Skip to main content

Top TV+Online. Cele mai tari emisiuni. Cel mai popular show vine de la Kanal D. De ce nu de la Pro TV sau Antena 1?

 
Sursa: pexels.com
Sursa: pexels.com

Televiziunea nu mai este doar ce se vede la TV, ci şi ce se întâmplă în online. Înseamnă nu numai programul difuzat pe TV, dar şi ce se întâmplă cu el în online: cât de prezent este în social media, cât de comentat este, cât de căutat este pe Google.

Publicitate

Dar se poate face un clasament luând toate aceste aspecte în considerare?

Agenţia StarcomMedia a lansat Content Power Ratings, un sistem de ierarhizare a programelor TV din România, ce ia în calcul atât audienţa TV, cât şi activitatea din reţelele sociale, vizionările online, numărul de interogări din motoarele de căutare şi interesul manifestat în presa scrisă şi online.

Prima concluzie?

Dacă Pro TV are unele dintre cele mai urmărite programe, ca număr de telespectatori în faţa televizoarelor, atunci când datele de audienţă sunt coroborate cu activitatea pe online (social media, vizionări online sau căutări pe Google), postul este depăşit de alţi competitori.

Clasamentul este condus de două emisiuni de la Kanal D şi Antena 1, producţii care aduc posturilor atât audienţe bune, cât şi interacţiuni în online. Este vorba despre Puterea Dragostei, de pe Kanal D, şi de Acces Direct, de pe Antena 1. Topul este completat de Chefi la cuţite, tot de pe Antena 1.

Altă observaţie: primele două dintre cele mai populare emisiuni nu sunt din prime-time.

Conform algoritmului de calcul, topul emisiunilor este:

1.Puterea Dragostei (Kanal D) - Programul care a suscitat cel mai mare interes din partea fanilor dintre toate programele produse în România difuzate în grila de toamnă a posturilor TV: materialele publicate pe pagina de socializare au stârnit cele mai multe comentarii şi au fost pe locul doi în materie de aprecieri.

2.Acces Direct (Antena 1) - Programul cu cele mai mari comunităţi de fani în mediile de socializare şi care a avut şi cea mai eficientă distribuire a conţinutului postat online.

3.Chefi la Cuţite (Antena 1) - Programul cu cele mai multe aprecieri ale conţinutului postat în mediul online.

4. iUmor (Antena 1) - Are conţinutul cu cel mai mare poţential de viralizare, clipurile de pe contul de YouTube având cele mai multe vizualizări dintre toate emisiunile analizate.

5.Las Fierbinţi (Pro TV) - Este liderul audienţelor TV.

De ce un astfel de top:

George Muşat, Starcom Data Strategy & Analytics Manager

„Odată cu diversificarea metodelor prin care consumatorii pot lua contact cu emisiunile şi vedetele preferate, impactul acestora în societate a crescut exponenţial, astfel încât măsurarea performanţelor doar după criteriul numărului telespectatorilor care au urmărit emisiunea la televizor a devenit incompletă.

În acest context, am conceput Content Power Ratings pentru a surpinde cât mai fidel performanţele programelor TV, indiferent de platforma de consum a acestora.”

„Această migraţie a telespectatorilor către mediul digital a deschis televiziunilor noi oportunităţi de a-şi face cunoscute programele, de a loializa şi de a atrage noi consumatori, iar conţinutul difuzat în mod obişnuit pe TV a devenit disponibil oricând şi oriunde”, a mai adăugat George Muşat.

Clasamentul integral Content Power Ratings*

*cifrele reprezintă locul în top pe diverşi parametri. De exemplu - 1 în cazul iUmor la Youtube Viewers arată că emisiunea a avut prima poziţie în topul după vizionările pe canalul youtube.

*cifrele reprezintă locul în top pe diverşi parametri. De exemplu - 1 în cazul iUmor la Youtube Viewers arată că emisiunea a avut prima poziţie în topul după vizionările pe canalul youtube.

GALERIE FOTO. Topul emisiunilor, separat pe parametrii



Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pai e si normal. La tastatura toti sunt zmei. Acolo au curajul toti *** sa-si verse of-urile. In fata calculatorului toti sunt experti in dragoste, bucatarie, muzica, etc.

Trimite un comentariu

sus