Skip to main content

Mol România a semnat o colaborare pe trei ani cu o agenție de digital. Cine se va ocupa de lanțul de benzinării?

 
Mol România a semnat o colaborare pe trei ani cu o agenție de digital. Cine se va ocupa de lanțul de benzinării?

PITCH. Agenția de digital Sunshine Digital se va ocupa, în următorii trei ani, de comunicarea digitală a lanțului de benzinării Mol România, anunță reprezentanții companiei. 

Practic, va gestiona zona de comunicare în social media, comunicarea media și serviciile de newsletter. 

Publicitate

Cele două companii nu sunt la prima colaborare, informează aceeași sursă. Până acum, Sunshine s-a ocupat de digitalul Mol la festivalul Untold, din 2016 până în 2019.

De asemenea, a mai lucrat și la proiecte precum Aventura Iernii, Meșter la Volan sau Provocarea Evo.

Sunshine Digital se mai ocupă, printre altele, și de consultanță strategică, web design și campanii social media sau influencer communication. 

Gabriel Nedelea - managing partner la Sunshine Digital, despre colaborarea cu Mol:

„Profesionalismul echipei și eficiența serviciilor noastre ne-au adus un nou pitch câștigat, dar și ocazia de a continua și în viitor strategia și proiectele pe care le desfășurăm alături de partenerul nostru, MOL România, de nu mai puțin de cinci ani.

Mergem mai departe împreună, cu un pachet complet de servicii de comunicare digitală și o mai puternică atenție pe dezvoltarea proiectelor concentrate pe zonele video și animație, care să aducă utilizatorilor serviciilor MOL interacțiuni de calitate, informații utile și beneficii reale.”

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu