Skip to main content

TOP ADC SEPTEMBRIE. Episodul trei al serialului interactiv Lidl, lucrarea lunii. Campania Papaya, cu Victor Rebengiuc, în top

 
TOP ADC SEPTEMBRIE. Episodul trei al serialului interactiv Lidl, lucrarea lunii. Campania Papaya, cu Victor Rebengiuc, în top

TOP ADC Septembrie. Un serial interactiv a fost cea mai bună campanie în prima lună de vară. Este vorba de episodul trei din Legende Urbane - proiectul celor de la Lidl, gândit de agenţia MullenLowe. În topul lunii septembrie se regăseşte şi proiectul semnat de Papaya Advertising, cu actorul Victor Rebengiuc.

Publicitate

Safire Roşii a fost desemnat cel mai bun proiect din septembrie în topul ADC, organizaţie care reuneşte creativii din agenţii.

Serialul interactiv, filmat la Sibiu după modelul Black Mirror: Bandersnatch, a fost pe primul loc şi în categoria Digital.

Citeşte şi: Ce legătură este între Lidl şi Black Mirror? Poveşti „din culisele” serialului Legendele Urbane. Unde s-a filmat şi câţi oameni au fost la casting

Safire roşii povesteşte încercarea nereuşită a făţarnicului Narcis de a-şi jefui partenera pentru a fugi în America. Episodul face parte dintr-o serie de patru poveşti interactive, lansate de-a lungul anului, care prezintă mâncarea românească tradiţională prin: legende urbane, mituri culinare şi poveşti cu parfum de epocă interbelică.

Echipa care a gândit campania este formată din Silviu Antohe | Art Director şi Mihai Costache | Copywriter.

Costin Bogdan, Creative Director | McCann Worldgroup România şi vicepreşedinte ADC, despre episodul Safire Roşii - episodul patru din seria Legende Urbane:

„E bună povestea şi e bine pusă în scenă. E genul ăla de conţinut la care vrei să te uiţi. Felicitări echipei!”

Printre cele mai bune campanii ale lunii septembrie se mai regăsesc şi campanii pentru KFC, OLX. Rom sau McDonald's.

VIDEO. Safire rosii • Ep. III Legende Urbane

DIGITAL

Locul doi în categoria Digital merge către video-ul Back to haos, realizat de Next Advertising pentru Bringo.ro.

Vorbeşte despre întoarcerea la responsabilităţile legate de începerea şcolii şi despre faptul că părinţii nu trebuie să treacă singuri prin haosul pregătirilor.

VIDEO. Bringo - Back To Haos

Echipa este formată din Oana Bănică | Copywriter, Alexandra Baciu | Art Director şi Andrei Tripşa | Creative Director.

Pe locul trei s-a clasat campania pentru Hope and Homes for Children - Testamentul lui Rebengiuc, realizată de agenţia Papaya Advertising. Spotul reaminteşte de faptul că nu timpul le rezolvă pe toate, ci oamenii.

Tocmai de aceea, misiunea organizaţiei Hope and Homes for Children – de închidere a tuturor instituţiile de tip vechi din România – propune înlocuirea sistemului instituţional de protecţie a copilului cu unul bazat pe conceptul familial.

VIDEO. Testamentul lui Rebengiuc: nu timpul le rezolvă pe toate, ci oamenii

Tot pe locul trei s-a clasat şi campania N-are cum!, pentru Stanleybet. Seria de spoturi spune povestea Pariul lu' Micutzu, care, alături de amicul său, Nicu, pariază pe fiecare situaţie întâlnită: dacă Musculosului i se rup sau nu plasele, dacă întâlnirea Tocilarului va avea loc sau nu; sau în ce stare se află Petrică.

Astfel, oricine poate paria online deznodământul video-ului, iar rezultatul este postat ulterior pe site.

Proiectul a fost gândit de Micutzu’ | Content Creator şi Fractal Communications

VIDEO. Pariul lu' Micutzu - Musculosul

Menţiunile categoriei Digital sunt următoarele:

Casa noastră arde – este mesajul dexonline.ro care, pe 20 septembrie 2019, a participat la greva climatică globală prin închiderea site-ului şi postarea unui mesaj informativ cu enumerarea consecinţelor apărute din lipsa de interes.

Scopul grevei este să atragă atenţia lumii (atât guvernelor, cât şi populaţiei) că schimbările climatice sunt o problemă reală şi urgentă.

Hai să ne unim meme cu meme este un proiect semnat de MRM//McCann România şi ROM, ca reacţie la celebrul tweet scris de Elon Musk în care descoperă asemănarea dintre steagurile României şi Ciadului şi se întreabă cum de lumea nu vorbeşte despre asta.

Cretivii campaniei au gândit o platformă de meme-uri pe aceeaşi temă: asemănări între România şi alte ţari despre care lumea nu vorbeşte.

Echipa este formată din Mădălina Pop | Copywriter şi Ionuţ Raicu | Art Director.

Citeşte şi: McCann şi Rom, campanie inspirată de Elon Musk, care a remarcat pe Twitter asemănarea dintre steagul României şi cel al Chad-ului

Veka - 50 de ani este campania realizată de Jazz Communication pentru a arăta diferenţa dintre Veka şi termopane.

Emil, personajul din centrul proiectului, are diverse reacţii amuzante de frustrare pentru a-i face pe cei din jur să înveţe diferenţa dintre Veka şi termopane.

Echipa de creativi este formată din Andrei Stanciu, Mihai Berbec | Copywriters şi Mircea Vlase | Art Director.

VIDEO. Veka - 50 de ani, Grătarul

TV

Pe primul loc în categoria TV s-a clasat campania Cea mai #fresh gaşcă, care continuă video-urile Sprite Haters prin poveştile reale ale unor adolescenţi care au avut curajul să îşi urmeze visurile în ciuda obstacolelor.

Samir, Ioana, Răzvan şi Iasmina şi-au spus poveştile pe pagina de Facebook Sprite şi au reuşit să fie parte din spotul Sprite pentru a-şi face publică victoria împotriva haterilor.

Echipa de creativi este formată din Ioana Enache | Group Creative Director şi Corina Ioniţă | Head of Art, din partea MRM // McCann.

VIDEO. Sprite Haters / Cea mai #fresh gasca

Pe locul doi este campania KFC - Crispy Hot Dog, realizată de Paula Ionescu | Copywriter şi Mihai Constantinescu | Art Director din partea McCann Worldgroup.

Spotul anunţă noul sortiment din meniul KFC – Crispy Hot Dog, o idee care pune întrebarea „De ce nu?” atunci când toţi ceilalţi întreabă „De ce?”, spun reprezentanţii campaniei.

VIDEO. KFC - Crispy Hot Dog

La egalitate, tot pe locul secund, se află proiectul OLX – Locuri de muncă, realizată de Publicis România. Spoturile prezintă diversitatea locurilor de muncă, pentru că, deşi sunt încadrate în aceeaşi titulatură, funcţiile activează în segmente de piaţă diferite.

Creativii din spatele campaniei sunt Mihnea Gheorghiţă | Copywriter, Alex Deaconu | Art Director şi Group Creative Directors: Romulus Petcan şi Gabriel Gherca.

VIDEO. OLX Locuri de muncă: şofer sau... şofer?

Pe locul trei în categoria TV s-a clasat o campanie de la McDonald's pentru McCombo.

Campania este realizată de Ioana Gheaţă | Senior Art Director, Bogdan Răileanu | Senior Copywriter şi Simona Sava | Copywriter, din partea DDB România.

VIDEO. McCombo 1+1: Cheddar Beef şi Caesar Chicken

Menţiunile din categoria TV sunt:

Prima menţiune merge către o campanie cu Neti Sandu, pentru Pizza Hut. All you can eat este creată de McCann Worldgroup şi „vine în ajutorul tuturor, pentru că urmează Mercur Retrograd”, spun reprezentanţii agneţiei.

Echipa creativă creativă din spatele proiectului este formată din Simina Zidaru | Copywriter şi Alina Nechita | Art Director.

VIDEO. Neti Sandu în campania All you can eat pentru Pizza Hut

Lumea cu imaginaţie, campanie realizată de Next Advertising pentru Noriel, aduce la viaţă sufletele jucăriilor cu ajutorul copiilor.

Echipa creativă: Andrei Tripşa | Creative Director, Sabin Staicu | Creative Consultant, Diana Bercu | Copywriter & Alexandra Baciu | Art Director.

VIDEO. Sufletul Iepurasului de la Noriel

Prima campanie lansată de Vodafone după preluarea UPC. #ÎmpreunăMaiBuni este proiectul semnat de McCann Worldgroup pentru colaborarea dintre Vodafone şi UPC.

Mesajul campaniei de imagine, realizate cu agenţia McCann Erickson? - „Împreună, mai buni!”

Echipa care a gândit spotul este formată din Ovidiu Juravle | Senior Art Director şi George Lupeanu | Senior Copywriter.

Citeşte şi: Prima campanie de la preluarea UPC de către Vodafone. Care este mesajul?

VIDEO. Spotul primei campanii Vodafone - UPC

EXPERIENTIAL / BTL

În categoria Experiential/BTL, câştigă primul loc campania Untold Haunted Camping - activarea KFC. Proiectul a oferit cazare în pădurea Hoia Baciu, în timpul festivalului Untold, pentru 12 tineri.

Ideea a aparţinut creativilor Alex Constantin, Cătălin Bădilă | Copywriters şi Mihai Stoica, Călin Radu | Art Directors, din partea MAINSTAGE | THE AGENCY.

VIDEO. Untold Haunted Camping Protected by the KFC Garlic Sauce

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus