Skip to main content

Câți bani a câștigat Pro TV din depășirile uriașe de publicitate? A fost pe plus sau pe minus după amenda CNA?

 
Câți bani a câștigat Pro TV din depășirile uriașe de publicitate? A fost pe plus sau pe minus după amenda CNA?

Depășiri de publicitate "istorice" pentru Pro TV și pentru Pro Cinema, dar și o amendă "de ținut minte": 400.000 de lei.

Publicitate

Este mult? Este puțin? A ieșit "pe plus" Pro TV sau a pierdut bani?

Paginademedia.ro a făcut o estimare legată de încasările Pro TV în luna decembrie din depășirile de publicitate.

Înainte de estimări, situația, pe scurt:

În luna decembrie, Pro TV a reușit, în timpul zilei, să depășească cele 12 minute de publicitate în fiecare oră. În total, televiziunea a avut un record de șapte ore în plus, față de timpul legal, permis de legea audiovizualului.

Au fost șapte ore pe Pro TV și încă aproape nouă ore pe Pro Cinema.

Depășirile de publicitate au adus cea mai mare amendă din istoria grupului Pro: 400.000 de lei (adică aproximativ 80.000 de euro). Împărțiți între Pro TV și Pro Cinema (fiecare 200.000). (detalii, aici)

Pro TV a ieșit "pe plus"

Depășirile de publicitate s-au contabilizat în încasări în plus pentru cele două posturi de televiziune.

Din estimările Paginademedia.ro, numai Pro TV a încasat din reclamele date în plus între 230.000 și 260.000 de euro.

Cifra este o estimare bazată pe audiența postului de televiziune Pro TV în luna decembrie.

Cât de pline au fost pauzele de publicitate ale Pro TV, Antena 1 și Kanal D în luna decembrie?

Luna decembrie este una dintre cele mai aglomerate (dacă nu chiar cea mai aglomerată) lună din an, ca număr de reclame. O perioadă în care marile posturi sunt aproape "sold-out" (adică au vândut tot spațiul publicitar și nu mai este loc pe reclame).

Ce s-a întâmplat în decembrie 2019?

Potrivit informațiilor din piața media, marile generaliste Pro TV, Antena 1 și Kanal D au avut calupurile publicitare pline în prima jumătate a lunii decembrie (cu depășiri în cazul Pro TV).

Situația s-a schimbat în partea a doua a lunii decembrie. Pe finalul lunii, Pro TV și-a ținut în continuare pline calupurile de publicitate (cu depășirile semnalate de CNA în timpul zilei).

Nu același lucru s-a întâmplat și în cazul Kanal D și Antena 1. Pe aceste posturi TV, încărcarea calupurilor publicitate a scăzut la 55%-65%. Cu alte cuvinte, pauzele publicitare nu au fost "full".

Explicația, potrivit informațiilor Paginademedia.ro, ține de politica de vânzări a celor trei stații: în timp de Pro TV are o strategie de vânzări cu prețuri mai mici în a doua parte a lunii decembrie, Kanal D și Antena 1 au mers pe aceleași tarife toată luna.

Citește și: Pro TV și Pro Cinema, amenzi uriașe pentru depășiri URIAȘE de publicitate. Pro TV: „A fost o eroare”
 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu