
„Netliberarea” trece granițele. Leo Burnett a fost singura agenție premiată la Effie Awards Europe 2019, festival ce premiază eficiența campaniilor de publicitate.
Leo a fost premiată cu aur și argint pentru două campanii realizate pentru Telekom: #NETLIBERARE și Vloggers Swap.
#NETLIBERARE a fost premiată cu GOLD Effie în cadrul categoriei Best of the Best: Consumer Goods & Telecom, iar Vloggers’ Swap a primit SILVER Effie în categoria Best of the Best: Media Innovation/Idea.
Ruxandra Rău - Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania:
„Suntem mândri și bucuroși să vedem, încă o dată, recunoașterea internațională a performanței campaniilor de comunicare Telekom Romania. Aceste premii nu puteau exista fără rezultatele extraordinare obținute prin curaj, perseverență, muncă și efort împreună, toate turate la maxim, care ne-au ajutat să fim în ultimii doi ani Clientul Anului, Brandul Anului și Agenția Anului la edițiile naționale Effie Romania.”
Victor Stroe, Associate Director & Head of Strategy Leo Burnett Bucharest:
„După doi ani în care a fost Agenția Anului la Effie în România, Leo Burnett Bucharest reușește să primească o confirmare Effie și la nivel European. E o dovadă a unui sistem de a gândi îmbrățișat în întreaga agenție: creativitate construită pe insighturi conectate la realitățile de azi și cu impact în business-ul clienților.”
Cele două campanii premiate:
#NETLIBERARE este platforma de comunicare ce a schimbat întreg business-ul rezidențial Telekom (Mobile, TV & Broadband) prin repoziționarea brand-ului ca un Internet brand. Fiecare campanie a vorbit despre internet ca despre un drept al oamenilor, nu un privilegiu. Aceeași campanie a fost premiată și cu Gold Effie în România.
Vloggers SWAP - Telekom a provocat influenceri cu viziuni radical diferite să facă schimb de canale de Social Media timp de 24 de ore, astfel expunând milioanele de români care-i urmăresc la puncte de vedere complet noi și diferite de ale lor. „Este o campanie fără precedent construită pe brand purpose Telekom - „Life is for sharing” care a atacat direct problema „filter bubble” ce intră în contradicție directă cu filozofia de brand, afectând generația Z & tinerii mileniali”, spun reprezentanții Leo Burnett.
Vloggers’ Swap a fost mai fost premiat și în competițiile Effie România, Internetics, Cannes, Golden Drum, Clio și Eurobest.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii