
Publicis România preia, din luna octombrie, contul de strategie, creație și digital al brand-ului de bere Peroni Nastro Azzurro, parte a Ursus Breweries.
Colaborarea cu Ursus Breweries a început încă din primele luni ale acestui an, prin câștigarea pitch-ului Timișoreana.
Cătălin Albu, Head of Business Management - Publicis:
„Avem în mână un produs excepțional și o marcă pe măsură, astfel că ne-am angajat să facem din Peroni cel mai dinamic brand din segmentul super premium, segment cu cea mai mare creștere din piața de bere din România.
Ne pregătim de o toamnă cu momente de respiro #bluetiful pentru toți băutorii de bere”.
Bogdan Jianu, Brand Manager - Peroni Nastro Azzurro:
„Peroni Nastro Azzurro este într-o fază de creștere accelerată și consolidare a indicatorilor de brand în rândul consumatorilor de bere premium din România.
Împreună cu echipa Publicis, avem încredere că vom face pași importanți pentru atingerea potențialului maxim într-o perioadă cât mai scurtă de timp.”
Trimite un comentariu