Skip to main content

Două campanii româneşti, premiate în Europa. Ambele, Leo Burnett. Ambele, Telekom

 
Două campanii româneşti, premiate în Europa. Ambele, Leo Burnett. Ambele, Telekom

„Netliberarea” trece graniţele. Leo Burnett a fost singura agenţie premiată la Effie Awards Europe 2019, festival ce premiază eficienţa campaniilor de publicitate.

Publicitate

Leo a fost premiată cu aur şi argint pentru două campanii realizate pentru Telekom: #NETLIBERARE şi Vloggers Swap.

#NETLIBERARE a fost premiată cu GOLD Effie în cadrul categoriei Best of the Best: Consumer Goods & Telecom, iar Vloggers’ Swap a primit SILVER Effie în categoria Best of the Best: Media Innovation/Idea.

Ruxandra Rău - Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania:

„Suntem mândri şi bucuroşi să vedem, încă o dată, recunoaşterea internaţională a performanţei campaniilor de comunicare Telekom Romania. Aceste premii nu puteau exista fără rezultatele extraordinare obţinute prin curaj, perseverenţă, muncă şi efort împreună, toate turate la maxim, care ne-au ajutat să fim în ultimii doi ani Clientul Anului, Brandul Anului şi Agenţia Anului la ediţiile naţionale Effie Romania.”

Victor Stroe, Associate Director & Head of Strategy Leo Burnett Bucharest:

„După doi ani în care a fost Agenţia Anului la Effie în România, Leo Burnett Bucharest reuşeşte să primească o confirmare Effie şi la nivel European. E o dovadă a unui sistem de a gândi îmbrăţişat în întreaga agenţie: creativitate construită pe insighturi conectate la realităţile de azi şi cu impact în business-ul clienţilor.”

Cele două campanii premiate:

#NETLIBERARE este platforma de comunicare ce a schimbat întreg business-ul rezidenţial Telekom (Mobile, TV & Broadband) prin repoziţionarea brand-ului ca un Internet brand. Fiecare campanie a vorbit despre internet ca despre un drept al oamenilor, nu un privilegiu. Aceeaşi campanie a fost premiată şi cu Gold Effie în România.

Vloggers SWAP - Telekom a provocat influenceri cu viziuni radical diferite să facă schimb de canale de Social Media timp de 24 de ore, astfel expunând milioanele de români care-i urmăresc la puncte de vedere complet noi şi diferite de ale lor. „Este o campanie fără precedent construită pe brand purpose Telekom - „Life is for sharing” care a atacat direct problema „filter bubble” ce intră în contradicţie directă cu filozofia de brand, afectând generaţia Z & tinerii mileniali”, spun reprezentanţii Leo Burnett.

Vloggers’ Swap a fost mai fost premiat şi în competiţiile Effie România, Internetics, Cannes, Golden Drum, Clio şi Eurobest.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Astia-s ca orchestra de pe Titanic. Compania e pe duca, iar ei se viseaza premianti. Netliberare se poate chema ce a facut Telekom la ultima concediere masiva.

Trimite un comentariu

sus