
AUDIENȚE. Pro TV a dat aseară startul celui de-al zecelea sezon al show-ului Românii au talent. Cifrele emisiunii au fost sub toate celelalte ediții de debut din cele nouă sezoane.
Dacă până acum show-ul nu a coborât sub trei milioane de telespectatori, anul acesta, Românii au talent a fost urmărit de 2,6 milioane de persoane din întreaga țară.
Chiar și așa, Românii au talent își păstrează supremația. Cifrele au fost duble și chiar triple față de Antena 1 și Kanal D, însă diferențele s-au mai diminunat față de anii trecuți.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul Românii au talent în debutul celui de-al zecelea sezon:
NAȚIONAL. Show-ul Pro TV a avut, la prima ediție, peste 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Cifrele sunt mult sub debutul de anul trecut, cu aproape un milion de persoane.
Sezonul nouă, cel din 2019, a avut la prima ediție, difuzată pe 8 februarie, peste 3,5 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări. În 2018, show-ul de pe Pro TV care a debutat pe 16 februarie, a avut în jur de 3,4 milioane de telespectatori, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI.
Chiar și așa Pro TV a avut cifre mai mult decât duble față de locul secund, ocupat de Kanal D, care a fost urmărit pe același interval de 1,1 milioane de persoane. Postul a avut, pe interval, serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, urmat de Bravo, ai stil.
Antena 1 a programat două filme, Lucy (cu Scarlett Johanson și Morgan Freeman) și John Wick.
URBAN. Românii au talent a atras în mediul urban peste 1,3 milioane de persoane, cu peste 500.000 de persoane mai puține față de debutul din 2019.
Cifrele au fost de trei ori mai mari decât cele obținute de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc.
Față de Antena 1, Pro TV a avut audiențe de patru ori mai ma
COMERCIAL. Publicul tânăr a fost tot la Pro TV. Show-ul de talente a fost urmărit de puțin peste 560.000 de persoane și a obținut o cotă de piață de 41,8%.
Anul trecut, show-ul de talente de pe Pro TV, cu Andra, Andi, Mihai Petre și Florin Călinescu juranți, a obținut o medie de 810.000 de persoane (48% cotă de piață).
A fost de trei ori peste Antena 1, care era a doua cea mai urmărită televiziune.
Citește și: Cum au debutat toate cele nouă sezoane ale show-ului.
Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.662.000 | 15.2 | 34.5 |
2 | Kanal D | 1.107.000 | 6.3 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 783.000 | 4.5 | 10.1 |
4 | Romania TV | 392.000 | 2.2 | 5.1 |
5 | Antena 3 | 314.000 | 1.8 | 4.1 |
6 | Prima TV | 162.000 | 0.9 | 2.1 |
7 | National TV | 154.000 | 0.9 | 2 |
8 | TVR 2 | 130.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | DigiSport 1 | 120.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Antena Stars | 118.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.354.000 | 14.2 | 34.3 |
2 | Kanal D | 478.000 | 5 | 12.1 |
3 | Antena 1 | 356.000 | 3.7 | 9 |
4 | Romania TV | 219.000 | 2.3 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 199.000 | 2.1 | 5 |
6 | DigiSport 1 | 87.000 | 0.9 | 2.2 |
7 | National TV | 73.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | TVR 2 | 65.000 | 0.7 | 1.6 |
9 | Digi 24 | 50.000 | 0.5 | 1.3 |
10 | Pro 2 | 48.000 | 0.5 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 562.000 | 13.3 | 41.8 |
2 | Antena 1 | 195.000 | 4.6 | 14.5 |
3 | Kanal D | 129.000 | 3 | 9.6 |
4 | Romania TV | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
5 | National TV | 28.000 | 0.7 | 2.1 |
6 | Antena 3 | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
7 | TLC | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
8 | DigiSport 1 | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
9 | Digi 24 | 15.000 | 0.4 | 1.1 |
10 | Diva | 14.000 | 0.3 | 1.1 |
Vezi toate audiențele de debut ale celorlalte sezoane, aici
Vezi audiența debutului de anul trecut Românii au talent, aici
Vezi audiența debutului Românii au talent din 2018, aici
Citește și:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Dar auditoriul pe care emisiunea l-a pierdut între timp este peste hotare, și nu se mai întoarce, sau a descoperit serviciile de streaming și mai consumă ocazional filme artistice și seriale și, poate, producții externe, chiar dacă nu sunt titrate în românește.
Acum câțiva ani vedeam cum se închid televiziunile locale, pentru că audiența lor mergea către televiziunile naționale. Acum vedem cum și acestea din urmă pierd ușor-ușor telespectatorii, și cum piața de publicitate se micșorează.
Ba mai mult, există un segment de piață format din oameni izolați din punct de vedere mediatic:
- nu cumpără ziare și reviste,
- nu ascultă radio și tv,
- nu folosesc rețele sociale sau situri de știri,
- nici măcar la biserică sau în alte adunări publice nu sunt prezenți,
(pentru ei există funcționează doar marketingul la locul vânzării, și cel din ușă în ușă)
Asta se va numi "romanii nu prea mai au talent si nici audienta"
Aceasta este una dintre explicații.
Apoi formatul ușor îmbătrânit.
Plus numere susținute de profesioniști, unii de afară.
Poate este nevoie și de ceva nou.