Skip to main content

Fondatoarea Vivre, în juriul Imperiul leilor de pe Pro TV

 
Fondatoarea Vivre, în juriul Imperiul leilor de pe Pro TV

Pro TV se pregăteşte de Impreiul leilor, un „talent show” cu antreprenori, şi anunţă primul jurat-investitor al show-ului.

Publicitate

Este vorba despre Monica Cadogan, CEO al companiei Vivre, magazin online de home-deco, un business cu rădăcini româneşti care s-a extins în nouă ţări, printre care Bulgaria, Ungaria, Croaţia şi Polonia.

Monica Cadogan:

„Când vorbim despre un business de succes, nu există idei bune sau rele, există doar planul potrivit, pe care trebuie să îl construieşti şi să îl duci la bun sfârşit. Un antreprenor trebuie să fie asemenea unui alergător de cursă lungă, adică să fie pregatit atât mental, cât şi fizic pentru maratonul învăţării. Pentru mine participarea la Imperiul Leilor vine la pachet cu mult entuziasm.

Cât despre misiunea mea, pot spune că sunt gata să demonstrez că nimic nu este imposibil!”, a declarat Monica Cadogan, unul dintre investitorii de la Imperiul Leilor. În emisiune, Monica va urmări cu atenţie şi va investi în modelele de business care au potenţial de a trece graniţele ţării, la fel cum a făcut şi propria companie.”

Imperiul leilor este un format internaţional care a mai fost realizat în România de TVR, sun denumirea de Arena Leilor.

Formatul îi pune pe oamenii de afaceri de succes să descopere o idee bună de afaceri, să simtă potenţialul ei şi să devină investitori.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Maximilian Luca Maximilian Luca
    Formatul acesta s-a născut în Japonia și a fost difuzat între 2001 și 2004 de NipponTV sub numele de „Tigrii banilor”.
    Una din primele adopții internaționale ale formatului a fost cea din Australia în 2005, sub numele „Dragon's Den”, numele sub care este cel mai adesea citat acest format. Din 2015 emisiunea se numește „Shark Tank”.
    Tot în 2005 a început „Dragon's Den” și în Marea Britanie, pe BBC Two.
    În Statele Unite ale Americii în 2008 a început „Shark Tank” - „Bazinul rechinilor”, emisiune care a fost difuzată de televiziunea ABC.
    Ediția românească inițială s-a numit „Arena Leilor” și a fost difuzată între 2007 și 2013 de TVR2.

    Mai toate edițiile internaționale consideră că investitorii prezenți în emisiune sunt „tigri”, „lei”, „dragoni”, „elefanți”, „mistreți cu colți” - animale sălbătice periculoase - iar celălalt termen din nume este un container al sălbăticiunilor, un spațiu limitat care face și mai inconfortabilă întâlnirea cu vietățile pădurii: „cuib”, „vizuină”, „groapă”, „bârlog”, „grotă” („peșteră”), „arenă”, „bazin”, „gură”.
    De fapt în literatura economică termenul folosit pentru astfel de investitori este de „Angel investors” - unul pozitiv, calm, nu un titlu care alarmează - așa cum sunt cele conținute de diversele versiune ale acestei emisiuni, iar niciuna din edițiile naționale nu a folosit până acum un termen care să se apropie de metafora din literatura economică.

    Nu doar românii au lei, „Leii” apar și în edițiile din Belgia, Danemarca, Finlanda, Germania și Kenia.
    Cu toate astea mi se pare neinspirat numele ales de Pro-TV, nume prea asemănător cu cel de pe TVR2, dar... defect. Metafora spațiului limitat în care interacționezi cu sălbăticiunile este pierdută, „Imperiul” fiind un container imens, nu doar o încăpere.
    „Peștera Tigrilor” - ar fi un nume nou care ar păstra algoritmul de compunere a numelui emisiunii.
    „O idee de succes” - ar fi numele care ar ilustra mai bine formatul emisiunii.
    „Pe umerii zeilor” - un alt tip de metaforă.
    „Judecata arhanghelilor” - ca să ne apropiem de literatura economică.

    Sunt interesat de această emisiune!
  • D D
    De Fructul Oprit ai uitat ? Copia dupa un turcesc... Chiar si Gazda perfecta e o copie dupa Cireasa de pe tort.
    De copiile postului tau favorit nu zici nimic ?
  • mile mile
    tot copie este , legal sau ilegal
  • geo geo
    Noroc cu acest articol ca aflam de Monica si de compania ei de succes.
    Fara suparare !
  • D D
    "Mile", daca nu te uiti, ce cauti comentand pe aceasta stire ? Ma mir ca nu a aparut si "Razvanel" pe aici...
    Cum au zis respectivii in comentarii, "Au cumparat licenta". De "Fructul Oprit" ai uitat ? Copia dupa un turcesc ? Cum era stirea ? "Antena 1, dată în judecată":
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/fructul-oprit-antena-group-proces
    Nu au avut bani sa cumpere licenta ?
  • Expertul Expertul
    @milogu, Cei de la antualeta , fiind specialisti in hotii, se ocupa cu copiatul, in timp ce ProTV achizitioneaza licente pentru programele pe care le difuzeaza. Cand te uiti in oglinda ar trebui sa-ti fie greata! Ai poluat zona de comentarii de pe acest site, prin comentariile tale imbecile.
  •  Mile Mile
    Vai de noi , postacii au descoperit apa calda , se vor uita doar ca e la pro tv , mi- e greață de aceste ***
  • marian marian
    Au cumparat licenta antenistilor nu ca voi .
  • D D
    "Mile", "Fructul Oprit" e o copie dupa un serial turcesc. Chiar si "Gazda perfecta" e o copie dupa "Cireasa de pe tort".
  • An An
    E un format international...ce copii visezi?!
  • Mile Mile
    O copie , a mai fost emisiunea

Trimite un comentariu

sus