Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români au văzut conferința lui Klaus Iohannis și ieșirea Vioricăi Dăncilă?

 
AUDIENȚE. Câți români au văzut conferința lui Klaus Iohannis și ieșirea Vioricăi Dăncilă?

AUDIENȚE. Sunt românii interesați de declarațiile celor doi candidați la președinție, Klaus Iohannis și Viorica Dăncilă? Datele de audiență arată că da.

Publicitate

Câți români s-au uitat la conferința președintelui Klaus Iohannis, de la ora 18.00? Dar la cea ținută de fostul premier Viorica Dăncilă, la ora 20.00?

O precizare importantă. Cele două intervale orare diferite au un consum TV specific. Conferința lui Klaus Iohannis a fost difuzată de la ora 18.00 (interval de Acces) și s-a intersectat, un sfert de oră (de la 19.00), cu jurnalele marilor generaliste Pro TV, Antena 1 și Kanal D.

Viorica Dăncilă a intrat în direct după ora 20.00, în Prime-Time, când audiențele sunt mai ridicate decât în Acces.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele celor două conferințe: 

1. Klaus Iohannis: peste 1,6 milioane de români

Pe toate posturile care au difuzat dezbaterea lui Klaus Iohannis (canalele de știri, plus TVR 1), au fost, în fiecare minut, peste 1,6 milioane de români. Cum s-au împărțit pe posturi?

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, dintre posturile care au difuzat-o, conferința a fost urmărită de cei mai mulți români pe Antena 3: 430.000. Au urmat:

România TV - 405.000

Digi 24 - 260.000

TVR 1 - 235.000

B1 - 170.000

Realitatea Plus - 150.000

URBAN. La orașe, au fost peste un milion de telespectatori în fiecare minut la conferința președintelui Iohannis. Cum s-au împărțit pe posturi?

Antena 3 - 310.000

România TV - 210.000

Digi 24 - 184.000

TVR 1 - 119.000

Realitatea Plus - 102.000

B1 TV - 96.000

COMERCIAL. Puțini tineri la televizor la conferință (în general, sunt oricum mai puțin tineri pe posturile de știri). A contribuit și ora de difuzare (la ora 18.00, mulți tineri sunt încă la serviciu).

Digi 24 a fost postul de știri cu cei mai mulți tineri pe post.

Cum au urmărit tinerii conferința pe TV?

Digi 24 - 49.000

TVR 1 - 29.000

Antena 3 - 23.000

România TV - 23.000

B1 TV - 18.000

Audiența posturilor TV pe intervalul conferinței lui Klaus Iohannis (18.00-19.15), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.461.000 8.2 19.3
2 Pro TV 1.418.000 8 18.7
3 Kanal D 919.000 5.2 12.1
4 Antena 3 432.000 2.4 5.7
5 Romania TV 405.000 2.3 5.3
6 Digi 24 256.000 1.4 3.4
7 TVR 1 235.000 1.3 3.1
8 Prima TV 194.000 1.1 2.6
9 B1TV 171.000 1 2.3
10 Realitatea Plus 149.000 0.8 2
11 Cartoon Network 125.000 0.7 1.6
12 Pro Cinema 117.000 0.7 1.5
13 Boomerang 104.000 0.6 1.4
14 National TV 104.000 0.6 1.4
15 DigiSport 1 89.000 0.5 1.2

Audiența posturilor TV pe intervalul conferinței lui Klaus Iohannis (18.00-19.15), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 617.000 6.5 17.2
2 Antena 1 557.000 5.8 15.5
3 Kanal D 359.000 3.8 10
4 Antena 3 309.000 3.2 8.6
5 Romania TV 210.000 2.2 5.8
6 Digi 24 184.000 1.9 5.1
7 TVR 1 119.000 1.2 3.3
8 Realitatea Plus 102.000 1.1 2.8
9 B1TV 96.000 1 2.7
10 Prima TV 88.000 0.9 2.5
11 Boomerang 68.000 0.7 1.9
12 Diva 68.000 0.7 1.9
13 Cartoon Network 65.000 0.7 1.8
14 DigiSport 1 46.000 0.5 1.3
15 Happy Channel 42.000 0.4 1.2

Audiența posturilor TV pe intervalul conferinței lui Klaus Iohannis (18.00-19.15), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 236.000 5.5 21.3
2 Antena 1 210.000 4.9 19
3 Kanal D 135.000 3.1 12.2
4 Digi 24 49.000 1.1 4.4
5 Boomerang 32.000 0.8 2.9
6 Diva 31.000 0.7 2.8
7 TVR 1 29.000 0.7 2.6
8 Antena 3 23.000 0.5 2
9 Romania TV 23.000 0.5 2
10 Pro Cinema 21.000 0.5 1.9
11 Realitatea Plus 19.000 0.4 1.7
12 B1TV 18.000 0.4 1.7
13 Antena Stars 17.000 0.4 1.5
14 DigiSport 2 17.000 0.4 1.6
15 Prima TV 16.000 0.4 1.5

2. Viorica Dăncilă: 2,2 milioane de români la conferința fostului premier

Viorica Dăncilă a intrat în direct pe posturile de știri după ora 20.00, în interval orar de Prime-Time, cu cifre în mod normal mai mari decât intervalul precedent. 

Au fost peste 2,2 milioane de români în fața televizoarelor, pe posturile de știri și pe TVR 1. La nivel urban, au fost în total, 1,2 milioane. Public tânăr puțin numeros din zona comercială: 210.000 în total.

Dintree posturile care au dat conferința Vioricăi Dăncilă, România TV a fost cel mai urmărit la nivel național, Antena 3 la orașe, iar Digi 24 pe publicul tânăr.

Audiența posturilor TV pe intervalul conferinței ținută de Viorica Dăncilă (20.05 - 20.40), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.624.000 9.1 17.8
2 Antena 1 1.403.000 7.9 15.4
3 Kanal D 1.182.000 6.6 13
4 Romania TV 742.000 4.2 8.2
5 Antena 3 633.000 3.6 7
6 Digi 24 337.000 1.9 3.7
7 National TV 296.000 1.7 3.3
8 TVR 1 216.000 1.2 2.4
9 TVR 2 210.000 1.2 2.3
10 Prima TV 203.000 1.1 2.2
11 B1TV 159.000 0.9 1.7
12 Pro Cinema 154.000 0.9 1.7
13 Realitatea Plus 149.000 0.8 1.6
14 Pro 2 121.000 0.7 1.3
15 DigiSport 1 117.000 0.7 1.3

Audiența posturilor TV pe intervalul conferinței ținută de Viorica Dăncilă (20.05 - 20.40), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 819.000 8.6 17.9
2 Kanal D 580.000 6.1 12.7
3 Antena 1 558.000 5.8 12.2
4 Antena 3 389.000 4.1 8.5
5 Romania TV 351.000 3.7 7.7
6 Digi 24 231.000 2.4 5.1
7 National TV 146.000 1.5 3.2
8 TVR 2 128.000 1.3 2.8
9 B1TV 112.000 1.2 2.4
10 DigiSport 1 108.000 1.1 2.4
11 Realitatea Plus 107.000 1.1 2.3
12 Prima TV 103.000 1.1 2.3
13 TVR 1 97.000 1 2.1
14 Pro Cinema 58.000 0.6 1.3
15 Cartoon Network 45.000 0.5 1

Audiența posturilor TV pe intervalul conferinței ținută de Viorica Dăncilă (20.05 - 20.40), pe SEGMENTUL COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 407.000 9.5 26.2
2 Antena 1 255.000 5.9 16.4
3 Kanal D 177.000 4.1 11.4
4 Digi 24 83.000 1.9 5.3
5 Antena 3 50.000 1.2 3.2
6 Prima TV 47.000 1.1 3
7 National TV 47.000 1.1 3
8 Pro Cinema 37.000 0.9 2.4
9 Romania TV 31.000 0.7 2
10 DigiSport 1 29.000 0.7 1.9
11 B1TV 26.000 0.6 1.7
12 TVR 2 25.000 0.6 1.6
13 Realitatea Plus 23.000 0.5 1.5
14 Diva 22.000 0.5 1.4
15 Pro 2 18.000 0.4 1.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Pro 2 nici nu se vede în top 15. Înseamnă că serialul de la ora 19.00 merge slab de tot. Sa dus vremea telenovelelor sud-americane.
  • @ geo : nu are legatura. E putin probabil ca publicul antena 3 si romania tv sa voteze cu Iohaniss.
  • Concluzia e una singura: Iohannis si-a ales prost ora de expunere mediatica.
    Asta inseamna ca are pe langa el consilieri care l-au sfatuit gresit. Probabil aceiasi consilieri care nu l-au lasat sa mearga la dezbaterea cu Viorica Dăncilă .
  • Accesul este pentru pensionari iar emisiunea lui Cabral merge la tinerii, vad ca stirile sportive si vremea scot audiente bune cred ca si stirile de la 19.00 a fost muuuuult peste antena 1 dupa Visuri la cheie a scos 10,3 reting si 28 share fata de locul 2 5,4 reting . multumim ca ne mai da-ti ceva audiente

Trimite un comentariu