Skip to main content

Regia eAD Interactive preia vânzările de publicitate pentru trei site-uri. Cinemagia.ro, unul dintre ele

 
Regia eAD Interactive preia vânzările de publicitate pentru trei site-uri. Cinemagia.ro, unul dintre ele

Regia de publicitate eAD Interactive preia vânzările de publicitate pentru trei site-uri. Este vorba despre platformele cinemagina.ro, eva.ro și automarket.  

„Ne dorim să completăm portofoliul nostru cu site-uri care produc conținut de calitate relevant, care se adaugă celor deja existente: Profit.ro, News.ro, Adevarul.ro”, spune Anca Toma, director de vânzări a eAD Interactive.

Publicitate

Detalii despre noile site-uri din portofoliul eAD Interactive:

  • Eva.ro este un site de lifestyle feminin, care adună aproximativ 10 milioane de afișări lunar. 
  • Automarket.ro acoperă zona auto și înregistrează peste două milioane de afișări lunar. Are și un newsletter, cu peste 9.000 de abonați.
  • Cinemagia.ro publică conținut legat de filme, seriale sau programe TV.

Regia are în portofoliu 38 de site-uri din domenii precum business, sport, science, travel, culinar, divertisment, news, home&deco sau lifestyle feminin. 

De asemenea, din 2018, compania a început să furnizeze servicii de promovare pe stadioane, semnând contracte cu cluburile de fotbal CFR Cluj, Astra Giurgiu, Poli Iași, FC Botoșani, Hermannstadt, Universitatea Cluj și Petrolul Ploiești. Pe aceste stadioane, eAD vinde exclusiv publicitatea pe sistemele de tip LED amplasate pe primul inel.

De anul trecut, vinde în exclusivitate și spațiile de publicitate pe televiziunile Look Plus, Look Sport și Profit.ro TV.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu