Skip to main content

Campanie outdoor pe 60 de panouri: "Dacă citești asta, ești prea departe de casă"

 
Campanie outdoor pe 60 de panouri: "Dacă citești asta, ești prea departe de casă"

#StaiAca. Mesaje adaptate actualei situații pe 60 de panouri outdoor din București. Reclamele pentru produse și servicii au fost înlocuite cu scurte texte într-o campanie de conștientizare, în contextul pandemiei de coronavirus.

Textele: Dacă citești asta, ești prea departe de casă”, „Ce e în neregulă aici? Tu.”, „Gașca mea poate să stea”, însoțite de hashtag-ul #StaiAcasa.

Publicitate

Campania a fost realizată de agenția de difital Profero și de agenția de media Initiative, parte a Lowe Group. Cele 60 de panouri sunt ale companiilor de outdoor Euromedia și Phoenix Media. Producția a fost realizată de Affiche Digital Printing.

GALERIE FOTO. Execuțiile campaniei OOH:

Andreea Dinescu, Managing Director, Profero:

„Deși vedem o scădere a traficului în oraș, el este încă departe de a fi minim. Așa că ne-am dorit să contribuim, cum știm noi mai bine și alături de partenerii noștri, la conștientizarea situației.

Dacă, în condiții normale, ne propunem ca mesajele noastre outdoor să fie văzute de cât mai mulți oameni, acum avem un singur gând: să ne conformăm cu toții și să ajungem să nu le mai vadă nimeni, de fapt”

Cătălin Florea, Head of Product, Initiative:

"Știm cu toții că cea mai bună cale de a limita răspândirea epidemiei, este să stăm acasă și să evităm contactul cu ceilalți.

În acest moment, traficul stradal nu își are rostul, fiind chiar interzis în lipsa unor motive justificate. Acum, cea mai bună publicitate este pentru sănătatea noastră, care depinde fundamental chiar de fiecare dintre noi.

Sperăm să reușim astfel să îi întoarcem din drum pe cei care ar trebui să stea acasă."

Echipa Profero:

  • Madalina State – Account Director
  • Florian Langa – Sr. Copywriter
  • Sonia Ciocan – Art Director

Echipa Initiative:

  • Catalin Florea – Head of Product
  • Alexandru Miu – Senior OOH Manager
  • Andreea Varlan – OOH Planner

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ce prostie...nu s-au putut abtine, au vrut cu orice pret sa para si ei creativi. Sincer, sunt bani aruncati (chiar daca au platit doar productia, tot sunt bani aruncati). Pai principiul oricarei planificari media este sa te duci unde e audienta ta, nu unde NU mai e. Sa zicem ca ar mai fi 10% -20% din populatie care inca mai iese din casa fara treaba (in general tineri).Pe astia ii puteau convinge cu o campnie online sa stea acasa sau/si chiar o campanie TV ptr cei mai in varsta, care nu au acces online.
    Cum spuneam, o prostie facuta doar ca sa para creativi.

Trimite un comentariu