Skip to main content

AUDIENŢE. Puţină pauză de ştiri într-o seară cu Românii au talent. Cifre de trei ori mai mari decât toate staţiile de ştiri la un loc

 
AUDIENŢE. Puţină pauză de ştiri într-o seară cu Românii au talent. Cifre de trei ori mai mari decât toate staţiile de ştiri la un loc

AUDIENŢE. O seară de divertisment, într-o perioadă dominată de ştirile despre pandemia de coronavirus. Aseară, românii s-au uitat mai mult la Românii au talent şi mai puţin la ştiri.

Publicitate

Show-ul de talente a avut, singur, o audienţă de aproape trei ori mai mare decât toate posturile de ştiri luate la un loc. Asta pe publicul naţional.

În rândul celor între 18 şi 49 de ani, diferenţa a fost şi mai mare: toate televiziunile de ştiri împreună au strâns în faţa televizoarelor, de peste patru ori mai puţini telespectatori tineri decât Românii au talent singur.

La bătaie cu show-ul Românii au talent, celelalte posturi au avut:

  • Antena 1 - Cod Roşu la Casa Albă (20:00) şi Ziua Z: Apocalipsa (22:15)
  • Kanal D - Mă numesc Zuleyha (20:00) şi Vulturii de noapte (22:00)

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent la ediţia a opta, sezonul zece:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, la Românii au talent s-au uitat, în fiecare minut, aproape 3,3 milioane de români, o cifră apropiată de săptămâna trecută. Kanal D pe locul al doilea (953.000) şi Antena 1 pe trei (476.000).

Câţi s-au uitat la ştiri: în total, cele cinci posturi de ştiri au adunat aproape 1,2 milioane de români. România TV, Antena 3, Digi 24, B1 TV şi Realitatea, luate la un loc.

Cel mai bine au stat România TV (420.000) şi Antena 3 (400.000). O medie de 176.000 la Digi 24 (sub cifrele din timpul săptămânii).

URBAN. La oraşe, show-ul prezentat de Smiley şi de Pavel Bartoş a avut o medie de 1,8 milioane de români în faţa televizoarelor, mult peste următorul post pe interval, Kanal D (cu 420.000).

Cum au stat ştirile? Toate posturile de ştiri au numărat, împreună, în jur de 700.000 de telespectatori.

Cei mai mulţi la Antena 3 (260.000), România TV (210.000) şi Digi 24 (134.000).

COMERCIAL. Emisiunea cu Andra, Andi Moisescu, Mihai Petre şi Florin Călinescu a fost mult în faţa celorlalte staţii pe publicul tânăr: 730.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Românii au talent.

Cifrele Pro TV au fost de peste patru ori mai mari decât ale Antenei 1 şi de peste şase ori decât ale Kanal D.

Ce s-a întâmplat pe nişa de ştiri?

Cifre foarte mici pentru posturile de ştiri pe publicul tânăr. Împreună, au totalizat 170.000 de telespectatori, de patru ori mai puţini decât la Românii au talent.

Cel mai bine dintre televiziunile de ştiri pe acest target s-a plasat Digi 24, însă cifrele sunt tot mici: 64.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.


Citeşte şi:

1. DEBUT SEZON (7 februarie). Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puţini telespectatori faţă de anul trecut

2. A doua ediţie (14 februarie). AUDIENŢE. Ziua îndrăgostiţilor i-a prins pe români la Românii au talent. Cifre în creştere pentru show-ul Pro TV. Unde au fost Antena 1 şi Kanal D

3. A treia ediţie (21 februarie). Românii au talent, a treia rundă de audiţii: cifre în creştere

4. A patra ediţie (28 februarie). Românii au talent, aproape trei milioane de privitori. De şapte ori peste Antena 1

5. Romanii au talent, a cincea ediţie (6 martie): peste trei milioane de telespectatori. Cifre-record şi pe publicul tânăr

6. Românii au talent, a şasea ediţie (13 martie)

7. Ediţia şapte. Românii au talent, cele mai bune audienţe din sezon: peste 3,3 milioane de telespectatori. Romanii au consumat din plin şi televiziuni de ştiri


Audienta posturilor TV vineri, 27 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.45), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 3.253.000 18.5 39.6
2 Kanal D 953.000 5.4 11.6
3 Antena 1 476.000 2.7 5.8
4 Romania TV 422.000 2.4 5.1
5 Antena 3 398.000 2.3 4.8
6 National TV 308.000 1.8 3.8
7 Digi 24 176.000 1.0 2.1
8 Antena Stars 111.000 0.6 1.3
9 B1TV 110.000 0.6 1.3
10 Pro 2 96.000 0.5 1.2
11 TVR 2 96.000 0.5 1.2
12 Prima TV 95.000 0.5 1.2
13 TVR 1 91.000 0.5 1.1
14 Pro Cinema 86.000 0.5 1.0
15 Realitatea Plus 82.000 0.5 1.0
16 ETNO 81.000 0.5 1.0
17 Boomerang 73.000 0.4 0.9
18 Nickelodeon 65.000 0.4 0.8
19 Happy Channel 63.000 0.4 0.8
20 Cartoon Network 62.000 0.4 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 27 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.779.000 18.7 40.8
2 Kanal D 421.000 4.4 9.6
3 Antena 1 266.000 2.8 6.1
4 Antena 3 261.000 2.7 6.0
5 Romania TV 211.000 2.2 4.8
6 National TV 152.000 1.6 3.5
7 Digi 24 134.000 1.4 3.1
8 B1TV 64.000 0.7 1.5
9 TVR 1 54.000 0.6 1.2
10 TVR 2 47.000 0.5 1.1
11 Nickelodeon 43.000 0.5 1.0
12 Prima TV 40.000 0.4 0.9
13 Pro 2 40.000 0.4 0.9
14 Antena Stars 40.000 0.4 0.9
15 Boomerang 39.000 0.4 0.9
16 Realitatea Plus 38.000 0.4 0.9
17 Film Cafe 35.000 0.4 0.8
18 Pro Cinema 34.000 0.4 0.8
19 Diva 32.000 0.3 0.7
20 AXN 30.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 27 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 733.000 17.3 45.5
2 Antena 1 165.000 3.9 10.3
3 Kanal D 118.000 2.8 7.3
4 Digi 24 64.000 1.5 4.0
5 Antena 3 42.000 1.0 2.6
6 Romania TV 39.000 0.9 2.4
7 Pro Cinema 22.000 0.5 1.4
8 Boomerang 20.000 0.5 1.3
9 B1TV 19.000 0.4 1.2
10 National TV 18.000 0.4 1.1
11 Prima TV 18.000 0.4 1.1
12 Nickelodeon 18.000 0.4 1.1
13 Film Cafe 16.000 0.4 1.0
14 TVR 1 16.000 0.4 1.0
15 AMC 16.000 0.4 1.0
16 Minimax 14.000 0.3 0.9
17 Diva 13.000 0.3 0.8
18 Cartoon Network 11.000 0.2 0.7
19 TVR 2 10.000 0.2 0.6
20 Disney Junior 10.000 0.2 0.6

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dinu Dinu
    Nu e realitate pentru ca nu vrei tu sa crezi, cap sec.
    Ramai la basmele de la Antene; ca tot a inceput Teledonul.
  • teodor teodor
    Pentru, Șerban bre asemenea emisiuni se fac și în alte țări și culmea e că producătorii mai caută și acel senzațional nu numai la noi se fac mai ușor cu pianul pe scări.
  • Șerban Șerban
    Aia nu e realitate. Sunt povești închipuite, sau exagerate până în punctul în care înduioșează publicul să susțină anumiți concurenți, iar juraților li se suflă în cască când să plângă. Nu sunt fan Antena 1, capete pătrate, dar nu suport nici să văd cum o televiziune manipulează emoțional masele pentru audiență.
  • Dinu Dinu
    Serbane, la Pro TV vezi realitatea, chiar daca iti lasa un gust amar si esti cu gandul la cat de mizerabila e aceasta lume.
    Vrei basme, vise, te uiti la Antene.
  • Șerban Șerban
    @Marian Nu mă cobor la nivelul la a mă uita la vulpița. Nu știu de tine, dar eu nu mă uit la TV că să intru în depresie. Dacă vreau povești triste, mă uit naibii la un teledon, nu la o emisiune de "divertisment". Poate la antena 1 predomină prostia, dar măcar la sfârșitul emisiunii rămâi bine-dispus, pe când la Pro TV, rămâi cu un gust amar și cu gândul la cât de mizerabilă e această lume.
  • Marian Marian
    Serban aveti vulpita sau schimba canalul daca nu-ti convine se termina cand trebuie exact asta face si antenuta calca pe cadavre de dragul audientei . fiecare vede ce vrea .
  • Șerban Șerban
    Sper ca această emisiune să se termine cât mai curând. După preselecții, nu vor mai continua din cauza virusului, așa că s-a zis cu semifinalele live. Nu mai suport toată boceala din emisiunea asta, atacând audienta în cel mai crud mod, emoțional. Toate poveștile "tragice" care fac o plăcere nebună conducerii de a vedea audiența în lacrimi, atât în emisiunea asta cât și în celelalte, nu au ce căuta pe TV.
  • A A
    Nici audientele emisiunii Mireasa de pe A1 nu le-ati pus ,au fost cerute de multi oameni
  • Dinu Dinu
    A si i sunt Razvan sau mile, de cer audientele ?

    Pana una alta, aceasta emisiune nu are concurenta. Sa vedem cate zile mai tin preselectiile.
  • A A
    Paginademedia dar audientele din cursul saptamanii de ce nu le mai postati? Sunteti penibili! Postati doa audientele RAT ,rusine!
  • i i
    Audientele din timpul saptamanii, unde sunt @paginademedia? ***?

    Toti stim ca aceasta emisiune este pe locul 1 la fiecare editie si daca nu scade cu 3% rating, chiar nu ne pasa, ca stim deja ca este cea mai buna.

Trimite un comentariu

sus