Skip to main content

Singurele emisiuni care au depășit miliardul pe youtube: iUmor și Next Star. Vine tare din urmă Puterea Dragostei

 
Singurele emisiuni care au depășit miliardul pe youtube: iUmor și Next Star. Vine tare din urmă Puterea Dragostei

Ce emisiuni TV sunt la putere pe YouTube în România? Cele mai urmărite titluri din top sunt de la Antena 1, cu milioane de abonați. Și miliarde de vizualizări. Apoi sunt show-urile de la Kanal D.

iUmor și Next Star sunt, de departe, cele mai populare producții de televiziune cu conturi pe YouTube, potrivit datelor de pe SocialBlade

Publicitate

Sunt singurele emisiuni din România care au sărit miliardul de vizualizări. Fiecare.

Kanal D are în top două producții - Puterea Dragostei și Exatlon. Pro TV este postul TV cu cea mai slabă prezență pe YouTube. Are o singură emisiune populară acolo: Vocea României. 

Citește și: Peste 6,3 milioane de abonați are cel mai urmărit canal de YouTube din România. Un canal în engleză. Selly și Noaptea Târziu, primii vloggeri

Clipurile de la iUmor și Next Star, peste un miliard de vizualizări 

Antena 1 este televiziunea care a mizat cel mai mult pe conținutul urcat pe YouTube. Nouă din cele 12 canale din top sunt ale trustului Intact. 

Momentele de la iUmor au adus contului de YouTube peste 1,7 milioane de abonați, potrivit SocialBlade. Canalul emisiunii este pe primul loc în topul celor mai populare emisiuni TV și pe locul 23 în clasamentul general.

Toate videoclipurile încărcate pe platformă numără un total de 1,1 miliarde de vizualizări

Aproape la fel de bine stă și calul Next Star. Momentele din emisiunea lui Dan Negru au strâns, în total, peste un miliard de vizualizări

De asemenea, contul are 1,4 milioane de subscriberi.

Alte emisiunii care au aduna sute de mii de abonați sunt: Puterea Dragostei (Kanal D), Mangațita sau Acces Direct (ambele de la Antena 1). 

Pro TV a mizat mai puțin pe conținutul pus pe YouTube. Emisiunea de la Pro TV cu cei mai mulți abonați este Vocea României - 370.000 de subscriberi

Istoria canalului iUmor: A fost deschis când Mickey Hash și Bendeac aveau emisiune

Canalul „iUmor” a fost deschis pe 26 septembrie 2013, sub titulatura iComedy, dedicat emisiunii realizate la vremea respectivă de Mihai Bendeac în colaborare cu vloggerul Mikey Hash. 

În aprilie 2016, canalul iComedy și-a schimbat denumirea în iUmor, iar în doi ani a adunat 1 million de abonați. 

Acum, în 2020 canalul are 1,7 milioane de abonați. 

Citește și: Canalul de Youtube iUmor a atins un milion de abonați.

Cele mai urmărite EMISIUNI TV pe YouTube în 2020 via SocialBlade

  Cele mai urmarite Emisiuni TV pe YouTube   Abonati   Vizualizari totale   Locul in clasamentul general  
1 iUmor 1.700.000 1,1 miliarde 23
2 Next Star 1.400.000 1 miliard 32
3 Puterea Dragostei 900.000 780 de milioane 73
4 Mangalita 785.000 360 de milioane 86
5 Acces Direct 771.000 622 de milioane 91
6 X Factor 616.000 500 de milioane 126
7 Baieti de oras 600.000 200 de milioane 134
8 Sacrificiul 500.000 180 de milioane 164
9 Exatlon 430.000 175 de milioane 191
10 Neatza cu Razvan si Dani 395.000 350 de milioane 207
11 Observator TV 370.000 300 de milioane 224
12 The Voice of Romania 370.000 200 de milioane 225

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "milioane de euro" cu doar 1.7 milioane de abonati :)))
    mai degraba cateva mii euro pe luna, toate canalele adunate, in cel mai fericit caz.
    cand mai intreaba cineva cum se traduce in romana "cringe", cea mai buna explicatie e "comentariile antenistilor de pe paginademedia".
  • Nume vechi:
    Mangalița a avut denumirea in Puii Mei
    Sacrificiul a fost Fructul Oprit
    Băieți de oraș aveau numele de “Totul e permis” Prin 2013

Trimite un comentariu