Skip to main content

VIDEO. Emisiuni despre comunicare și jurnalism, lansate de o agenție de PR. Cine le face și ce-și propun?

 
VIDEO. Emisiuni despre comunicare și jurnalism, lansate de o agenție de PR. Cine le face și ce-și propun?

VIDEO. Agenția de PR Tudor Communication a lansat o serie de emisiuni despre comunicare, jurnalism și branduri. Producțiile - tip Skype - sunt realizate de Mihaela Raluca Tudor (șefa agenției) și Daniela Palade Teodorescu (directorul editorial). 

Publicitate

Emisiunea 2Value TV, cu Mihaela Tudor, pune accent pe opinia specialiștilor și încearcă să le dea companiilor ponturi și instrumente pentru a-și crește afacerile și a-și îmbunătăți comunicarea internă și externă.

Se vede în fiecare miercuri, de la ora 17:00, pe pagina de Facebook a Tudor Communication. 

Producția Brands that Value, cu Daniela Palade Teodorescu, aduce poveștile unor branduri de pe piața românească și ale oamenilor din spatele lor. 

Este programată în fiecare marți și joi, de la ora 14:00. 

De partea tehnică a transmisiunilor live se ocupă compania NETv. 

„Cele două emisiuni fac parte din strategia de dezvoltare implementată încă de anul trecut de Tudor Communication, odată cu lansarea seriei de evenimente Brands that Value și a platformei 2Value, prin care și-a propus să transforme modul în care comunică jurnaliștii și companiile”, spun reprezentanții agneției. 

La ediția de joi a Brads that Value a fost invitat și Petrișor Obae, editorul Paginademedia.ro. A fost o discuție despre jurnalism, perioada actuală pe care o traversează țara noastră și felul în care criza va afecta presa. 

VIDEO. Petrișor Obae, invitat în emisiunea Brands that Value cu Daniela Palade

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • @Anisia Da, aveți dreptate, e conflict etic, iar asta e o forma de incest media, lucruri care sunt naturi complet diferite, chiar opuse in mod normal, sunt acum mixate într-un hibrid incestuos pe ideea că publicul înghite orice, doar să curgă bani din orice fel de proiect oricât de nebunesc sau pervers. Iar saitul asta face deontologie in modul sau pervers - sare la paiul din ochii altora că e derapaj și nu vede bârna din propriul ochi popularizând astfel de monstruozități. E greu sa fii și sclavul advertiserilor și agențiilor media.

Trimite un comentariu