Skip to main content

Din offline în online. Ziarul Financiar și-a mutat o conferință în online, din cauza Coronavirusului. Câți oameni s-au uitat?

 
Din offline în online. Ziarul Financiar și-a mutat o conferință în online, din cauza Coronavirusului. Câți oameni s-au uitat?

Din offline în online. Ziarul Financiar și-a mutat o conferință în online, din cauza epidemiei de Coronavirus, iar lumea s-a uitat. 

A paisprezecea ediţie a conferinţei de resurse umane a Ziarului Financiar HR Trends 2020, care în mod normal era într-o sală de evenimente, a fost integral online în acest an.

Publicitate

S-a văzut pe Facebook și pe site-ul zf.ro. 

  • A scos 60.000 de afişări, 40.000 de unici, 2.900 de simultani pe zf.ro la vârful de trafic de la ora 11.00, potrivit zf.ro

Traficul s-a împărțit astfel:

  • 28.033 de afișări au fost pe site-ul zf.ro, iar 33.800 pe pagina de Facebook.
  • Din cei 40.000 de unici, 9.000 au fost pe site şi 31.000 pe Facebook. 
  • Vârful de audienţă al emisiunii pe site-ul zf.ro a fost 2.900, la ora 11.00, cel mai mare din istoria publicației, menționează sursa citată. 

A durat de aproximativ trei ore şi jumătate și a fost moderată de Sorin Pâslaru, redactor-şef şi Adelina Mihai, editor resurse umane. Au mai participat zece speakeri, care au dezbătut subiecte de pe piaţa muncii, cum ar fi provocările digitalizării, ale telemuncii şi cum să transmiţi încredere oamenilor în plină criză.

„În contextul crizei generate de coronavirus şi pentru a respecta deciziile impuse de guvern de a păstra distanţa socială, astfel încât să se limiteze răspândirea virusului COVID-19, Ziarul Financiar a dezvoltat un serviciu de videoconferinţe”, scrie site-ul zf.ro. 

Reamitim că Ziarul Financiar și-a suspendat ediția de print, tot din cauza Coronavirusului. 

Citește și:

VIDEO. ZF HR TRENDS 2020: Angajații și angajatorii, față în față cu digitalizarea în vreme de criză

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • @ Insider Respect! Ați descris exact aceasta prosteala de tip corporatist, in care niste gazete și saituri fac exerciții de imagine în serviciul unor companii, in fapt finanțatorii, deci stăpânii de facto ai lor. Acum văd că pt advertiseri ticăloșia nu are limite, pui și un sait că asta pe care comentam acum sa laude rahatzelul făcut de ceilalți sclavi. In ansamblu spectacolul asta trist și degradant se numește presă, iar parșivii șefi ai acestei clase de sclavi striga împotriva statului sau a pesede, după caz, pt libertatea presei, pe care au cedat-o de mult și pe bani puțini celor de mai sus.
  • Publicatiile economice nu se mai ocupă de mult cu informarea, traiesc din ridicarea în slavi a unor manageri de companii care decarteaza publicitate. Aceste asa-zise "conferinte" sunt niste șuete fara valoare informativa. Ele sunt combinate cu aparitia unor revistute numite generic Topuri: Top 100 Manageri Tineri, Top 150 de Companii Inovative, Top 200 Femei de Succes etc. Au tiraje care incap intr-o sacosa, pe care le trimit alora pe care-i lauda spre a se legitima apoi in fata partenerilor, sefilor, colegilor. Uite, nene, ce tare-s eu, ma cauta lumea, apar prin reviste. Sunt cam aceleasi personaje, destule controversate, care apar prin ele predand lectii despre reusita in viata.

Trimite un comentariu