
AUDIENȚE. Consumul de știri s-a schimbat în timpul stării de urgență cauzate de pandemia de coronavirus. Potrivit datelor Paginademedia.ro, Digi 24 este cel mai urmărit post de știri atunci când se fac anunțurile importante.
Aseară, de exemplu, la anunțul de la ora 19.00 al premierului Ludovic Orban, cele mai urmărite stații au fost Antena 1, Pro TV și, pe locul al treilea, Digi 24.
Digi 24 a fost pe locul trei și cea mai urmărită stație de știri, cu cifre de aproape două ori mai mari decât Antena 3. După ce, sâmbătă, Digi înregistra cele mai mari audiențe din istoria stației, cu anunțul despre Ordonanța militară, recordul a fost depășit aseară.
Detalii, în continuare:
Cifrele pe toate stațiile de știri au fost aseară foarte ridicate. Și la intervenția de la ora 19.00 a lui Ludovic Orban, dar și la anunțul Ordonanței militare făcut de ministrul Marcel Vela și de Raed Arafat la ora 22.00.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele celor două intervenții important de aseară:
1. Ludovic Orban, intervenție văzută de peste 6 milioane de români
Peste 6,4 milioane de români s-au uitat aseară la intervenția premierului Victor Orban, de la ora 19.00.
Cei mai mulți la Antena 1 (1,9 milioane), la Pro TV (1,7 milioane) și la Digi 24 (850.000 de români pe post).
Pentru Digi 24, a fost un nou record de audiență: cu vârfuri de aproape 900.000 de români, au fost cele mai mari cifre din istoria stației (după ce un alt vârf a fost atins sâmbătă seara, tot la un anunț al oficialilor, după cum Paginademedia.ro a scris aici).
Audiența Digi 24 a fost de aproape două ori mai mare decât a Antenei 3 (470.000) și mult peste România TV (505.000).
Interesantă este structura publicului la stațiile de știri:
- Aproape un sfert din publicul Digi 24 a fost din segmentul comercial (220.000 din 850.000)
- În cazul Antena 3, din totalul de 470.000 de români pe post, doar 56.000 au fost între 18 și 49 de ani.
- La România TV, din totalul de 505.000 de români, doar 62.000 au fost din publicul comercial urban tânăr.
Premierul Ludovic Orban a susținut, aseară, o conferință de presă la Palatul Victoria. Printre altele, a anunțat că rezultatul său la testul pentru Coronavirus este negativ. A anunțat, pe scurt, ordonața militară 3, care restricționează deplasarea persoanelor în vârstă de acasă.
2. Marcel Vela și Raed Arafat. Ordonanța militară de la ora 22.00. Cum s-au uitat românii?
Cifre mari pentru posturile TV și stațiile de știri și la ora 22.00, la anunțul făcut de Raed Arafat și Marcel Vela.
Peste două milioane de români au văzut anunțul la Pro TV, iar peste 1,5 milioane s-au uitat la Antena 1.
Digi 24 a fost pe poziția a treia și la acest anunț cu o medie de 675.000 de români în fața televizoarelor.
A fost și de această dată cea mai urmărită stație de știri la distanță de Antena 3 (440.000) și de România TV (350.000).
Raed Arafat (Secretar de stat) și Marcel Vela (Ministru de Interne) au detaliat noile măsuri de siguranță pentru populație din ordonața militară 3. Printre altele, au spus că circulația persoanelor peste 65 de ani este permisă numai între orele 11.00 și 13.00, pentru deplasarea pentru cumpărarea de bunuri care acoperă necesitățile de bază, pentru asistență medicală, pentru îngrjirea unui minor, pentru necesitățile animalelor.
Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului lui Ludovic Orban (19.15-19.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.874.000 | 10.7 | 20.3 |
2 | Pro TV | 1.673.000 | 9.5 | 18.1 |
3 | Digi 24 | 854.000 | 4.9 | 9.3 |
4 | Kanal D | 792.000 | 4.5 | 8.6 |
5 | Romania TV | 505.000 | 2.9 | 5.5 |
6 | Antena 3 | 470.000 | 2.7 | 5.1 |
7 | Prima TV | 333.000 | 1.9 | 3.6 |
8 | Pro Cinema | 301.000 | 1.7 | 3.3 |
9 | National TV | 272.000 | 1.5 | 2.9 |
10 | B1TV | 139.000 | 0.8 | 1.5 |
11 | Antena Stars | 137.000 | 0.8 | 1.5 |
12 | Boomerang | 111.000 | 0.6 | 1.2 |
13 | Realitatea Plus | 110.000 | 0.6 | 1.2 |
14 | Cartoon Network | 93.000 | 0.5 | 1 |
15 | Nickelodeon | 89.000 | 0.5 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului lui Ludovic Orban (19.15-19.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 925.000 | 9.7 | 19.9 |
2 | Antena 1 | 797.000 | 8.4 | 17.2 |
3 | Digi 24 | 539.000 | 5.7 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 350.000 | 3.7 | 7.5 |
5 | Kanal D | 311.000 | 3.3 | 6.7 |
6 | Romania TV | 275.000 | 2.9 | 5.9 |
7 | National TV | 157.000 | 1.6 | 3.4 |
8 | Prima TV | 109.000 | 1.1 | 2.3 |
9 | Pro Cinema | 94.000 | 1 | 2 |
10 | B1TV | 82.000 | 0.9 | 1.8 |
11 | Realitatea Plus | 68.000 | 0.7 | 1.5 |
12 | Antena Stars | 63.000 | 0.7 | 1.3 |
13 | Cartoon Network | 55.000 | 0.6 | 1.2 |
14 | TVR 2 | 52.000 | 0.5 | 1.1 |
15 | Diva | 50.000 | 0.5 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului lui Ludovic Orban (19.15-19.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 421.000 | 10 | 25.3 |
2 | Antena 1 | 316.000 | 7.5 | 19 |
3 | Digi 24 | 222.000 | 5.2 | 13.3 |
4 | Kanal D | 114.000 | 2.7 | 6.9 |
5 | Romania TV | 62.000 | 1.5 | 3.7 |
6 | Antena 3 | 56.000 | 1.3 | 3.4 |
7 | Pro Cinema | 54.000 | 1.3 | 3.3 |
8 | National TV | 32.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Prima TV | 25.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | B1TV | 23.000 | 0.6 | 1.4 |
11 | Paramount | 23.000 | 0.5 | 1.4 |
12 | Antena Stars | 20.000 | 0.5 | 1.2 |
13 | Realitatea Plus | 17.000 | 0.4 | 1 |
14 | Disney Junior | 17.000 | 0.4 | 1 |
15 | TVR 2 | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
Al doilea anunț important al serii a fost făcut la ora 22.00, de către ministrul de interne Marcel Vela și de către Raed Arafat.
Peste două milioane de români au văzut anunțul la Pro TV, iar peste 1,5 milioane s-au uitat la Antena 1.
Digi 24 a fost pe poziția a treia și la acest anunț cu o medie de 675.000 de români în fața televizoarelor. A fost și de această dată cea mai urmărită stație de știri la distanță de Antena 3 (440.000) și de România TV (350.000).
Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului făcut de Marcel Vela și Raed Arafat (22.00-22.20), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.043.000 | 11.6 | 23.1 |
2 | Antena 1 | 1.522.000 | 8.7 | 17.2 |
3 | Kanal D | 1.259.000 | 7.2 | 14.2 |
4 | Digi 24 | 675.000 | 3.8 | 7.6 |
5 | Antena 3 | 439.000 | 2.5 | 5 |
6 | Romania TV | 348.000 | 2 | 3.9 |
7 | Prima TV | 229.000 | 1.3 | 2.6 |
8 | National TV | 187.000 | 1.1 | 2.1 |
9 | Pro Cinema | 181.000 | 1 | 2 |
10 | Realitatea Plus | 160.000 | 0.9 | 1.8 |
11 | Happy Channel | 126.000 | 0.7 | 1.4 |
12 | TVR 1 | 112.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | Antena Stars | 91.000 | 0.5 | 1 |
14 | TVR 3 | 82.000 | 0.5 | 0.9 |
15 | B1TV | 78.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului făcut de Marcel Vela și Raed Arafat (22.00-22.20), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.054.000 | 11.1 | 21.6 |
2 | Antena 1 | 914.000 | 9.6 | 18.8 |
3 | Kanal D | 538.000 | 5.6 | 11 |
4 | Digi 24 | 453.000 | 4.8 | 9.3 |
5 | Antena 3 | 315.000 | 3.3 | 6.5 |
6 | Romania TV | 217.000 | 2.3 | 4.5 |
7 | Prima TV | 117.000 | 1.2 | 2.4 |
8 | National TV | 112.000 | 1.2 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 99.000 | 1 | 2 |
10 | Pro Cinema | 81.000 | 0.8 | 1.7 |
11 | TVR 3 | 57.000 | 0.6 | 1.2 |
12 | Antena Stars | 52.000 | 0.5 | 1.1 |
13 | TVR 1 | 50.000 | 0.5 | 1 |
14 | Diva | 44.000 | 0.5 | 0.9 |
15 | Boomerang | 44.000 | 0.5 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 24 martie, pe intervalul anunțului făcut de Marcel Vela și Raed Arafat (22.00-22.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 468.000 | 11.1 | 25 |
2 | Pro TV | 448.000 | 10.6 | 23.9 |
3 | Digi 24 | 210.000 | 5 | 11.2 |
4 | Kanal D | 165.000 | 3.9 | 8.8 |
5 | Antena 3 | 67.000 | 1.6 | 3.6 |
6 | Romania TV | 46.000 | 1.1 | 2.4 |
7 | National TV | 37.000 | 0.9 | 2 |
8 | Realitatea Plus | 30.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Pro Cinema | 30.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 1.5 |
11 | TVR 3 | 25.000 | 0.6 | 1.3 |
12 | Boomerang | 24.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | Bollywood TV | 20.000 | 0.5 | 1.1 |
14 | Antena Stars | 16.000 | 0.4 | 0.9 |
15 | Happy Channel | 15.000 | 0.3 | 0.8 |
Comentarii
Iar Fierbintii peste Asia.
Si, ce să vezi, Antenele cică au luat o mulțime de oameni de la Digi. Se pare că și-au luat....tzepă!
Altfel spus, faptul că cele 2 posturi au audiențe mai bune in vremuri normale nu se datorează conținutului, ci faptului că majoritatea populației are treburi mai importante decât să-l soarbă din ochi pe Ciutacu, Gâdea, Badea etc..
Apropo,se vede targetul prezentatorilor la Observator, pentru cine pricepe