Skip to main content

AUDIENŢE. Asia Express, cele mai mari audienţe din istoria show-ului. Antena 1, cifre duble faţă de Pro TV şi Kanal D pe comercial

 
AUDIENŢE. Asia Express, cele mai mari audienţe din istoria show-ului. Antena 1, cifre duble faţă de Pro TV şi Kanal D pe comercial

AUDIENŢE. Audienţe record pentru show-ul Asia Express, de la Antena 1. A scos cele mai bune cifre de la lansarea în România.

Publicitate

Show-ul prezentat de Gina Pistol a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, cu cifre duble faţă de Pro TV - la oraşe şi pe publicul comercial.

De altfel, Pro TV şi Kanal D s-au bătut pentru locul doi, pe care l-au ocupat, pe rând, în funcţie de target.

Aproximativ 1,8 milioane de telespectatori din toată ţara s-au uitat, în fiecare minut, la Asia Express aseară.

În minutul de aur, de la ora 22:38, pe Antena 1 erau aproximativ 2,2 milioane de privitori.

La bătaie cu show-ul Asia Express, celelalte posturi au avut:

  • Pro TV - Gospodar fără pereche (20:30) şi Ştirile Pro TV de Noapte (22:15)
  • Kanal D - Mă numesc Zuleyha (20:00) şi Bravo, ai stil! (22:00)

La capitolul ştiri, cele mai urmărite posturi au fost Antena 3 şi România TV (pe naţional şi urban). Digi 24 s-a clasat pe locul cinci, sub Antena 3, pe comercial (unde România TV a coborât sub locul cinci).

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Asia Express, aseară, 1 aprilie:

NAŢIONAL. Asia Express a fost, aseară, cel mai urmărit program de la TV. Antena 1 a adunat cifre record, cu emisiunea produsă de Mona Segall. Au fost chiar cele mai bune cifre de la debutul emisiunii în România.

Aproximativ 1,8 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe Asia Express, în fiecare minut.

Pe locul secund s-a clasat Kanal D, cu o medie de 1,4 milioane de telespectatori, în fiecare minut, pe interval.

Locul trei a fost ocupat de Pro TV, care a înregistrat o medie de aproape 1,4 milioane de privitori, când la TV era Asia Express.

Posturile de ştiri România TV (520.000 de privitori) şi Antena 3 (513.000) au ocupat locurile patru şi cinci.

URBAN. Şi oamenii de la oraşe s-au uitat la show-ul prezentat de Gina Pistol. Aproape un milion de persoane, din mediul urban, au urmărit, în fiecare minut, Asia Express.

Kanal D a fost următorul post clasat pe interval. A adunat o medie de 650.000 de telespectatori pe minut.

Podiumul a fost completat de Pro TV, cu cifre la jumătate faţă de Antena 1. Postul TV a scos o medie de aproape jumătate de milion de urmăritori, pe interval.

Antena 3, cu 360.000 de privitori pe interval, a trecut pe patru, peste România TV (260.000).

COMERCIAL. Tinerii au fost în număr mare cu ochii pe Asia Express. Antena 1 a fost lider şi pe segmentul comercial, unde a avut cifre duble faţă de Pro TV şi Kanal D.

Postul Intact a înregistrat o medie de peste jumătate de milion de telespectatori pe minut.

Pro TV a fost pe doi, cu 225.000 de privitori pe interval. Podiumul a fost completat de Kanal D, care a adunat 180.000 de tineri, când la TV era Asia Express.

Antena 3 a fost pe locul patru, cu o medie de audienţă de 90.000 de privitori, urmat de Digi 24, care a avut 70.000 de privitori pe interval.

GALERIE FOTO

Audienta posturilor TV miercuri, 1 aprilie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.25-22.45), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.865.000 10.6 20
2 Kanal D 1.439.000 8.2 15.4
3 Pro TV 1.390.000 7.9 14.9
4 Romania TV 520.000 3 5.6
5 Antena 3 513.000 2.9 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 1 aprilie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.25-22.45), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 989.000 10.4 21
2 Kanal D 646.000 6.8 13.7
3 Pro TV 483.000 5.1 10.3
4 Antena 3 356.000 3.7 7.6
5 Romania TV 259.000 2.7 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 1 aprilie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20.25-22.45), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 537.000 12.7 30.8
2 Pro TV 224.000 5.3 12.8
3 Kanal D 181.000 4.3 10.4
4 Antena 3 90.000 2.1 5.2
5 Digi 24 69.000 1.6 4

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ma bucur ca au dat audientele cu aceasta emisiune regizata cum spun uni sa se bucure mile si alti , se termina si apoi mai vedem noi ce baga sa scoate asemenea audienta , pro a gresit putea sa bage serialul Las Fierbinti si emisiunea noaptea , ,mile nu este nici-o problema pentru pro .
  • @Vasile
    Nici nu ar trebui să ai pretentii sa depășești RAT,poate doar cu revelionul
  • Va rog sa postati audientele serialelor pe luna martie, daca se poate top 25, daca 30 e prea mult :)
  • Nu stiu de ce insista Pro-ul cu mizeria aia de emisiune. Intr-adevar, Antena 1 are un show bine facut, ca de altfel si Chefi la cutite si iUmor. Din pacate pentru ei, investitia pentru Asia Expres e foarte mare si nu stiu daca show-ul isi va scoate banii pe vremurile astea de criza, dat fiind faptul ca foarte multe agentii si-au retras reclamele cam de peste tot. Parerea mea e ca sunt prea putine reclame pentru a acoperi o productie atat de mare.
  • Sunt sincer mai curios ce face noul observator de noapte, respectiv cel de sport,daca face macar cam in media postului
  • Poate măcar așa realizează cineva ce porcărie de emisiune este Gospodar.
  • avem 3 emisiuni bune la antena 1 care fac audientele astea 1 Asia Express 2 chefi la cutite si i umor...de asta ma mai uit la antena 1...
  • Si atunci sa nu prelungești asia până în final de aprilie? :))

Trimite un comentariu

sus