Skip to main content

TOP ADC SEPTEMBRIE. Episodul trei al serialului interactiv Lidl, lucrarea lunii. Campania Papaya, cu Victor Rebengiuc, în top

 
TOP ADC SEPTEMBRIE. Episodul trei al serialului interactiv Lidl, lucrarea lunii. Campania Papaya, cu Victor Rebengiuc, în top

TOP ADC Septembrie. Un serial interactiv a fost cea mai bună campanie în prima lună de vară. Este vorba de episodul trei din Legende Urbane - proiectul celor de la Lidl, gândit de agenția MullenLowe. În topul lunii septembrie se regăsește și proiectul semnat de Papaya Advertising, cu actorul Victor Rebengiuc. 

Safire Roșii a fost desemnat cel mai bun proiect din septembrie în topul ADC, organizație care reunește creativii din agenții. 

Publicitate

Serialul interactiv, filmat la Sibiu după modelul Black Mirror: Bandersnatch, a fost pe primul loc și în categoria Digital.

Citește și: Ce legătură este între Lidl și Black Mirror? Povești „din culisele” serialului Legendele Urbane. Unde s-a filmat și câți oameni au fost la casting

Safire roșii povestește încercarea nereușită a fățarnicului Narcis de a-și jefui partenera pentru a fugi în America. Episodul face parte dintr-o serie de patru povești interactive, lansate de-a lungul anului, care prezintă mâncarea românească tradițională prin: legende urbane, mituri culinare și povești cu parfum de epocă interbelică.

Echipa care a gândit campania este formată din Silviu Antohe | Art Director și Mihai Costache | Copywriter. 

Costin Bogdan, Creative Director | McCann Worldgroup România și vicepreședinte ADC, despre episodul Safire Roșii - episodul patru din seria Legende Urbane:

„E bună povestea și e bine pusă în scenă. E genul ăla de conținut la care vrei să te uiți. Felicitări echipei!”

Printre cele mai bune campanii ale lunii septembrie se mai regăsesc și campanii pentru KFC, OLX. Rom sau McDonald's.

VIDEO. Safire rosii • Ep. III Legende Urbane

DIGITAL

Locul doi în categoria Digital merge către video-ul Back to haos, realizat de Next Advertising pentru Bringo.ro.

Vorbește despre întoarcerea la responsabilitățile legate de începerea școlii și despre faptul că părinții nu trebuie să treacă singuri prin haosul pregătirilor. 

VIDEO. Bringo - Back To Haos

Echipa este formată din Oana Bănică | Copywriter, Alexandra Baciu | Art Director și  Andrei Tripșa | Creative Director.

Pe locul trei s-a clasat campania pentru Hope and Homes for Children - Testamentul lui Rebengiuc, realizată de agenția Papaya Advertising. Spotul reamintește de faptul că nu timpul le rezolvă pe toate, ci oamenii.

Tocmai de aceea, misiunea organizației Hope and Homes for Children – de închidere a tuturor instituțiile de tip vechi din România – propune înlocuirea sistemului instituțional de protecție a copilului cu unul bazat pe conceptul familial.

VIDEO. Testamentul lui Rebengiuc: nu timpul le rezolvă pe toate, ci oamenii

Tot pe locul trei s-a clasat și campania N-are cum!, pentru Stanleybet. Seria de spoturi spune povestea Pariul lu' Micutzu, care, alături de amicul său, Nicu, pariază pe fiecare situație întâlnită: dacă Musculosului i se rup sau nu plasele, dacă întâlnirea Tocilarului va avea loc sau nu; sau în ce stare se află Petrică.

Astfel, oricine poate paria online deznodământul video-ului, iar rezultatul este postat ulterior pe site.

Proiectul a fost gândit de Micutzu’ | Content Creator și Fractal Communications 

VIDEO. Pariul lu' Micutzu - Musculosul

Mențiunile categoriei Digital sunt următoarele:

Casa noastră arde – este mesajul dexonline.ro care, pe 20 septembrie 2019, a participat la greva climatică globală prin închiderea site-ului și postarea unui mesaj informativ cu enumerarea consecințelor apărute din lipsa de interes.

Scopul grevei este să atragă atenția lumii (atât guvernelor, cât și populației) că schimbările climatice sunt o problemă reală și urgentă.

Hai să ne unim meme cu meme este un proiect semnat de MRM//McCann România și ROM, ca reacție la celebrul tweet scris de Elon Musk în care descoperă asemănarea dintre steagurile României și Ciadului și se întreabă cum de lumea nu vorbește despre asta.

Cretivii campaniei au gândit o platformă de meme-uri pe aceeași temă: asemănări între România și alte țari despre care lumea nu vorbește.

Echipa este formată din Mădălina Pop | Copywriter și Ionuț Raicu | Art Director.

Citește și: McCann și Rom, campanie inspirată de Elon Musk, care a remarcat pe Twitter asemănarea dintre steagul României și cel al Chad-ului

Veka - 50 de ani este campania realizată de Jazz Communication pentru a arăta diferența dintre Veka și termopane.

Emil, personajul din centrul proiectului, are diverse reacții amuzante de frustrare pentru a-i face pe cei din jur să învețe diferența dintre Veka și termopane.

Echipa de creativi este formată din Andrei Stanciu, Mihai Berbec | Copywriters și Mircea Vlase | Art Director.

VIDEO. Veka - 50 de ani, Grătarul

TV

Pe primul loc în categoria TV s-a clasat campania Cea mai #fresh gașcă, care continuă video-urile Sprite Haters prin poveștile reale ale unor adolescenți care au avut curajul să își urmeze visurile în ciuda obstacolelor.

Samir, Ioana, Răzvan și Iasmina și-au spus poveștile pe pagina de Facebook Sprite și au reușit să fie parte din spotul Sprite pentru a-și face publică victoria împotriva haterilor.

Echipa de creativi este formată din Ioana Enache | Group Creative Director și Corina Ioniță | Head of Art, din partea MRM // McCann.

VIDEO. Sprite Haters / Cea mai #fresh gasca

Pe locul doi este campania KFC - Crispy Hot Dog, realizată de Paula Ionescu | Copywriter și Mihai Constantinescu | Art Director din partea McCann Worldgroup.

Spotul anunță noul sortiment din meniul KFC – Crispy Hot Dog, o idee care pune întrebarea „De ce nu?” atunci când toți ceilalți întreabă „De ce?”, spun reprezentanții campaniei. 

VIDEO. KFC - Crispy Hot Dog

La egalitate, tot pe locul secund, se află proiectul OLX – Locuri de muncă, realizată de Publicis România. Spoturile prezintă diversitatea locurilor de muncă, pentru că, deși sunt încadrate în aceeași titulatură, funcțiile activează în segmente de piață diferite.

Creativii din spatele campaniei sunt Mihnea Gheorghiță | Copywriter, Alex Deaconu | Art Director și Group Creative Directors: Romulus Petcan și Gabriel Gherca.

VIDEO. OLX Locuri de muncă: șofer sau... șofer?

Pe locul trei în categoria TV s-a clasat o campanie de la McDonald's pentru McCombo. 

Campania este realizată de Ioana Gheață | Senior Art Director, Bogdan Răileanu | Senior Copywriter și Simona Sava | Copywriter, din partea DDB România.

VIDEO. McCombo 1+1: Cheddar Beef și Caesar Chicken

Mențiunile din categoria TV sunt:

Prima mențiune merge către o campanie cu Neti Sandu, pentru Pizza Hut. All you can eat este creată de McCann Worldgroup și „vine în ajutorul tuturor, pentru că urmează Mercur Retrograd”, spun reprezentanții agneției.

Echipa creativă creativă din spatele proiectului este formată din Simina Zidaru | Copywriter și Alina Nechita | Art Director.

VIDEO. Neti Sandu în campania All you can eat pentru Pizza Hut

Lumea cu imaginație, campanie realizată de Next Advertising pentru Noriel, aduce la viață sufletele jucăriilor cu ajutorul copiilor. 

Echipa creativă: Andrei Tripșa | Creative Director, Sabin Staicu | Creative Consultant, Diana Bercu | Copywriter & Alexandra Baciu | Art Director.

VIDEO. Sufletul Iepurasului de la Noriel

Prima campanie lansată de Vodafone după preluarea UPC. #ÎmpreunăMaiBuni este proiectul semnat de McCann Worldgroup pentru colaborarea dintre Vodafone și UPC.

Mesajul campaniei de imagine, realizate cu agenția McCann Erickson? - „Împreună, mai buni!”

Echipa care a gândit spotul este formată din Ovidiu Juravle | Senior Art Director și George Lupeanu | Senior Copywriter.

Citește și: Prima campanie de la preluarea UPC de către Vodafone. Care este mesajul?

VIDEO. Spotul primei campanii Vodafone - UPC

EXPERIENTIAL / BTL

În categoria Experiential/BTL, câștigă primul loc campania Untold Haunted Camping - activarea KFC. Proiectul a oferit cazare în pădurea Hoia Baciu, în timpul festivalului Untold, pentru 12 tineri.

Ideea a aparținut creativilor Alex Constantin, Cătălin Bădilă | Copywriters și Mihai Stoica, Călin Radu | Art Directors, din partea MAINSTAGE | THE AGENCY.

VIDEO. Untold Haunted Camping Protected by the KFC Garlic Sauce

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu