Skip to main content

De Ziua Unirii. Cobza din Moldova sau Buciumul din Bucovina, pe Spotify. Cum pot fi ascultate? O campanie Ogilvy aduce împreună tehnologia și tradiția

 
De Ziua Unirii. Cobza din Moldova sau Buciumul din Bucovina, pe Spotify. Cum pot fi ascultate? O campanie Ogilvy aduce împreună tehnologia și tradiția

Când tehnologia se-mplește cu tradiția. Ce au în comun covoarele tradiționale românești, sunetele emblematice din diferite colțuri ale țării și aplicația Spotify? 

O campanie gândită de agenția Ogilvy Romania, pentru clădirea de birouri Globalworth Tower, aduce împreună covoarele tradiționale românești, aplicația Spotify și sunete emblematice din folclor, precum Cobza din Moldova sau Buciumul din Bucovina.

Cu ce ocazie? O campanie legată de Ziua Unirii - 24 ianuarie.

Sound Codes of Romania. Covoare cu QR code

Publicitate

În lobby-ul clădirii Globalworth Tower, vor fi expuse covoare tradiționale românești, care vor avea țesute QR code-uri.

Odată scanat cu telefonul mobil, codul va trimite utilizatorii către un playlist dedicat în aplicația Spotify – Sound Codes of Romania.

Acolo vor putea fi ascultate sunete tradiționale românești, emblematice pentru diferite zone din țară: Cobza din Moldova, Buciumul din Bucovina, Păsările din Delta Dunării, Mocănița din Maramureș, Moara din Dobrogea și Toaca din Neamț. 

Expoziția va fi la Globalworth Tower între 21 și 23 ianuarie, cu ocazia zilei de 24 ianuarie (Ziua Unirii Principatelor Române). 

De asemenea, un meșteșugar popular din Râmnicu Vâlcea va țese, în timp real, pe parcursul celor 3 zile, un covor tradițional românesc. Întregul proces al acestui meșteșug va putea fi admirat de toți cei care vor vizita lobby-ul Globalworth Tower din București.

Ce spune agenția?

Adrian Diac, Creative Director Ogilvy Romania:

“Vorbim cu o generație care nu mai crede în istoria din cărți. Care caută singură și descoperă nuanțe noi și care are tehnologia la îndemână pentru orice face.

De ce nu am folosi tehnologia și pentru a ne racorda la trecut, dar dintr-o perspectivă firească?

Muzica este un element comun al generației de acum, așa că am ales să folosim cea mai fresh platformă, Spotify, pentru a crea un playlist unde poate fi redescoperit universul sonic tradițional românesc“.

Georgiana Oltenescu, Head of Marketing și Communication Globalworth: 

„Zilnic, peste 100.000 de vizitatori calcă pragul clădirilor noastre. Peste jumătate dintre aceștia sunt mileniali, generația cea mai activă social, care trăiește pentru experiențe necondiționate de timp și de spațiu.

Fiind atenți la preocupările și starea de bine a celor care își petrec timpul în clădirile noastre, am ajuns să realizăm un proiect care, prin intermediul tehnologiei, conectează generația de astăzi cu elemente care definesc patrimoniul nostru cultural.”

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu