Skip to main content

AUDIENȚE TV. Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puțini telespectatori față de anul trecut

 
AUDIENȚE TV. Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puțini telespectatori față de anul trecut

AUDIENȚE. Pro TV a dat aseară startul celui de-al zecelea sezon al show-ului Românii au talent. Cifrele emisiunii au fost sub toate celelalte ediții de debut din cele nouă sezoane. 

Publicitate

Dacă până acum show-ul nu a coborât sub trei milioane de telespectatori, anul acesta, Românii au talent a fost urmărit de 2,6 milioane de persoane din întreaga țară.   

Chiar și așa, Românii au talent își păstrează supremația. Cifrele au fost duble și chiar triple față de Antena 1 și Kanal D, însă diferențele s-au mai diminunat față de anii trecuți. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de show-ul Românii au talent în debutul celui de-al zecelea sezon:

NAȚIONAL. Show-ul Pro TV a avut, la prima ediție, peste 2,6 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Cifrele sunt mult sub debutul de anul trecut, cu aproape un milion de persoane. 

Sezonul nouă, cel din 2019, a avut la prima ediție, difuzată pe 8 februarie, peste 3,5 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări. În 2018, show-ul de pe Pro TV care a debutat pe 16 februarie, a avut în jur de 3,4 milioane de telespectatori, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI

Chiar și așa Pro TV a avut cifre mai mult decât duble față de locul secund, ocupat de Kanal D, care a fost urmărit pe același interval de 1,1 milioane de persoane. Postul a avut, pe interval, serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, urmat de Bravo, ai stil. 

Antena 1 a programat două filme, Lucy (cu Scarlett Johanson și Morgan Freeman) și John Wick. 

URBAN. Românii au talent a atras în mediul urban peste 1,3 milioane de persoane, cu peste 500.000 de persoane mai puține față de debutul din 2019.  

Cifrele au fost de trei ori mai mari decât cele obținute de locul al doilea, ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc. 

Față de Antena 1, Pro TV a avut audiențe de patru ori mai ma

COMERCIAL. Publicul tânăr a fost tot la Pro TV. Show-ul de talente a fost urmărit de puțin peste 560.000 de persoane și a obținut o cotă de piață de 41,8%. 

Anul trecut, show-ul de talente de pe Pro TV, cu Andra, Andi, Mihai Petre și Florin Călinescu juranți, a obținut o medie de 810.000 de persoane (48% cotă de piață). 

A fost de trei ori peste Antena 1, care era a doua cea mai urmărită televiziune. 

Citește și: Cum au debutat toate cele nouă sezoane ale show-ului.

Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.662.000 15.2 34.5
2 Kanal D 1.107.000 6.3 14.3
3 Antena 1 783.000 4.5 10.1
4 Romania TV 392.000 2.2 5.1
5 Antena 3 314.000 1.8 4.1
6 Prima TV 162.000 0.9 2.1
7 National TV 154.000 0.9 2
8 TVR 2 130.000 0.7 1.7
9 DigiSport 1 120.000 0.7 1.6
10 Antena Stars 118.000 0.7 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:

 

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.354.000 14.2 34.3
2 Kanal D 478.000 5 12.1
3 Antena 1 356.000 3.7 9
4 Romania TV 219.000 2.3 5.5
5 Antena 3 199.000 2.1 5
6 DigiSport 1 87.000 0.9 2.2
7 National TV 73.000 0.8 1.9
8 TVR 2 65.000 0.7 1.6
9 Digi 24 50.000 0.5 1.3
10 Pro 2 48.000 0.5 1.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 7 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 562.000 13.3 41.8
2 Antena 1 195.000 4.6 14.5
3 Kanal D 129.000 3 9.6
4 Romania TV 29.000 0.7 2.2
5 National TV 28.000 0.7 2.1
6 Antena 3 25.000 0.6 1.9
7 TLC 18.000 0.4 1.3
8 DigiSport 1 16.000 0.4 1.2
9 Digi 24 15.000 0.4 1.1
10 Diva 14.000 0.3 1.1

Vezi toate audiențele de debut ale celorlalte sezoane, aici 


Vezi audiența debutului de anul trecut Românii au talent, aici 


Vezi audiența debutului Românii au talent din 2018, aici

Citește și:

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • trebuie schimbat juriul. acest lucru se intampla si la agt si la bgt. uitati ce s-a intamplat cu emil rengle promovat de juratii nostri si care s-a facut de ras la agt! andra ar trebui sa -si vada de muzica .m,p, de dansurile lui si a. m. de alte treburi!
  • Emisiunea este oricum cea mai bună de pe tronsonul său orar și o emisiune de top 20, în topul anual al celor mai vizionate emisiuni.

    Dar auditoriul pe care emisiunea l-a pierdut între timp este peste hotare, și nu se mai întoarce, sau a descoperit serviciile de streaming și mai consumă ocazional filme artistice și seriale și, poate, producții externe, chiar dacă nu sunt titrate în românește.

    Acum câțiva ani vedeam cum se închid televiziunile locale, pentru că audiența lor mergea către televiziunile naționale. Acum vedem cum și acestea din urmă pierd ușor-ușor telespectatorii, și cum piața de publicitate se micșorează.

    Ba mai mult, există un segment de piață format din oameni izolați din punct de vedere mediatic:
    - nu cumpără ziare și reviste,
    - nu ascultă radio și tv,
    - nu folosesc rețele sociale sau situri de știri,
    - nici măcar la biserică sau în alte adunări publice nu sunt prezenți,

    (pentru ei există funcționează doar marketingul la locul vânzării, și cel din ușă în ușă)
  • Timpul imi va da dreptate. Lumea se deesteapta si audientele pro tv vor deveni tot mai mici. Mai vorbim noi. Telespectatorii vor productii de calitate nu emisiuni expirate de 10 ani,
  • Mile sa fim seriosi te credeam mai destept ,sa spui asemenea bazaconi sunt bune pentru tine nici pro nu le are pe toate dar antenuta ta le intrece pe toate la incultura .
  • @Allex - toate emisiunile de pe antene sunt incomparabil mai bune.
    Asta se va numi "romanii nu prea mai au talent si nici audienta"
  • Consumul TV scade dramatic, titra ieri Pagina de Media.
    Aceasta este una dintre explicații.
    Apoi formatul ușor îmbătrânit.
    Plus numere susținute de profesioniști, unii de afară.
    Poate este nevoie și de ceva nou.

Trimite un comentariu