Skip to main content

La revedere, UPC! Final de preluare de către Vodafone. Când dispare oficial brandul UPC de pe piaţă şi ce schimbări sunt pentru clienţi

 
La revedere, UPC! Final de preluare de către Vodafone. Când dispare oficial brandul UPC de pe piaţă şi ce schimbări sunt pentru clienţi

Final de preluare a companiei UPC de către Vodafone. UPC va mai exista pe piaţă cu acest nume încă o lună, iar "data efectivă a fuziunii este 31 martie", anunţă Vodafone.

Publicitate

Ce se va întâmpla după 31 martie?

"Ca urmare a fuziunii, UPC România îşi va înceta existenţa ca entitate juridică, fiind absorbită de către Vodafone România".

Fuziunea, încheiată la aproape doi ani de la startul preluării, vine şi cu o serie de schimbări pentru clienţii actuali ai UPC, deveniţi, acum, clienţi Vodafone.

Ce se schimbă şi ce nu, potrivit informării către clienţi?

  • Magazinele UPC vor fi transformate, treptat, în magazine Vodafone. Astfel, în fostele puncte UPC, clienţii "vor putea realiza în continuare operaţiuni specifice produselor de fix şi TV, dar în plus, pe măsură ce magazinele vor fi transformate, şi operaţiuni specifice serviciilor mobile"
  • Pentru cine are cont HBO GO, la logarea în aplicaţie şi selectarea operatorului se va alege Vodafone - pentru servicii fixe şi TV în loc de UPC România
  • Aplicaţia MyUPC se va redenumi în MyVodafone Fix&TV. Logarea în aplicaţie se va face cu aceleaşi date de autentificare ca până acum, iar funcţionalităţile din aplicaţie rămân nemodificate
  • Numerele de telefon pentru asistenţă clienţi rămân aceleaşi ca şi până acum
  • Informaţiile şi funcţionalităţile de pe site-ul www.upc.ro vor fi transferate pe www.vodafone.ro;
  • Conturile de social media ale UPC vor fi integrate în conturile de social media Vodafone;


Punctul final al achiziţiei UPC de către Vodafone vine după aproape doi ani de la anunţul oficial.

În mai 2018, Vodafone anunţa că a preluat, la nivel internaţional operaţiunile Liberty Global (UPC) în România, Germania, Cehia şi Ungaria, într-o tranzacţie de 18,4 miliarde de euro.

În iulie, anul trecut, Comisia Europeană aproba tranzacţia dintre cele două companii de telecomunicaţii.

Pe 1 august, anul trecut, companiile anunţau finalizarea procerului de preluare.

În toamna anului trecut, se lansa prima campanie, în România, de la preluarea UPC către Vodafone. Ideea general: 100 de euro vouchere pentru cine trece la UPC sau la Vodafone.

Citeşte şi: TRANZACŢIA ZILEI. Vodafone cumpără UPC. Un deal de aproape 20 de miliarde de euro


Citeşte şi: Vodafone şi UPC au încheiat oficial procesul de achiziţie. Ce se va întâmpla cu brandul UPC


Citeşte şi: CNA şi-a dat acordul pentru intrarea Vodafone în acţionariatul UPC


Citeşte şi: Preluarea UPC de către Vodafone, aprobată de Comisia Europeană


Citeşte şi: VIDEO. 100 de euro pentru cine trece la UPC sau la Vodafone. Prima campanie de la preluarea UPC de către Vodafone. Care este mesajul?


Citeşte şi: 12 luni de Netflix gratuit, în campania Vodafone şi UPC de sărbători

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ma nostradamus de unde le sti tu pe toate au spus clar ca nu vor fi modificari
  • Sunt client Vodafone mobil si ofertele lor nu m-au convins să aleg UPC cablu.
  • Da, si o sa murim toti de coronavirus dupa ce terminam faina si conservele. George, ...poti sa dormi linistit. Exista specialisti platiti, care gandesc si grile si oferte asa incat clientul sa fie cel care castiga. Altfel, clientii pot pleca la concurenta si nu-si risca nimeni afacerea cu investitii de miliarde de euro, dupa cum iti dai tu cu parerea despre orice. Vezi ca a inceput o telenovela...sa n-o pierzi ca practic ramai fara inspiratie si nu vei mai putea scrie judecati " de valoare" pe aici...
  • sa vezi din 2021 ce facturi umflate o sa fie!or sa renunte la multe posturi o sa aibe o grila slaba dar scumpa, sa vezi cat o sa stai acuma la relatii cu clientii, haos o sa fie...

Trimite un comentariu

sus