Skip to main content

AUDIENȚE TV. Asia Express, lider și cu a doua ediție. Ce audiențe a făcut Dinamo - FCSB

 
AUDIENȚE TV. Asia Express, lider și cu a doua ediție. Ce audiențe a făcut Dinamo - FCSB

AUDIENȚE. Antena 1, liderul serii de duminică. A doua ediție de Asia Express, show produs de Mona Segall, a pus postul TV pe poziția de lider detașat pe toate targeturile de audiență.

Publicitate

Poziția bună și pentru Digi Sport 1, care a difuzat derby-ul Dinamo - FCSB, încheiat cu scorul 2-1.  

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul Asia Express cu ediția a doua:

NAȚIONAL. A doua ediție de Asia Express a fost prima, la nivel național, cu peste 1,2 milioane de telespectatori, în cele aproape patru ore emisiune. 

A fost peste Kanal D, urmărit de puțin peste un milion de persoane, pe același interval, în timp ce Pro TV a fost al treilea. 

Loc bun și pentru Digi Sport 1, care a avut o medie de 700.000 de persoane. Postul a avut, pe intervalul 20.00 - 22.15, derby-ul Dinamo - FCSB. 

URBAN. Reality-show-ul Antenei 1 s-a apropiat de 700.000 de telespectatori, la orașe, urmat fiind de Digi Sport 1, cu meciul Dinamo - FCSB. 

Și aici, Pro TV a avut poziția a treia, cu 420.000 de telespectatori. 

COMERCIAL. Asia Express a avut prima poziție și pe publicul comercial, cu o medie de 340.000 de persoane și o cotă de piață de 22,2%, cifre cu mult peste media obișnuită a postului, în prime-time. 

Pro TV, cu filmul Doctor Strange, a fost pe doi, cu aproape 250.000 de telespectatori media și o cotă de piață de 16%. 

Digisport, Look și Telekom, locuri bune cu derby-ul Dinamo-FCSB

DigiSport a avut aceleași poziții în clasament și pe intervalul partidei Dinamo-FCSB (19.50-22.10), doar că audiențele (evident) au fost mai mari decât pe intervalul de intersecție cu Asia Express.

Și celelalte posturi care au dat meciul - Look Plus și Telekom - au avut audiențe bune cu partida de fotbal.

La nivelul întregii țări, meciul a avut o audiență de 950.000 de telespectatori pe DigiSport (locul patru în top), 400.000 pe Look Plus (locul 8) și 165.000 pe Telekom.

La orașe, 670.000 de telespectatori au văzut meciul pe DigiSport (locul 2, după Antena 1), 123.000 pe Look Plus și 75.000 pe Telekom.

Pe publicul comercial, partida a strâns 230.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe DigiSport (a fost după Antena 1 și Pro TV), 50.000 pe Look și 35.000 pe Telekom.

Audienta posturilor TV duminică, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.240.000 7.1 15.3
2 Kanal D 1.006.000 5.7 12.4
3 Pro TV 835.000 4.8 10.3
4 DigiSport 1 701.000 4 8.7
5 Romania TV 623.000 3.5 7.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 679.000 7.1 16.1
2 DigiSport 1 504.000 5.3 12
3 Pro TV 418.000 4.4 9.9
4 Kanal D 367.000 3.9 8.7
5 Romania TV 300.000 3.2 7.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 16 februarie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.00-23.55), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 338.000 8 22.2
2 Pro TV 244.000 5.8 16
3 DigiSport 1 188.000 4.4 12.3
4 Kanal D 108.000 2.5 7.1
5 Prima TV 50.000 1.2 3.3

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Durata este excesiva, dar poate ca asta vrea publicul care continua sa consume televiziune clasica. Audientele sunt foarte bune la o asa durata.
  • Audientele sunt slabe avand in vedere ca la Pro nu a fost mare lucru. Cand va fi Vlad si Las Fierbinti vor mai scadea. Pentru cat l-au ridicat in slavi si promovat cu luni inainte sa inceapa nu e chiar o audienta spectaculoasa. Fiind primele editii puteau fi mult mai sus si cu siguranta dupa o saptamana vor mai scadea, poate pe unii urmaritori nu i-au impresionat din start.
  • Cum se face ca pentru antenuta exista audiente , pentru serialul Las fierbinti nu se dau ,ieri Romania te iubesc a fost lider de audienta ma bucur ca scazut sper sa scada in continuare mai ales ca toate emisiunile lor se fac pana la 12 noaptea
  • Audiente foarte bune chiar daca au mai scazut un pic ,ramane la distanta confortabila fata de Pro tv ,eu zic ca a scazut fiindca a fost meci.

Trimite un comentariu