Skip to main content

AUDIENȚE. Cum s-a văzut prima seară de carantină? Românii au vrut divertismentul de la Antena 1, însă știrile de pe Pro TV

 
AUDIENȚE. Cum s-a văzut prima seară de carantină? Românii au vrut divertismentul de la Antena 1, însă știrile de pe Pro TV

AUDIENȚE. La ce posturi s-au uitat românii în prima seară de carantină totală? Antena 1 și Pro TV s-au bătut pentru primele locuri în audiență aseară.

Publicitate

Cifrele celor două posturi au fost foarte apropiate pe tot intervalul 19.00-23.00, însă cu un mic avantaj în favoarea postului Intact, liderul clasamentului. 

Pe tot intervalul, Antena 1 a înregistrat o medie de 1.756.000 de telespectatori pe minut, în timp ce Pro TV a fost urmărit de 1.729.000 de privitori, în medie.

Seara a fost împărțită în două „zone”: știrile, câștigate de Pro TV, și programele de seară, unde Antena 1 a trecut pe prima poziție.

Bătălia dintre cele două programe principale de știri, Știrile Pro TV și Observatorul, a fost câștigată jurnalul prezentat de Andreea Esca. 

Lucrurile s-au schimbat la capitolul divertisment, unde show-ul Asia Express și serialul Sacrificiul au pus Antena 1 pe primul loc în audiențe la diferență puțin mai mare față de Pro TV. 

Postul din Pache Protopopescu a avut aseară emisiunea Gospodar fără pereche, prima dată miercurea, după schimbările făcute în contextul epidemiei de coronavirus, care a dus la suspendarea mai multor producții.

Posturile de știri România TV și Antena 3 au fost urmărite intens în toată țara și la orașe, iar Digi 24 a fost a patra televiziune pe publicul comercial. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV aseară, după media din PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență):

NATIONAL. Prima seară de carantină totală a adus Antenei 1 cea mai mare medie de audiență din clasament pe intervalul de maximă audiență. Pro TV, postul de pe locul secund, a avut cifre foarte apropiate de lider. 

Pro TV a câștigat în prime time, în fața Antenei 1, doar la capitolul știri, cu jurnalul prezentat de Andreea Esca la ora 19:00 (2,6 milioane de români pe Știrile Pro TV și 2,2 milioane la Observator)

Apoi, Antena 1 cu show-ul Asia Express și cu serialul Sacrificiul, Antena 1 s-a clasat pe primul loc în top. 

Pe tot intervalul de Prime-Time (19.00-23.00), postul Intact a avut o medie de 1.756.000 de telespectatori pe minut, iar Pro TV o medie 1.729.000 de privitori. 

Kanal D este stația care a completat podiumul, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori, pe minut, în prime-time. 

Antena 3, cu 560.000 de telespectatori, și România TV, cu 418.000, au fost posturile de știri care au completat top cinciul, aseară. 

Digi 24 s-a clasat pe locul opt, cu o medie de 232.000 de urmăritori pe minut. 

URBAN. La orașe lucrurile din clasament nu au arătat diferit. Pe prima zonă, de știri, Pro TV a fost primul (1,4 milioane de telespectatori pe urban, față de 940.000 la Observator).

Antena 1 a recuperat după știri, fiind pe primul loc cu Asia Expres și cu Sacrificiul, astfel că s-a clasat pe locul întâi pe tot intervalul 19.00-23.00, cu o medie de 847.000 de telespectatori. 

Foarte aproape, la o diferență mică, s-a clasat Pro TV, care a înregistrat o medie de 838.000 de privitori. 

Kanal D a fost postul de pe locul trei, cu 564.000 de privitori. Pe locurile patru și cinci au fost stațiile de știri Antena 3 și România TV. Primul a avut 381.000 de telespectatori, iar cel de-al doilea o medie de 237.000. 

Digi 24 a fost a șasea stație în mediul urban, cu audiențe de 171.000 de urmăritori pe minut. 

COMERCIAL. Tinerii s-au uitat și ei mai mult la Antena 1 seara trecută. Cu excepția știrilor. Pe intervalul jurnalelor, Știrile Pro TV au fost urmărite de 650.000 de tineri, iar Observatorul, de 350.000.

Situația s-a schimbat după programele de știri, astfel că Antena 1 a fost lider pe segmentul comercial pe tot intervalul 19.00-23.00, cu o medie de 423.000 de telespectatori, grație emisiunii Asia Expres și a serialului Sacrificiul.

Pe doi, pe tot intervalul, a fost Pro TV, care a numărat 390.000 de privitori în fiecare minut. 

Kanal D a fost a treia televiziune din top și a fost urmărită, în medie, de 167.000 de tineri. 

Digi 24 a recuperat bine pe segmentul comercial, unde s-a clasat pe patru, peste România TV și Antena 1. Stația RCS a adunat, în medie, 86.000 de telespectatori pe minut. 

Antena 3 și România TV au avut o medie apropiată, aproximativ 50.000 de telespectatori pe minut. 

Audienta posturilor TV miercuri, 25 martie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00 - 23.00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 1.756.000 10 19.1
2 Pro TV 1.729.000 9.8 18.9
3 Kanal D 1.267.000 7.2 13.8
4 Antena 3 560.000 3.2 6.1
5 Romania TV 418.000 2.4 4.6
6 Prima TV 279.000 1.6 3
7 National TV 274.000 1.6 3
8 Digi 24 232.000 1.3 2.5
9 Pro Cinema 230.000 1.3 2.5
10 TVR 2 170.000 1 1.8
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 25 martie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00 - 23.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 847.000 8.9 18
2 Pro TV 838.000 8.8 17.8
3 Kanal D 564.000 5.9 12
4 Antena 3 381.000 4 8.1
5 Romania TV 237.000 2.5 5
6 Digi 24 171.000 1.8 3.6
7 Prima TV 145.000 1.5 3.1
8 National TV 144.000 1.5 3
9 TVR 2 96.000 1 2
10 Pro Cinema 91.000 1 1.9
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 25 martie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00 - 23.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 423.000 10 24.6
2 Pro TV 390.000 9.2 22.7
3 Kanal D 167.000 4 9.7
4 Digi 24 86.000 2 5
5 Antena 3 56.000 1.3 3.3
6 Romania TV 49.000 1.2 2.9
7 National TV 46.000 1.1 2.7
8 Pro Cinema 42.000 1 2.4
9 Prima TV 41.000 1 2.4
10 Boomerang 21.000 0.5 1.2
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • nu Mile, dar tu sigur esti angajatul antenei
    doar comentezi la stirile pro antena
    la cele pro pro tv nu

    vezi talentul de vinerea trecuta cu 16 rating si antena locul 3
    acolo nu comentezi?
  • StirileProTV prezentate de Andreea Esca a fost Programul Nr. 1 din 25 martie 2020, la diferenta aproape dubla fata de obositor pe comercial, asa ca restul e cancan.
  • @marian la cum te exprimi pari foarte inteligent. Eu nu știu cine vă plătește, pe tine și pe Mile, dar ați virusati site-ul acesta. Nu este știre despre audiențe în care să nu vă contraziceți. Schimbați numărul de telefon și discutați între voi, nu mai poluați site-ul.
  • si azi in a doua seara de carantina totala postati audientele maine cu prime-time-ul 19-23?
    doar avem 2 episoade din fierbinti
  • Mile fara emisiunea regizata a-ti fi in plop si plopul in aer asa ca nu mai comentati aiurea se termina in curand apoi sa vedem si nu mile nu m-am uitat la gospodari am lucrat uni oameni trebuie sa lucreze , ca voi cu inteligenta voastra care urmariti vulpita si alte le emisiuni marca antenuta sa va uitati la acest trust de doi lei

Trimite un comentariu