Skip to main content

Biofarm are o nouă identitate de brand. Cum arată noul logo și cine a gândit proiectul

 
Biofarm are o nouă identitate de brand. Cum arată noul logo și cine a gândit proiectul

Compania din zona de farmaceutice Biofarm are o nouă identitate vizuală, care vine la pachet și cu un slogan nou. 

Piesa centrală a noului logo este tot „frunza”, dar într-o formă stilizată față sigla anterioară. Are o formă sferică care face trimitere la globul pământesc. 

Publicitate

Totul proiectul stă sub sloganul: Binele de a trăi mai bine. Proiectul este gândit de agenția de branding Inoveo, menționează reprezentanții Biofarm. 

„A fost un proces de durata, complex, care a inclus o partea de audit intern si extern, cercetare si analiza, care in final a condus la noua identitate Biofarm”, a mai adăugat aceeași sursă. 

Elementele din care este compusă noua identitate vizuală a brandului: 

  • Simbolul este creionat grafic printr-o frunză stilizată, într-o forma sferică (globul pământesc). 
  • Culorile sunt turcoazul și portocaliul. Turcoazul reprezinta natura în ansamblul ei, îngloband tot ce însemana viață pe pământ, inclusiv aerul și apa, iar portocaliul deschis reprezintă caldura și resursele generate de soare.

Cele două sigle, în oglindă: Noul logo (STANGA) și vechiul loo (DREATA)

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu