Skip to main content

La revedere, UPC! Final de preluare de către Vodafone. Când dispare oficial brandul UPC de pe piață și ce schimbări sunt pentru clienți

 
La revedere, UPC! Final de preluare de către Vodafone. Când dispare oficial brandul UPC de pe piață și ce schimbări sunt pentru clienți

Final de preluare a companiei UPC de către Vodafone. UPC va mai exista pe piață cu acest nume încă o lună, iar "data efectivă a fuziunii este 31 martie", anunță Vodafone.

Publicitate

Ce se va întâmpla după 31 martie?

"Ca urmare a fuziunii, UPC România își va înceta existența ca entitate juridică, fiind absorbită de către Vodafone România".

Fuziunea, încheiată la aproape doi ani de la startul preluării, vine și cu o serie de schimbări pentru clienții actuali ai UPC, deveniți, acum, clienți Vodafone. 

Ce se schimbă și ce nu, potrivit informării către clienți?

  • Magazinele UPC vor fi transformate, treptat, în magazine Vodafone. Astfel, în fostele puncte UPC, clienții "vor putea realiza în continuare operaţiuni specifice produselor de fix şi TV, dar în plus, pe măsură ce magazinele vor fi transformate, şi operaţiuni specifice serviciilor mobile"
  • Pentru cine are cont HBO GO, la logarea în aplicaţie şi selectarea operatorului se va alege Vodafone - pentru servicii fixe şi TV în loc de UPC România
  • Aplicaţia MyUPC se va redenumi în MyVodafone Fix&TV. Logarea în aplicaţie se va face cu aceleaşi date de autentificare ca până acum, iar funcţionalităţile din aplicaţie rămân nemodificate
  • Numerele de telefon pentru asistenţă clienţi rămân aceleaşi ca şi până acum
  • Informaţiile şi funcţionalităţile de pe site-ul www.upc.ro vor fi transferate pe www.vodafone.ro;
  • Conturile de social media ale UPC vor fi integrate în conturile de social media Vodafone;


Punctul final al achiziției UPC de către Vodafone vine după aproape doi ani de la anunțul oficial.

În mai 2018, Vodafone anunța că a preluat, la nivel internațional operațiunile Liberty Global (UPC) în România, Germania, Cehia și Ungaria, într-o tranzacție de 18,4 miliarde de euro.

În iulie, anul trecut, Comisia Europeană aproba tranzacția dintre cele două companii de telecomunicații.

Pe 1 august, anul trecut, companiile anunțau finalizarea procerului de preluare.

În toamna anului trecut, se lansa prima campanie, în România, de la preluarea UPC către Vodafone. Ideea general: 100 de euro vouchere pentru cine trece la UPC sau la Vodafone. 

Citește și: TRANZACȚIA ZILEI. Vodafone cumpără UPC. Un deal de aproape 20 de miliarde de euro


Citește și: Vodafone și UPC au încheiat oficial procesul de achiziție. Ce se va întâmpla cu brandul UPC


Citește și: CNA și-a dat acordul pentru intrarea Vodafone în acționariatul UPC


Citește și: Preluarea UPC de către Vodafone, aprobată de Comisia Europeană


Citește și: VIDEO. 100 de euro pentru cine trece la UPC sau la Vodafone. Prima campanie de la preluarea UPC de către Vodafone. Care este mesajul?


Citește și: 12 luni de Netflix gratuit, în campania Vodafone și UPC de sărbători

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Da, si o sa murim toti de coronavirus dupa ce terminam faina si conservele. George, ...poti sa dormi linistit. Exista specialisti platiti, care gandesc si grile si oferte asa incat clientul sa fie cel care castiga. Altfel, clientii pot pleca la concurenta si nu-si risca nimeni afacerea cu investitii de miliarde de euro, dupa cum iti dai tu cu parerea despre orice. Vezi ca a inceput o telenovela...sa n-o pierzi ca practic ramai fara inspiratie si nu vei mai putea scrie judecati " de valoare" pe aici...
  • sa vezi din 2021 ce facturi umflate o sa fie!or sa renunte la multe posturi o sa aibe o grila slaba dar scumpa, sa vezi cat o sa stai acuma la relatii cu clientii, haos o sa fie...

Trimite un comentariu