Skip to main content

Campanie outdoor pe 60 de panouri: "Dacă citeşti asta, eşti prea departe de casă"

 
Campanie outdoor pe 60 de panouri: "Dacă citeşti asta, eşti prea departe de casă"

#StaiAca. Mesaje adaptate actualei situaţii pe 60 de panouri outdoor din Bucureşti. Reclamele pentru produse şi servicii au fost înlocuite cu scurte texte într-o campanie de conştientizare, în contextul pandemiei de coronavirus.

Publicitate

Textele: Dacă citeşti asta, eşti prea departe de casă”, „Ce e în neregulă aici? Tu.”, „Gaşca mea poate să stea”, însoţite de hashtag-ul #StaiAcasa.

Campania a fost realizată de agenţia de difital Profero şi de agenţia de media Initiative, parte a Lowe Group. Cele 60 de panouri sunt ale companiilor de outdoor Euromedia şi Phoenix Media. Producţia a fost realizată de Affiche Digital Printing.

GALERIE FOTO. Execuţiile campaniei OOH:

Andreea Dinescu, Managing Director, Profero:

„Deşi vedem o scădere a traficului în oraş, el este încă departe de a fi minim. Aşa că ne-am dorit să contribuim, cum ştim noi mai bine şi alături de partenerii noştri, la conştientizarea situaţiei.

Dacă, în condiţii normale, ne propunem ca mesajele noastre outdoor să fie văzute de cât mai mulţi oameni, acum avem un singur gând: să ne conformăm cu toţii şi să ajungem să nu le mai vadă nimeni, de fapt”

Cătălin Florea, Head of Product, Initiative:

"Ştim cu toţii că cea mai bună cale de a limita răspândirea epidemiei, este să stăm acasă şi să evităm contactul cu ceilalţi.

În acest moment, traficul stradal nu îşi are rostul, fiind chiar interzis în lipsa unor motive justificate. Acum, cea mai bună publicitate este pentru sănătatea noastră, care depinde fundamental chiar de fiecare dintre noi.

Sperăm să reuşim astfel să îi întoarcem din drum pe cei care ar trebui să stea acasă."

Echipa Profero:

  • Madalina State – Account Director
  • Florian Langa – Sr. Copywriter
  • Sonia Ciocan – Art Director

Echipa Initiative:

  • Catalin Florea – Head of Product
  • Alexandru Miu – Senior OOH Manager
  • Andreea Varlan – OOH Planner

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ce prostie...nu s-au putut abtine, au vrut cu orice pret sa para si ei creativi. Sincer, sunt bani aruncati (chiar daca au platit doar productia, tot sunt bani aruncati). Pai principiul oricarei planificari media este sa te duci unde e audienta ta, nu unde NU mai e. Sa zicem ca ar mai fi 10% -20% din populatie care inca mai iese din casa fara treaba (in general tineri).Pe astia ii puteau convinge cu o campnie online sa stea acasa sau/si chiar o campanie TV ptr cei mai in varsta, care nu au acces online.
    Cum spuneam, o prostie facuta doar ca sa para creativi.

Trimite un comentariu

sus