Skip to main content

VIDEO. Heineken a lansat o reclamă cu Daniel Craig. Ba nu, cu James Bond. Ba, nu cu Daniel Craig…

 
VIDEO. Heineken a lansat o reclamă cu Daniel Craig. Ba nu, cu James Bond. Ba, nu cu Daniel Craig…

Daniel Craig nu poate să scape de James Bond în cea mai recentă reclamă Heineken. În pragul lansării celui de-al 25-lea film din seria James Bond (cu Daniel Craig), marca de bere Heineken a venit şi cu o campanie TV, difuzată în peste 75 de ţări.

Publicitate

Cu această campanie, Heineken marchează 20 de ani de colaborare cu franciza Jame Bond, ce acoperă ultimele opt filme.

Pe scurt, acţiunea din spot îl are în prim plan pe Daniel Craig („senor Craig”) pe cale să-şi încheie vacanţa.

După ce coboară dintr-un taxi, îşi dă seama că şi-a uitat paşaportul şi începe să alerge în urmărirea maşinii. Actorul este recunoscut de către localnici ca fiind James Bond.

Campania „oferă o perspectivă nouă asupra rolului emblematic James Bond jucat de Daniel Craig, axându-se pe ideea că acesta va fi întotdeauna James Bond în ochii fanilor din întreaga lume”, au explicat reprezentanţii brandului de bere.

„Atât James Bond, cât şi Heineken sunt două brand-uri premium, emblematice, care împărtăşesc aceleaşi valori şi care atrag comunităţi numeroase din întreaga lume. Parteneriatul nostru cu James Bond a început în urmă cu mai bine de 20 de ani, timp în care această asociere a evoluat constant.

Cea mai recentă campanie pune în scenă tipul de acţiune pe care consumatorii o aşteaptă de la o producţie Bond, într-o manieră inedită, printr-un twist surprinzător marca Heineken”, spune Sharon Annette, Director de marketing Heineken România.


„Heineken se bucură de o relaţie de peste două decenii cu franciza James Bond, acoperind ultimele opt filme. Înainte de lansarea No Time To Die, am vrut să arătăm cum trăieşte personajul emblematic Bond dincolo de film – din punctul nostru de vedere, James Bond rămâne mereu acelaşi.

În plus, la fel ca în cazul celorlalte parteneriate ale noastre, cum ar fi UEFA Champions League şi Formula 1, în campanie am dezvoltat un element dedicat Heineken 0.0% alcool. Această componentă aparte a campaniei, precum şi prezentarea opţiunii disponibile pentru consumatori în portofoliul nostru, a creat deja dezbateri media importante”, a declarat Gianluca Di Tondo, director principal, Global Heineken Brand.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus