Skip to main content

Ciocolata Rom, ciocolata Vot pentru trei luni. Cum și de ce și-a schimbat ambalajul pentru alegeri

 
Ciocolata Rom, ciocolata Vot pentru trei luni. Cum și de ce și-a schimbat ambalajul pentru alegeri

Brandul de ciocolată Rom și-a schimbat ambalajul, într-o campanie de îndemn la vot. Totul vine în contextul alegerilor prezidențiale de duminică. 

Ediția limitată are, pentru o perioadă, mesajul „VOT” pe ambalaj, în loc de logo-ul clasic ROM. 

Publicitate

Mișcarea face parte din campania „Senzații Tari la Vot”, prin care s-a lansat și candidatura la președinție a lui Toma Corunt, un candidat 100% fictiv. 

„Obiectivul campaniei a fost să stârnească patriosmul reactiv și simtul civic al românilor”, notează reprezentanții campaniei.

Agenția McCann Worldgroup Romania a semnat proiectul. 

VIDEO. Tu votezi. România câștigă. Senzații tari la vot

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu