Skip to main content

AUDIENȚE TV. Vocea României, prima rundă de knockout-uri. Cifrele ediției

 
AUDIENȚE TV. Vocea României, prima rundă de knockout-uri. Cifrele ediției

AUDIENȚE. Vocea României, faza pe knockout-uri. Pro TV a condus audiențele de vineri seara cu show-ul de talente aflat într-o nouă etapă, cea a eliminărilor. 

Publicitate

La fel cum s-a întâmplat și în celelalte sezoane, cifrele show-ului au fost mai mici decât în faza audițiilor. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:45):

NAȚIONAL. Show-ul de talente a avut peste 1,3 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. În perioada audițiilor, cifrele emisiunii au fost de la 1,6 milioane, la 1,8. 

Kanal D și-a păstrat locul secund, ca de obicei. Puțin peste un milion de telespectatori a fost media postului TV, care a avut pe interval serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră. 

Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de aproape 900.000 de persoane. Postul a avut pe intervalul Vocii emisiunea iUmor și un nou episod din serialul Mangalița. Amintim că serialul de comedie a fost mutat de duminică, de la 20.00, vinerea, după 22.00. 

URBAN. Orașele au fost tot cu Vocea. Show-ul de talente a avut peste 800.000 de privitori în cele trei ore de difuzare. 

Podiumul este completat de Kanal D, cu 510.000 de persoane, și de Antena 1, cu 440.000. 

COMERCIAL. Vocea României a obținut pe publicul tânăr aproape 330.000 de persoane, în fiecare minut de difuzare. Antena 1 de pe poziția secundă a fost urmărită de 220.000 de persoane. 

Intersecția Vocea - iUmor

Pe tronsonul în care Vocea și iUmor s-au interesectat (20.30 - 22.10), cifrele au fost ceva mai mari atât la Antena 1, cât și la Pro TV.

Vocea a avut peste 1,5 milioane de persoane, în toată țara, pe intervalul de intersecție cu iUmor. Antena 1, de pe poziția a treia, era urmărită de aproape 1,2 milioane de persoane. 

La orașe, Pro TV s-a apropiat de 900.000 de persoane. iUmor a pus Antena 1 pe poziția a doua, cu aproape 580.000 de privitori. 

Pe publicul comercial, Pro TV a avut o medie apropiată de cea de pe întregul interval al Vocii: 334.000 de persoane. La iUmor erau puțin peste 270.000 de persoane.  

După iUmor a urmat, Mangalița, iar cifrele Antenei au fost mult mai mici. 

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 1.358.000 7,6 19,8
2 Kanal D 1.079.000 6,1 15,7
3 Antena 1 896.000 5 13,1
4 Romania TV 482.000 2,7 7
5 Antena 3 272.000 1,5 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 827.000 8,6 22,8
2 Kanal D 513.000 5,4 14,1
3 Antena 1 443.000 4,6 12,2
4 Romania TV 248.000 2,6 6,8
5 Antena 3 141.000 1,5 3,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 1 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 327.000 7,6 24,6
2 Antena 1 224.000 5,2 16,8
3 Kanal D 181.000 4,2 13,6
4 Digi Sport 1 60.000 1,4 4,5
5 Romania TV 39.000 0,9 2,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • nu ati prezentat tabele pe intervalul de intersectie , deranjeaza pro tv , probabil diferenta a fost minima a unei emisiuni mari si scumpe, postacii disperati, asa imi place , nu mai au argumente ca antena e plina de batrani si alte obsesii, acum s-a schimbat situatia , la ei s-a umplut de pesedisti
  • Antena 1 e lider! Atrage orice categorie de vârstă cu serialele și emisiunile sale. Vor fi mereu lideri în audiențe când pe Pro TV este publicitate.
  • milogul scrie numai aberatii! In luna octombrie, ProTV are rating mai mare pe targetul comercial, fata de cel de pe urban, in timp ce antualeta 1 are rating egal pe cele doua targeturi. Nu stiu unde vede el public tanar la sacrificiul.
  • Tineretul antenei rasuflate 40 -49 de ani Lolek si Bolek , in afara de chefii pro are mai mult tineret ,Lolek zis si mile .
  • e un lucru bun scaderea lalaiturilor , iumor public foarte tanar, pe 3 la national si 2 la comercial, pro tv plin de pensionari si pesedisti iar , dublu la urban decat antena , iar la comercial mult mai mica diferenta , cam toate emisiunile antenei au public tanar , chefii, sacrificiul, iumor , la pro tv cam rar vreuna

Trimite un comentariu