 1 a fost imediat după, pe locul trei, dar la o diferență foarte mică față de Kanal D. Practic audiența celor două posturi a fost aproape egală. 

COMERCIAL. Și tinerii au urmărit poveștile din Teleorman, de la România, te iubesc. Pro TV a scos o medie de aproximativ 145.000 de telespectatori în fiecare minut, pe segmnetul comercial. 

Kanal D a fost al doilea post din top, cu o medie de 77.000 de privitori pe minut. Antena 1 s-a clasat pe trei. 

Audienţa posturilor TV duminică, 15 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00-19.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 686.000 3.9 15.3
2 Kanal D 488.000 2.7 10.9
3 Antena 1 382.000 2.1 8.5
4 Antena 3 284.000 1.6 6.3
5 Romania TV 265.000 1.5 5.9
6 DigiSport 1 213.000 1.2 4.8
7 National TV 173.000 1.0 3.9
8 Prima TV 150.000 0.8 3.4
9 Pro Cinema 99.000 0.6 2.2
10 Antena Stars 86.000 0.5 1.9
11 B1TV 82.000 0.5 1.8
12 Realitatea TV 81.000 0.5 1.8
13 TVR 2 79.000 0.4 1.8
14 AXN 73.000 0.4 1.6
15 Minimax 62.000 0.3 1.4
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 15 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00-19.00) în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 370.000 3.9 14.8
2 Kanal D 186.000 1.9 7.4
3 Antena 1 185.000 1.9 7.4
4 Antena 3 181.000 1.9 7.2
5 DigiSport 1 131.000 1.4 5.2
6 Romania TV 130.000 1.4 5.2
7 National TV 87.000 0.9 3.5
8 Prima TV 85.000 0.9 3.4
9 AXN 57.000 0.6 2.3
10 B1TV 53.000 0.6 2.1
11 TVR 2 51.000 0.5 2
12 Diva 50.000 0.5 2
13 Realitatea TV 47.000 0.5 1.9
14 Minimax 46.000 0.5 1.8
15 Antena Stars 46.000 0.5 1.8
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 15 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00-19.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 144.000 3.4 17.6
2 Kanal D 77.000 1.8 9.4
3 Antena 1 66.000 1.6 8.1
4 DigiSport 1 37.000 0.9 4.5
5 Prima TV 35.000 0.8 4.3
6 Romania TV 27.000 0.6 3.3
7 Diva 25.000 0.6 3.1
8 Minimax 22.000 0.5 2.7
9 Pro 2 16.000 0.4 1.9
10 Discovery 15.000 0.4 1.9
11 Film Cafe 15.000 0.4 1.8
12 Antena 3 15.000 0.4 1.8
13 AXN 15.000 0.3 1.8
14 Realitatea TV 14.000 0.3 1.7
15 TNT 13.000 0.3 1.6
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

Citește și: România, te iubesc. Povestea. “Luptăm pentru noi și pentru copiii noștri! Merită!” 


Citește și: Alex Dima: Dacă șeful îți pune pumnul în gură, caută-ți altceva! Fă altceva! Ia-ți găini și vinde ouă! Uită-te seara în oglindă sau în ochii copilului tău


Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "me " ai dreptate ,bravo lor,Acces Direct nu mai poate ,are ceva ani buni de cand este pe piata media,s-a uzat,trebuie sa testeze ceva nou pe tronsonul "Acces Direct" .
  • @Razvan
    Si ce e rau in asta? Nu asta inseamna strategie? Sa ai un program bun in fata ca sa urci ce e dupa?
    Noul sezon acces direct e pe locul 3 de cand a inceput
  • Pro TV saptamana trecuta -9-15 sept.- a fost lider absolut in fiecare seara! Felicitari!!! Cei mai buni!
  • Stirile Kanal D fac audiente bune cu Puterea Dragostei înainte de jurnal! Noroc de emisiunea lui Mantea altfel Stirile Kanal D iar erau pe locurile trei ,patru!

Trimite un comentariu