Skip to main content

AUDIENȚE TV. Asia Express a avut publicul tânăr, Vlad, orașele și țara

 
AUDIENȚE TV. Asia Express a avut publicul tânăr, Vlad, orașele și țara

AUDIENȚE. Antena 1 și Pro TV și-au „împărțit” targeturile, luni seara, când a fost difuzat debutul sezonului trei al serialului Vlad. 

Publicitate

Cum s-au descurcat cele două televiziuni? 

Antena 1, cu o nouă ediție a reality-show-ului Asia Express, a câștigat publicul tânăr, în timp ce serialul Vlad a fost pe placul publicului de la orașe și cel din întreaga țară. O situație atipiciă pentru Pro TV, care de obicei avea publicul tânăr de partea sa. 

Pe întregul interval al emisiunii Asia Express, care s-a întins de la 20.00, la 23.50, Antena 1 a fost lider pe toate targeturile. Cifrele, în continuare.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV, pe intersecția serialului Vlad cu Asia Express (20.30 - 22.25):

NAȚIONAL. Pro TV a obșinut, cu primul episod al serialului Vlad, peste 1,3 milioane de telespectatori, Antena 1 a fost pe locul secund, la mică distanță, cu aproape 1,3 milioane de persoane. 

Și Kanal D, cu emisiunea Survivor România, a ținut aproape. A avut puțin peste 1,2 milioane de privitori. 

Prima TV a intrat în top cinci audiențe, cu filmul Recul, plus jumătate de oră din emisiunea Starea Nației. 

URBAN. Antena 1 și Pro TV au fost aproapiate și la orașe. Doar 15.000 de persoane a fost distanța dintre cele două posturi. Vlad a avut aseară o medie de 695.000 de orășeni, în timp ce Antena 1 a obținut 680.000. 

Și aici, Prima TV a reușit să intre în top cinci.   

COMERCIAL. Antena 1 a avut prima poziție, pe publicul comercial, pe intervalul Vlad. Postul TV, cu Asia Express la bătaie, a fost urmărit de 370.000 de privitori (8,8% rating) și o cotă de piață de 22,8%. 

Vlad a fost imediat după Antena 1, cu 340.000 de persoane și o cotă de piață de 20,9%. 

Poziție bună și pentru Kanal D, de pe poziția a treia, urmărit aseară de 245.000 de persoane. 

Prima TV a prins poziția a patra pe publicul tânăr, cu o medie de 100.000 de persoane tinere, media. 

Interesant de menționat este că aseară, nicio televiziune de știri n-a mai intrat în top cinci. 

Pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.50)

Asia Express, care s-a întins pe aproape patru ore, luni seara, a fost lider de audiență pe toate targeturile.

Show-ul produs de Mona Segall a atras, la nivel național o medie de 1,2 milioane de telespectatori, în timp ce Pro TV a avut o medie de 1,1 milioane de persoane.

La orașe, Asia Express a avut o medie de 660.000 de privitori pe întreg intervalul, în timp ce pe Pro TV erau 580.000. Kanal D s-a apropiat de 500.000 de persoane.

Pe publicul comercial, Antena 1 a avut, pe intervalul Asia Express (20.00 - 23.50), o medie de 364.000 de persoane tinere (8,7 rating) și o cotă de piață de aproape 25%. Pro TV, de pe locul al doilea, a fost urmărit de 285.000 de persoane, media și a obșinut o cotă de piață de 19,5%/ 

Audienta posturilor TV luni, 24 februarie, pe intersecție Vlad - Asia Express (20.30-22.25), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 1.364.000 7.8 15.8
2 Antena 1 1.293.000 7.4 15
3 Kanal D 1.210.000 6.9 14
4 Prima TV 634.000 3.6 7.3
5 Romania TV 551.000 3.1 6.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 24 februarie, pe intersecția Vlad - Asia Express (20.30-22.25), în mediul URBAN:

 

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 695.000 7.3 15.1
2 Antena 1 680.000 7.1 14.8
3 Kanal D 588.000 6.2 12.8
4 Antena 3 376.000 3.9 8.2
5 Prima TV 302.000 3.2 6.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 24 februarie, pe intersecția Vlad - Asia Express (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 371.000 8.8 22.8
2 Pro TV 341.000 8.1 20.9
3 Kanal D 245.000 5.8 15.1
4 Prima TV 102.000 2.4 6.2
5 National TV 42.000 1 2.6

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • eu spun ca este un ep bun si un inceput si mai bun. Adica dupa ce a facut antena 1 cu sacrificiul de este slab sez 2 eu zic ca vlad chiar se cunoaste ca se vrea a fi calitate din toate punctele de vedere.
  • @ F
    Nu e de mirare. Si eu am inceput sa ma uit, desi la inceput mi s a parut boring Survivor. Dar e mai bun decat asia express. Te tine
  • 1q, au fost sterse cateva mesaje ale amicilor tai de la PRul neoficial al A 1.
    Poate nu ai ce iti trebuie.
  • Sunt surprins de audientele kanal pe comercial. Survivor a inceput sa mearga?
    Cat despre antena si pro, asa s-a intamplat si in sezonul precedent. Diferentele au fost mici. Ambele televiziuni vor fi multumite.
  • geo@ cine spune asta, că văd doar trei comentarii, nici unul cu tema spusă de tine. bă, tu ai minte ?
  • Cand A 1 era prima pe national si urban, antenistii erau in culmea fericirii.
    Acum ca Pro TV e primul pe national si urban, antenistii spun ca este dezastru.
    Bai, voi aveti minte ?

Trimite un comentariu