Skip to main content

O decizie care se va „simţi”. Coca-Cola taie toate campaniile publicitare

 
Sursa foto: Facebook Coca-Cola
Sursa foto: Facebook Coca-Cola

Compania Coca-Cola, unul dintre cei mai mari clienţi publicitari, a anunţat că opreşte comunicarea publicitară atât pentru brandul Coca-Cola, cât şi pentru celelalte produse din portofoliul. Decizia intră în vigoare din luna aprilie, până la o dată pe care o vor comunica ulterior, a anunţat compania pe pagina sa de Facebook.

Publicitate

„În această perioadă dificilă, am hotărât să oprim orice comunicare publicitară. Prioritatea noastră este siguranţa şi sănătatea angajaţilor noştri precum şi a comunităţilor în care activăm”, au anunţat reprezentanţii companiei.

Este o decizie care se va simţi puternic în industria media din România, având în vedere că Coca-Cola este unul dintre cei mai mari advertiseri din ţara noastră, dar şi din lume.

Măsura a fost anunţată deja şi în alte ţări, precum Marea Britanie, India sau Thailanda.

Compania mai anunţă că donează, la nivel mondial, peste 120 de milioane de dolari pentru a susţine lupta cu COVID-19.

„Pentru început, sprijinul nostru imediat este îndreptat către cei care lucrează în domeniul medical, prin furnizarea de echipamente de protecţie, apă şi băuturi răcoritoare, precum şi către grupurile vulnerabile, prin furnizarea de alimente”, se arată în anunţul Coca-Cola.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    Atunci nici eu nu voi mai consuma produsele coca cola.
  • pan martipan pan martipan
    As dori sa aflam si cati bani a donat compania Coca Cola pentru spitalele din Romania.
  • Mihai Mihai
    Cred ca este doar o imagine de PR. Va opri din paid (publicitatea platita: paid FB post, paid instagram, tv, radio, OOH) si va face doar owned media (posturi pe paginile lor de social media avand in vedere ca omul sta oricum mai mult acasa si consuma mai mult material digital. Si nu cred ca va implica campaniile deja platite si onorate, gen emisiuni deja filmate (Asia Express).
  • Marius Marius
    Chiar m-am mirat cat de scurte au fost pauzele publicitare azi in timpul Asia Express, o data chiar interupere fara niciun spot..
  • me me
    @Radu Oncescu
    Vorbim acum de consum, nu ca se foloseste cineva de o anumita perioada. E perioada cu cele mai mari vanzari, si nu vorbim doar de Coca Cola, ci de tot ce inseamna, alimente, bauturi, consumabile. Nu se foloseste nimeni de nimic, e realitatea rafturilor goale
  • geo geo
    Me, perioada cu cele mai mari vânzări în industria băuturilor nealcoolice este vara.
    Bănuiesc că nu prea aveau cine știe ce comunicare publicitară, în această perioadă. Să vedem cât va ține ”minunea”. Adică dacă vom revedea Coca Cola pe TV pe perioada sărbătorilor pascale.
  • Radu Oncescu Radu Oncescu
    @me:
    Este un lucru de bun simț ca toate companiile naționale / multinaționale din România să facă acest lucru în sensul că nu te folosești de un asemenea eveniment pentru a maximiza profiturile sau pentru a te preface că business goes as usual no matter what.
    Legat de perioada de vânzări, nu suntem încă în perioada aceea de vârf al vânzărilor (mai - septembrie).
  • me me
    de ce oare? ca e perioada cand au cele mai multe vanzari

Trimite un comentariu

sus