Skip to main content

Spotify anunță un serviciu de reclame, cât și de măsurare a audienței pentru industria de Podcasturi

 
Spotify anunță un serviciu de reclame, cât și de măsurare a audienței pentru industria de Podcasturi

Spotify încearcă o „reformă” pe piața podcasturilor. Platforma de streaming anunță lansarea unui sistem de anunțuri publicitare, cât și de măsurare a audienței podcasturilor, informează Variety

Se va numi Streaming Ad Insertion și va permite publicitarilor să cumpere „publicitate cât mai țintită” în producțiile de tip podcast și să vadă, mai exact, cine ascultă emisiunile. 

Publicitate

Cu noul sistem, Spotify își propune să aducă mai multe informații despre performanța reclamelor inserate în emisiuni, menționează aceeași sursă. 

Despre ce informații ar fi vorba?

Noul sistem al platformei de streaming audio ar trebui să aducă date despre frecvența reclamelor (de câte ori a fost auzit anunțul), despre reach-ul pe care un spot l-a atins și ar mai trebui să facă o analiză a publicului ascultător (vârstă, sex sau tipul de dispozitiv de pe care ascultă). 

Ar fi pentru prima dată când acest tip de date sunt disponibile pentru publicitari și pentru creatorii de podcast, scrie Variety care citează Spotify. 

De ce ar fi acest sistem ceva diferit?

Până acum, spre deosebire reclamele care rulează pe site-uri web, industria măsoară audiența unei producții audio după numărul de descărcări pe care-l are, mai notează sursa citată. 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu