Skip to main content

Heineken, campanie de sărbători cu Striblea, Petreanu, Corina Caragea, Monica Bârlădeanu. Proiectul aduce și două podcasturi

 
Heineken, campanie de sărbători cu Striblea, Petreanu, Corina Caragea, Monica Bârlădeanu. Proiectul aduce și două podcasturi

Sărbătorile se simt și în campanii. Heineken anunță o campanie de sărbători cu vedete din radio și televiziune. Proiectul vine la pachet și cu două podcasturi. 

Brandul de bere lucrează în proiect cu Cătălin Striblea, Vlad Petreanu, Monica Bărlădeanu, Corina Caragea, Alice Cavaleru, Nicolai Tand sau Lavinia Petrea.  

Publicitate

Ce vor face propriu-zis?

Vedetele din proiect vor vorbi în social media despre lucrurile dificile care se ivesc de sărbători și cu ar trebui tratate, menționează reprezentanții Haineken. 

Campania aduce două podcast-uri în care Monica Bârlădeanu și Nicolai Tand povestesc, alături de Cătălin Striblea, întâmplări amuzante prin care au trecut în ultimii ani, în perioada sărbătorilor. Ambele podcasturi pot fi ascultate pe Spotify. 

Le vor explica fanilor cu să treacă peste agitația de sărbători: Trafic, cumpărături pe ultima sută de metri, alegerea bradului sau meniul de Crăciun și Revelion. 

Monica Bârlădeanu povestește cum a ajuns să schieze într-un costum de două ori mai mare, de un roz fosforescent. Nicolai Tand își amintește cum a zis, într-o emisiune TV, că face cei mai buni cozonaci, dar soacra l-a contrazis. 

Corina Caragea a povestit cum a petrecut un Crăciun în aeroport. Alice Cavaleru și-a amintit despre cum a ieșit în pozele de Crăciun, după ce rujul i s-a întins pe față, iar Lavinia Petrea a povestit cum i-a oferit socrului ei un cadou pe care îl pregătise pentru cea mai bună prietenă sau cum a împachetat două cadouri goale pe care le-a oferit prietenilor ei.

Lui Vlad Petreanu i-a răsturnat pisica bradul, iar Cătălin Striblea își amintește cum tricoul alb pregătit pentru cină a ajuns roz.

Sloganul campaniei urmărește același mesaj: Provocările de sărbători sunt parte din tradiție. Primește-le cu bucurie!

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Ai dreptate Adi. Femeile n-au ce cauta in reclamele la bere. Se stie ca femeile beau doar spirtoase. De cand beau femeile ceva atat de slab alcolizat cum este berea?
  • Minți,,luminate,, ăia de la Heineken sau agenția lor! Să bage patru femei într-un astfel de program publicitar. La bere!

Trimite un comentariu