Skip to main content

AUDIENŢE. Ultimele knockout-uri au pus Vocea României pe primul loc în audienţe. Ce a făcut iUmor

 
AUDIENŢE. Ultimele knockout-uri au pus Vocea României pe primul loc în audienţe. Ce a făcut iUmor

AUDIENŢE. Ultima ediţie de knockout-uri de la Vocea României a pus Pro TV pe primul loc în audienţe.

Publicitate

Cu show-ul prezentat de Pavel Bartos, postul a avut o medie de 1,2 milioane de telespectatori în toată ţara, însă diferenţele faţă de locul al doilea - Kanal D - au fost mai mici faţă de ediţiile de la începutul sezonului (postul turcesc s-a apropiat de 1,1 milioane).

La bătaie cu Vocea României, celelalte două posturi de la vârful clasamentului au difuzat, pe cea mai mare parte a intervalului, producţii ca iUmor (Antena 1) şi Lacrimi la Marea Neagră (Kanal D).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:40):

NAŢIONAL. Pro TV a fost lider cu Vocea României. Show-ul muzical a fost urmărit de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori din toaţă ţara pe minut.

Pe locul secund s-a clasat Kanal D, care s-a apropiat de 1,1 milioane de privitori în fiecare minut, pe intervalul Vocii.

Antena 1 a completat podiumul, de unde a scos o medie de 900.000 de urmăritori pe interval, în fiecare minut.

URBAN. Oraşele au „căutat” vocile de Pro TV. Postul TV s-a clasat pe primul loc în mediul urban. A fost urmărit de aproximativ 700.000 de persoane în fiecare minut.

Pe locul doi, la o diferenţă de aproximativ 200.000 de telespetatori, s-a clasat Kanal D. Postul Dogan a înregistrat aproape 500.000 de urmăritori pe minut. Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu cifre foarte apropiate de Kanal D.

COMERCIAL. Şi tinerii s-au uitat tot la talent show-ul Vocea României. Pro TV a înregistrat, aseară, o audienţă de aproape 300.000 de telespectatori tineri.

Antena 1 a depăşit Kanal D şi-a clasat pe locul doi. Postul Intact, cu o audienţă medie de 250.000 de persoane, nu a fost departe de Pro TV.

Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de 150.000 de urmăritori pe minut.

Intersecţia emisiunilor Vocea României - iUmor

Pe intervalul de aproape două ore, în care show-urile Vocea României şi iUmor s-au intersectat (20:30-22:10), lucrurile nu au stat foarte diferit. În schimb, cifrele au fost mai mari pentru ambele posturi TV.

Clasamentul a rămas neschimbat: Pro TV a fost lider, iar Antena 1 a ocupat locul trei în toată ţara şi la oraşe, dar a fost pe doi la tineri.

Vocea României a înregistrat aproape 1,4 milioane de telespectatori, pe intervalul de intersecţie cu iUmor. Antena 1 s-a clasat pe locul trei, cu o medie de 1,1 milioane de privitori. Kanal D a fost între ele, cu 1,25 milioane.

Pro TV, cu Vocea României, a scos la oraşe o medie de aproape 800.000 de urmăritori, pe acelaşi interval. Antena 1, cu iUmor, s-a clasat pe trei, unde a înregistrat o medie de jumătate de milion de privitori.

Tinerii s-au împărţit între Vocea României şi iUmor. Pro TV şi Antena 1 au avut cifre foarte apropiate, pe intervalul de intersecţie iUmor - Vocea României. Media a fost de aproximativ 300.000 de privitori pentru ambele posturi.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.185.000 6.7 16.1
2 Kanal D 1.082.000 6.1 14.7
3 Antena 1 898.000 5 12.2
4 Antena 3 522.000 2.9 7.1
5 Romania TV 384.000 2.2 5.2
6 Prima TV 255.000 1.4 3.5
7 DigiSport 1 207.000 1.2 2.8
8 National TV 202.000 1.1 2.7
9 TVR 1 164.000 0.9 2.2
10 TVR 2 156.000 0.9 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 707.000 7.4 17.9
2 Kanal D 475.000 5 12
3 Antena 1 448.000 4.7 11.3
4 Antena 3 304.000 3.2 7.7
5 Romania TV 215.000 2.2 5.4
6 DigiSport 1 154.000 1.6 3.9
7 National TV 103.000 1.1 2.6
8 Digi 24 101.000 1.1 2.6
9 Prima TV 94.000 1 2.4
10 TVR 1 84.000 0.9 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 283.000 6.5 19.6
2 Antena 1 251.000 5.8 17.3
3 Kanal D 150.000 3.5 10.4
4 Antena 3 56.000 1.3 3.9
5 DigiSport 1 55.000 1.3 3.8
6 Prima TV 50.000 1.2 3.5
7 National TV 39.000 0.9 2.7
8 Digi 24 37.000 0.9 2.6
9 Pro Cinema 33.000 0.8 2.3
10 Paramount 29.000 0.7 2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Razvanele", o sa scapi de noi dupa ce nu iti mai vedem comentariile, dar si ale lui "mile". Pana atunci, ne mai "intalnim"...
    Si de "Te cunosc de undeva" nu zici nimic ? Doar a fost lider pe national; batraneii.
  • Poate suntem proști, dar nouă nu ni s-au șters zeci de comentarii de aberații.
  • Serban si noi vrem sa scapam de prosti ca tine ,marian,Doru ,Expiratu etc
  • Voi vedeti poza?
    Brenciu si Smiley fac triunghiul illuminati.
  • E simplu: anul asta VR nu are content iar venirea lui Brenciu dupa atatea sezoane de x factor a fost o miscare gresita. Imbatraneste si schomba radical ce era Vocea. E timpul sa revina X factor cu o formula fresh.
  • Nu ar strica un buton de like/dislike in secțiunea de comentarii. Așa cum se întâmplă pe reddit, comentariile idioate să se scufunde in josul listei. Poate așa s-ar sfârși și flame-ul a 2 idioți pe numele lor de fete, mile și Răzvan.
  • Nu m am uitat la vocea sezonul asta, dar comentariile MILEului si a altor antenisti nu prea se pupa cu realitatea. Vocea scade dupa preselectii. Se intampla acum ce s-a intamplat in cel putin ultimii 5 ani, dar mile-ii de pe pagina tot continua sa descopere acelasi lucru. :)) De altfel, imi place diversitatea comentariilor lui mile. Omul devenit robot antenist repeta acelasi comentariu la fiecare articol. Tot plange protv-ul si protv-ul tot pe 1 ramane. :)) dar na, banuiesc ca pe internet realitatea e un detaliu. Asa se ajunge ca mile, laudator de antene inclusiv antena 3, face psd-iste alte posturi. :))
  • Imediat apar postacii antenisti Mile si Razvan cand Antena lor o duce bine. Cand nu, se baga in barlog. Pe stirile cu audientele de acum cateva zile, sau de saptamana trecuta nu comentati ? Ati vazut acolo ce de pensionari si pesedisti are antenuta ?
    Slab de tot....
  • Slab "Chefii" lui "mile"... In octombrie, sub "Vocea" pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-emisiuni-divertisment-octombrie-2019
  • Au aparut postacii antenisti "milica" si "Razvanel" ? Pensionarii de la "Antena 1" nu ii vedeti ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-iohannis-dancila
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-meci-spania-romania
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-romania-suedia-pro-tv-vocea-romaniei
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-victoria-nationalei-de-tineret-contra-finlandei
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-exit-poll-pro-tv-antena-3
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-in-ziua-alegerilor

    "acunde de rusine"
    Dar tu unde te-ai "ascuns" cand "Antena 1" era lider la pensionari ?
    Si ce ziceai ? Public batran la "Pro" ? 9,8 national, 9,6 urban si 10,7 pe comercial:
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-meci-spania-romania

    "e buna deci mutarea vineri"
    Se vede... De la pozitia de lider vineri, la locul 2 pe comercial constant. Inainte, "Pro" lider in prime-time 4 zile din 7. Acum, 5 zile din 7.

    "chiar si aici e peste digi 24"
    Si unde a fost "Antena 3" aici ? Sub "Digi" pe comercial...
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-iohannis-dancila
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-cati-romani-au-vazut-conferinta-lui-klaus-iohannis-si-iesirea-vioricai-dancila
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-exit-poll-pro-tv-antena-3
  • Din păcate este iuna dintre cele mai mici audiente din istoria emisiunii. E semn de oboseală. Probabil , la anul, va fi altceva in loc tinand cont ca este un program extrem de scump care la acest rating nu isi scoate cheltuielile. 19 shr este sub audienta postului in prime-time. Sunt prea multe concursuri de talente. Gata. E semnalul ca trebuie altceva. In sfarsit.
  • Sincer, calitatea programului Vocea României a scazut foarte mult, plus uzura. De aici și audiențele care au scăzut enorm. Sper să fie ultimul sezon. E nevoie de ceva nou, chiar daca e greu de găsit. Plus de asta, mi se pare șocant faptul că nu s-a pregătit nimic pentru 1 decembrie, probabil vor fi doar niste plictisitoare ediții speciale de La Măruță și Vorbeste Lumea, știrile, iar in Prime Time probabil va fi un film. Trist.
  • Audienta Te cunosc de undeva, Acces Direct, Fructul Oprit votează dăncila

Trimite un comentariu

sus