Skip to main content

O decizie care se va „simți”. Coca-Cola taie toate campaniile publicitare

 
O decizie care se va „simți”. Coca-Cola taie toate campaniile publicitare
Sursa foto: Facebook Coca-Cola

Compania Coca-Cola, unul dintre cei mai mari clienți publicitari, a anunțat că oprește comunicarea publicitară atât pentru brandul Coca-Cola, cât și pentru celelalte produse din portofoliul. Decizia intră în vigoare din luna aprilie, până la o dată pe care o vor comunica ulterior, a anunțat compania pe pagina sa de Facebook. 

Publicitate

„În această perioadă dificilă, am hotărât să oprim orice comunicare publicitară. Prioritatea noastră este siguranța și sănătatea angajaților noștri precum și a comunităților în care activăm”, au anunțat reprezentanții companiei. 

Este o decizie care se va simți puternic în industria media din România, având în vedere că Coca-Cola este unul dintre cei mai mari advertiseri din țara noastră, dar și din lume. 

Măsura a fost anunțată deja și în alte țări, precum Marea Britanie, India sau Thailanda. 

Compania mai anunță că donează, la nivel mondial, peste 120 de milioane de dolari pentru a susține lupta cu COVID-19. 

„Pentru început, sprijinul nostru imediat este îndreptat către cei care lucrează în domeniul medical, prin furnizarea de echipamente de protecție, apă și băuturi răcoritoare, precum și către grupurile vulnerabile, prin furnizarea de alimente”, se arată în anunțul Coca-Cola. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cred ca este doar o imagine de PR. Va opri din paid (publicitatea platita: paid FB post, paid instagram, tv, radio, OOH) si va face doar owned media (posturi pe paginile lor de social media avand in vedere ca omul sta oricum mai mult acasa si consuma mai mult material digital. Si nu cred ca va implica campaniile deja platite si onorate, gen emisiuni deja filmate (Asia Express).
  • Chiar m-am mirat cat de scurte au fost pauzele publicitare azi in timpul Asia Express, o data chiar interupere fara niciun spot..
  • @Radu Oncescu
    Vorbim acum de consum, nu ca se foloseste cineva de o anumita perioada. E perioada cu cele mai mari vanzari, si nu vorbim doar de Coca Cola, ci de tot ce inseamna, alimente, bauturi, consumabile. Nu se foloseste nimeni de nimic, e realitatea rafturilor goale
  • Me, perioada cu cele mai mari vânzări în industria băuturilor nealcoolice este vara.
    Bănuiesc că nu prea aveau cine știe ce comunicare publicitară, în această perioadă. Să vedem cât va ține ”minunea”. Adică dacă vom revedea Coca Cola pe TV pe perioada sărbătorilor pascale.
  • @me:
    Este un lucru de bun simț ca toate companiile naționale / multinaționale din România să facă acest lucru în sensul că nu te folosești de un asemenea eveniment pentru a maximiza profiturile sau pentru a te preface că business goes as usual no matter what.
    Legat de perioada de vânzări, nu suntem încă în perioada aceea de vârf al vânzărilor (mai - septembrie).

Trimite un comentariu