Skip to main content

DATABASE. 700 de dorințe de Crăciun, împlinite de Ogilvy România și Globalworth Foundation

 
DATABASE. 700 de dorințe de Crăciun, împlinite de Ogilvy România și Globalworth Foundation

Paginademedia Database. 700 de copii din 14 centre sociale și de plasament au primit răspunsurile mult așteptate la întrebarea „Ce vrei să îți aducă Moșu’?” prin campania „The gift that keeps on giving”.

În perioada 2-10 decembrie, în noul lobby inteligent din Globalworth Tower, a fost amenajat magazinul lui Moș Crăciun - The gift that keeps on giving Shop. Toți cei care au trecut prin lobby au fost invitați să ridice cutii în care se găseau scrisorile a 700 de copii către Moș Crăciun și....să le împlinească.

Publicitate

Conceptul creativ The gift that keeps on giving a avut la bază cea mai simplă idee – cel mai frumos cadou pe care îl poți face este să dăruiești – oferind ocazia angajaților Globalworth să dăruiască asemeni lui Moș Crăciun.

Chiriașii, colegii și partenerii Globalworth au reacționat cu bucurie și au luat câte o cutie în care au pus, ulterior, cadoul mult visat de fiecare copil: păpuși, roboți, mașinuțe, unicorni, ursuleți de pluș și multe alte vise indeplinite au umplut lobby-ul clădirii Globalworth.

„Împreună cu Globalworth Foundation am transformat vise în realitate. La modul cel mai propriu. Așa a apărut cutia de cadouri cu o dorință în ea, un vehicul al faptelor bune de Crăciun.

Cei care au luat cutia au descoperit înăuntru un mesaj personalizat cu dorința unui copil. Elicopetere, păpuși, dulciuri, ursuleți de pluș, dulciuri sau carioci — toate și-au gasit loc in cutia-cadou care a facut drum întors sub bradul de Crăciun, ajungând, în final, la copii care de obicei nu au parte de un Crăciun fericit.” spune Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy România.

Între 11 și 13 Decembrie, la cea de-a șasea ediție Globalworth Christmas Charity Days, cele 700 de cadouri strânse au fost oferite de Moș Crăciun copiilor, în cadrul unor evenimente special create pentru cei mici.

„Globalworth Christmas Charity Days este un cadou pentru noi toți, un eveniment pe care îl așteptăm cu nerăbdare la finalul fiecărui an.

Este cea mai bună ocazie să oferim bucurie și să primim zâmbete la schimb, să vedem cu ochii noștri cât este de ușor să ajutăm copiii pentru care Crăciunul nu este neapărat o perioadă de bucurie.

Le mulțumim tuturor partenerilor, colegilor, chiriașilor și donatorilor anonimi care au ajutat ca această magie să aibă loc!”, a declarat Georgiana Iliescu, Director Executiv, Fundația Globalworth.

GALERIE FOTO.

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitala.

Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local - Philips, ETI Gida, Lenovo, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr. Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Qreator by IQOS , Sonae Sierra şi alte companii de renume

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar și din alte câmpuri de activitate.

În secțiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât și free-lancerilor care doresc să își promoveze serviciile pe care le oferă.

Secțiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afișate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secțiunea Paginademedia Database, aici.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu