Skip to main content

TOP. Cele mai urmărite vedete în social media. Inna, Andra şi Adelina Pestriţu au cele mai urmărite conturi

 
Sursa foto: pexels.com
Sursa foto: pexels.com

Topul celor mai urmărite vedete din social media este condus de nume feminine. Inn, Andra şi Adelina Pestriţu conduc topul celor mai populare vedete în social media, într-un clasament întocmit de Starcom Media, pe zona de divertisment.

Publicitate

Un clasament în care agenţia Starcom a luat în considerare prezenţa vedetelor pe Facebook, Instagram şi YouTube, atât ca număr de fani (pe fiecare platformă), cât şi ca anvergură a canalului şi „engagement”-ul comunităţilor fiecărui cont.

Deşi clasamentul este condus de artiste, găsim în top şi nume care au „crescut” în online, cum ar fi vloggerii Selly, Mircea Bravo, MaxINFINITE şi Andrei Zbir.

Prezentăm în continuare Social Media Stars Index, întocmit de Starcom

Nr Social Media Star Social Media Points Overall Rank Facebook Rank Instagram Rank Youtube Rank
1 Inna 1.86 1 14 1 7
2 Andra Maruta 1.83 2 5 6 63
3 Adelina Pestritu 1.82 3 6 3 264
4 Andreea Balan 1.52 4 4 15 99
5 Selly 1.36 5 158 14 2
6 Smiley 1.33 6 12 12 128
7 Flick Domnul Rima 1.32 7 2 28 379
8 Mircea Bravo 1.24 8 1 117 40
9 MaxINFINITE 1.15 9 331 103 1
10 Andrei Zbir 1.15 10 685 2 24
11 Andreea Marin 1.14 11 3 70 475
12 Antonia 1.12 12 41 5 132
13 Andreea Mantea 1.1 13 25 8 156
14 Delia 1.05 14 62 4 236
15 IAN 1.03 15 9 39 411
16 Mihai Morar 1.02 16 8 46 539
17 Vlad Munteanu 0.99 17 647 7 18
18 Dorian Popa 0.97 18 129 13 6
19 Elena Gheorghe 0.94 19 18 17 135
20 Jamila Cuisine 0.85 20 11 254 91
21 Eduard CRBL 0.85 21 10 138 367
22 Alina Eremia 0.84 22 59 11 144
23 Exploit 0.84 23 480 105 3
24 Mihai Tr?istariu 0.84 24 7 269 408
25 Nicole Cherry 0.75 25 107 9 369
26 Lora 0.72 26 32 21 278
27 Tudor Chirila 0.69 27 13 158 374
28 Cristina Almasan 0.66 28 359 10 108
29 Adela Popescu 0.65 29 45 20 471
30 Vladuta Lupau 0.65 30 17 139 86
31 Anda Adam 0.64 31 40 24 539
32 Chef Florin Dumitrescu 0.63 32 16 114 487
33 Catalin Maruta 0.62 33 30 45 139
34 3 Chestii 0.62 34 20 214 35
35 Loredana Groza 0.61 35 19 84 403
36 Alex Velea 0.6 36 63 37 37
37 BRomania 0.58 37 127 23 31
38 Diana Condurache 0.55 38 452 16 59
39 Alex Dima 0.55 39 15 274 539
40 Mimi 0.51 40 269 19 78

George Muşat, Starcom Data Strategy & Analytics Manager:

„Social media a schimbat modul în care clienţii şi companiile interacţionează, iar intelegerea dinamicii de apreciere a creatoriilor de conţinut de către consumatori devine foarte importantă. Prin aceste evaluări încercăm să oferim pieţei o imagine cât mai clară asupra modului de obţinere a vizibilităţii in în social media.

Fiind un mediu vast, practic un univers cu un ecosistem propriu, o evaluare obiectivă nu este tocmai uşoară, însă dezvoltăm constant noi metode prin care luăm în calcul toate datele disponibile, pentru a avea rezultate cât mai exacte”

Despre metodologie

Pentru o reprezentare cât mai corectă şi echilibrată a performanţelor creatorilor de conţinut pe cele trei platforme de socializare, fiecare indicator a fost calculat raportat la dimensiunea maximă a platformei respective. Spre exemplu, contul care are cea mai mare comunitate pe Facebook a fost folosit drept etalon, urmând ca toate celelalte conturi de pe aceeaşi platformă să fie indexate în funcţie de comunitatea acestuia. Această formulă de calcul a fost păstrată pentru toate canalele de socializare. Astfel, s-a calculat un procentaj clar al anvergurii fiecărui cont.

De asemenea, pentru calculul engagement-ului fiecărui cont s-a luat în considerare mai întâi ponderea numărului de comentarii şi distribuiri faţă de numărul de likes la nivel de piaţă, determinând astfel cu cât este mai important un share sau un comentariu vs. un like.

Datele clasamentului însumează rezultatele principalelor trei platforme, Facebook, Instagram şi Youtube. Performanţele au fost însumate, pentru a obţine o medie a activităţii pe platformele menţionate. Astfel, clasarea pe locul 1 pe o singură platformă nu asigură numărul 1 în top.

Personalităţile prezente în top fac parte din mai multe categorii: muzică, TV, zona de beauty & lifestyle, filme şi gaming.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Bravo, paginademedia.ro!
    Nu ca ar disparea televiziunea, ca nu o sa dispara in urmatorii minim 50-75 de ani, dar online-ul trebuie neaparat bagat si el in seama, mult mai mult decat pana acum de voi.
    Macar trends la trei-cinci zile daca nu zilnice: youtube, platforme etc.
    Cred ca v-ar creste unicii semnificativ daca nu v-ati axa doar pe TV.
    Si nu paginadeseriale saaau seriale, tot aici :)
    Bafta!

Trimite un comentariu

sus