Skip to main content

AUDIENȚE. Pro TV, lider de audiență cu victoria naționalei de tineret. Două milioane de români au văzut cele trei goluri marcate de Mihăilă

 
AUDIENȚE. Pro TV, lider de audiență cu victoria naționalei de tineret. Două milioane de români au văzut cele trei goluri marcate de Mihăilă
Foto | Facebook - Echipa națională de fotbal a României

AUDIENȚE. Naționala de tineret a strălucit pe teren și au adus românii în fața televizoarelor. Peste două milioane de telespectatori au urmărit, la Pro TV, meciul câștigat de echipa lui Mirel Rădoi în fața Finlandei (scor 4-1), din calificările pentru Euro 2021.

Tripla înscrisă de Valentin Mihăilă, jucătorul Craiovei, în poarta finlandezilor a fost văzută de pe un milion de români de la orașe și de jumătate de milion de tineri. 

Publicitate

După liderul Pro TV s-a clasat Antena 1, cu serialul Sacrificiul pe interval. În timp ce la Pro TV naționala de tineret făcea spectacol, peste 1,5 milioane de oameni se uitau la Sacrificiul de la Antena 1.

Kanal D a completat podiumul pe intervalul meciului, cu o audiență de un milion oameni în fiecare minut. Postul Dogan avea pe interval serialul Lacrimi la Marea Neagră. 

Ultimul meci al României, câștigat în fața Irlandei de Nord , a fost urmărit de aproximativ 1,9 milioane de telespectatori:

Citește și: Naționala de tineret, telespectatori cât naționala mare. Puștii lui Mirel Rădoi au pus Pro TV pe primul loc în audiențe

Următorul meci disputat de trupa lui Rădoi, în fața Irlanda de Nord, este programat marți, 19 noiembrie, de la 19:30. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor de televiziune pe intervalul meciului România U21 – Finlanda U21 (20.00-21.55), ieri, 14 noiembrie:

NAȚIONAL. Echipa României de fotbal sub 21 de ani a pus Pro TV pe primul loc în topul audiențelor de aseară. Golurile băieților lui Rădoi au fost urmărite de aproximativ două milioane de români. 

Pe locul secund s-a clasat Antena 1, care număra pe interval o medie de 1,5 milioane de telespectatori în fiecare minut. 

Kanal D s-a clasat pe trei, după Antena 1 și Pro TV. Aduna aproximativ un milion de oameni, în fiecare minut, pe intervalul partidei de fotbal. 

URBAN. Meciul a fost de interes și la orașe. Pro TV a numărat peste un milion de privitori din mediul urban, în fiecare minut al partidei de fotbal.

Antena 1 a fost tot pe locul al doilea și la orașe, cu o medie de audiență de aproximativ 650.000 de telespectatori, în fiecare minut, pe intervalul meciului. 

Kanal D s-a clasat pe trei, cu aproape jumătate de milion de oameni în fața televizoarelor, la ora meciului. 

COMERCIAL. Tinerii au văzut „tineretul”. Jumătate de milion de telespectatori tineri au văzut, în fiecare minut, meciul disputat contra Finlandei. Pro TV a fost lider de audiență cu o cotă de piață de 31,3%. 

Antena 1 s-a clasat pe doi, dar a avut cifre la jumătate în comparație cu liderul. A scos o medie de 230.000 de telespectatori pe minut, pe intervalul meciului. De asemenea, a avut o cotă de piață la jumătate față Pro TV, adică 14,3%. 

Kanal D a fost pe trei, cu o medie de audiență de aproximativ 170.000 de privitori, în fiecare minut, pe interval. 

Audienţa posturilor TV joi, 14 noiembrie, pe intervalul meciului România U21 – Finlanda U21 (20.00-21.55), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.003.000 11.3 22.1
2 Antena 1 1.526.000 8.6 16.8
3 Kanal D 1.059.000 5.9 11.7
4 Romania TV 541.000 3 6
5 Antena 3 499.000 2.8 5.5
6 National TV 355.000 2 3.9
7 Prima TV 235.000 1.3 2.6
8 Pro 2 186.000 1 2.1
9 Digi 24 176.000 1 1.9
10 TVR 1 160.000 0.9 1.8
11 Pro Cinema 141.000 0.8 1.6
12 Antena Stars 118.000 0.7 1.3
13 B1TV 115.000 0.6 1.3
14 Diva 113.000 0.6 1.3
15 TVR 2 112.000 0.6 1.2
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 14 noiembrie, pe intervalul meciului România U21 – Finlanda U21 (20.00-21.55) în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.073.000 11.2 22.8
2 Antena 1 657.000 6.9 14
3 Kanal D 491.000 5.1 10.5
4 Antena 3 318.000 3.3 6.8
5 Romania TV 286.000 3 6.1
6 National TV 155.000 1.6 3.3
7 Digi 24 124.000 1.3 2.6
8 TVR 1 94.000 1 2
9 Prima TV 85.000 0.9 1.8
10 Diva 72.000 0.8 1.5
11 TVR 2 69.000 0.7 1.5
12 Realitatea Plus 67.000 0.7 1.4
13 B1TV 66.000 0.7 1.4
14 Pro 2 64.000 0.7 1.4
15 Antena Stars 61.000 0.6 1.3
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 14 noiembrie, pe intervalul meciului România U21 – Finlanda U21 (20.00-21.55), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 501.000 11.6 31.3
2 Antena 1 229.000 5.3 14.3
3 Kanal D 163.000 3.8 10.2
4 Romania TV 48.000 1.1 3
5 Antena 3 47.000 1.1 3
6 National TV 40.000 0.9 2.5
7 Diva 40.000 0.9 2.5
8 Digi 24 33.000 0.8 2.1
9 Prima TV 30.000 0.7 1.9
10 Boomerang 28.000 0.7 1.8
11 TVR 1 24.000 0.6 1.5
12 Comedy Central 22.000 0.5 1.4
13 Pro 2 18.000 0.4 1.1
14 Antena Stars 18.000 0.4 1.1
15 Kiss TV 17.000 0.4 1.1
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Razvanel, pentru simpla ta curiozitate, nu te mai uita la numarul de persoane, ci la rating, acolo sunt cifrele exacte, acolo se uita cei care dau bani pentru publicitate. Ia vezi, cat a avut antenuta pe national si cu cat a ramas pe comercial (segmentul de public cel mai important)?
  • Kanal D locul trei cu serialul "Lacrimi la Marea Neagră". În curând va începe alt serial turcesc. Oricum sa dus vremea serialelor turcești.
  • Alex PUTINA aseara a crescut ,deoarece doamnele au preferat telenovela , miercuri a fost mai jos saptamana viitoare va fi mai mica audienta .
  • Interesant e ca serialul turcesc de pe Kanal D a scazut in audiente dupa disparitia personajului negativ si, ca urmare, A 1 a urcat pe locul 2 pe publicul urban si national. La mare distanta in urma Pro Tv.
  • Sacrificiul are audiente foarte bune pe national si urban ,si-a revenit spectaculos ,acum vad si eu audientele "Sacrificiul" ca în rest nu sa-u mai postat de la debut!
  • "Pro TV", dublu pe comercial.
    Si unde este "mile milica" cu pensionarii lui ? Vad ca sunt multi la "Antena 1".

Trimite un comentariu